Onko teistä lyhyt matka ajella 25 km?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaa millä?

Ja jos takaisintullessa matka päättyikin lähipubiin (tuli tuosta kilsan puuttumisesta mieleen) niin saattoihan se pitkäksi venähtää.

Ei kun mä ajattelin ajella 25 km katsomaan vain yhtä paikkaa mihin pitää mennä iltapäivällä että löydän sen sitten ajoissa. Olen aika huono suunnistamaan ja navikin sanoo joskus käänny 50 m päästä mutta pitikin jo kääntyä tms.
Kävisin vain katsomassa paikan ja ajaisin takaisin... kilsan lyhyempi matka takas kun menisin kauppaan.

Mulla on varmasti kanssa joku aspergeri ku en millään pääse irti ajatuksesta että matka on viiskyt kilsaa.

Sillä matkalla Volvo hotkaisisi reilut viisi litraa ysikasia jonka hinta tällä hetkellä on melkis euro seitkyt per litra ja matka siis maksaisi pelkän bensan osalta lähemmäs kympin.

Ei se kyllä oo iso raha mielenrauhasta. Toisaalta.

Kiitos! Mulla on diiseli. No, ajelin sinne ja takaisin. En tiedä mitä maksoi mutta nyt tiedän missä se on ja millainen matka, ja sain todella sen mielenrauhan. Olen iloinen että kävin katsomassa.

6 h päästä pitää olla sitten siellä kun siellä on tärkeä tapahtuma.

Aha, siis autolla.
En olisi jaksanut itse lähteä ajamaan, vaan olisin sinne tilaisuuteen lähtenyt tuntia liian aikaisin, että varmasti löydän.

Viimeksi muokattu:
Meiltä on suunnilleen se matka koululle ja kaupalle. Ei ole pitkä, paitsi jos puuttuu yksi tölkki maitoa niin sitten se on liian pitkä matka lähteä hakemaan, sit juodaan vettä

No en kyllä viitsisi etukäteen lähteä katsomaan missä joku paikka on kun matkaa tuon verran. Katsoisin googlemapsista sijainnin ja käyttäisin sitä kun kohde lähestyy. Lisäksi lähtisin hyvissä ajoin liikkeelle.

Yhteistyössä