Vähintään 40-vuotiaat lapsen synnyttäneet äidit! Onko jollain tälläinen maha?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
https://cdn.fashiola.fi/L71469766/svea-naiset-bikinit-brazil-triangle-bikini-000-white-xl.jpg

Kuvassa on joku malli. En tiedä onko kuvaa muokattu.

Kysymys: onko jollain teistä vähintään 40-vuotiaista, vähintään yhden lapsen synnyttäneistä naisista tuollainen litteä ja sileä vatsa?

Onko se enää mahdollista?

Minulla oli tuollainen vatsa 20-vuotiaana. Olin todella hoikka mutta lantio oli liian kapea ja rinnat oli tosi olemattomat.

Sain neljä lasta. Rinnat kasvoi ja lantio levisi, tykkään. Mutta se maha! Se ei ole tuollainen litteä. Onko enää mitään toivoa saada siitä sellaista?

Yritän syödä terveellisesti ja kävelen joka päivä reipastahtisen tunnin luonnossa. Sokeri ei kuulu enää ruokavaliooni kuin vain juhlapäivinä.
Olen normaalipainoinen mutta mahassa on vielä ylimääräistä samoin pepun päällä.

Apua... Jos jollain on tuollainen vatsa tämän ikäisenä niin kertokaa mitä olette tehneet ja mitä syötte yleensä, millaista liikuntaa harrastatte jne?

Eli vain olut pullistaa sen sinulla?
Muuten olisi litteä? Mitä sä syöt? Mitä liikuntaa harrastat? Oletko tosi laiha?

https://aijaa.com/oZDaLw

Normaalipainon ja lievän ylipainon välissä kiikun, tällä hetkellä painoa 74 ja yleensä 70-75 kiloa. Pituutta 170 senttiä.

Ja todella, olut pullistaa. Viikonkin kun oon ilman niin vyötärönympäryksen sentit vähenevät viidellä.

Suht normaalia ruokaa popsin. Rehuja ja marjoja pyrin syömään sen puoli kiloa päivässä ja lisäksi lihaa, kalaa, kanaa. Leipä ei kuulu jokaiseen päivään eikä kyllä puurot tai viljat ylipäätään. Perunaa ehkä kerran viikossa. Ja sit kun oikein herkutteluhimo iskee, en osta rullakebabia niinko mies vaan satsin sushia. Nii, enkä ikinä osta mitään kevyttä. Tavallisia, täysrasvaisia tuotteita.

Duuni on suht fyysinen, liikuntaa ei siis suuremmin tarvitse. Mutta kertyy sitä sit kuitenkin puutarhassa tai syksyllä sienimetsässä.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Hienoa! Kehtaankohan minä laittaa kuvaa tuon kuvan jälkeen. Minä painan 63 kg ja olen 170 cm pitkä ja myöskin useamman lapsen synnyttänyt. Minulla läskit on kerääntynyt reisiin, mahaan ja jenkkoihin.
T. Yksi mahaansa kyllästynyt

Hienoa! Kehtaankohan minä laittaa kuvaa tuon kuvan jälkeen. Minä painan 63 kg ja olen 170 cm pitkä ja myöskin useamman lapsen synnyttänyt. Minulla läskit on kerääntynyt reisiin, mahaan ja jenkkoihin.
T. Yksi mahaansa kyllästynyt

Mikset kehtaisi? Maha se vaan on.

Mulla kaikki, ihan kaikki ylimääräinen kertyy just vatsaan. Hyvin rasittavaa ku jos haluaa vaikka jogata niin pömppä estää osan liikkeistä. :ninja:

Puhumattakaan siitä vyötärölihavuudesta ja kaikenmaailman riskeistä...:whistle:

On, kunhan olen kolme päivää puolilla ruoka-annoksilla. Teen niin aina ennen juhlia. Normaalisti on pakko syödä kunnolla että jaksaa töissä.
172/67. 44v. 5 lasta.

Yhteistyössä