Paula totuuden jäljillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m1es
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos Paula! Sulta olen saanu hyviä vinkkejä allergiaani koskien. Ei sun jutut ole tuulesta temmattuja! Ravinto tosiaan on se, mihin ihmisten tulisi kiinnittää huomiota koska jokainen voi vaikuttaa helposti, mitä kaupasta ostaa ja suuhunsa tunkee; esim. vrt. tuulivoiman alas-ajo - siitä, ja sen haitoista ei noin vain päästäkään, vaikka tuulivoimalan tiedetään vaikuttavan voimalaa lähellä asuviin ihmisiin erittäin negatiivisesti. Koska poliittinen päätös ja Pekkarisen Cayman saarien pahanpäivän piilot.

Nykyään mietin mitä suuhuni laitan. Voin paremmin ja elämäni on muutenkin laadukkaampaa.
https://areena.yle.fi/1-4589800
Katso tuo ohjelma, ymmärrät varmasti.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/02/18/saarnaajan-saalistama-kasikirjoitus
Katsoin äsken uusinnan.
Eipä näy aloitusta aiheesta vielä.
"... Tapauksista on vaiettu ja uhreja on vaiennettu.

Johanna Hurtig:
”Ihmiset on hyvin suoraviivasesti väkivaltaan vastaan, ja seksuaalinen hyväksikäyttö herättää moraalista paniikkia ja suurta paheksuntaa. Mutta sitten kun näitä tapauksia konkreettisesti kohdataan, niin ympäristöstä riippumatta ne asiat ei ookaan ihan niin yksiselitteisiä, vaan, vaan tulee tämä ehkä tekijän, tekijää kohtaan osoitettu myötätunto, että hän menettää työnsä ja hänen maineensa kärsii ja mitä hänen perheelleen tapahtuu. Ja, ja sitä kautta se, mikä oli ihan suoraviivasta, niin se muuttuukin vähän sitten monimutkaisemmaksi.”

Uskonnollisissa yhteisöissä tekijää on saatettu rangaista esimerkiksi väliaikaisella saarnakiellolla. Joissakin yhteisöissä asioita on käsitelty sisäisesti eikä tapauksia ole läheskään aina ilmoitettu poliisille.

Johanna Hurtig:
”Sillon voitiin vedota tällaiseen anteeksiantamuksen velvollisuuteen, hengelliseen kuvaan siitä, et ihmisen velvollisuus on antaa pyydettäessä anteeksi ja, ja häntä kohtaan rikkoneelle ja sitten myös niin unohtaa se asia ja vaieta siitä.”"

Ja nyt on tarttunut perhonen ja 4 paarmaa sellaiseen tarraan, missä on jotakin houkuttelevaa ainetta ja jalat tai siivet tarttuu kiinni(n)
Kukkakärpäsiä varten sen olen ikkunaan laittanut. Perhonen kuoli mut paarma on kyllä sinnikäs...:sick:

Paulan vainoharhaisuus ei ollut turhaa:

Ruoka- ja torjunta-ainealan suuryritys Monsanto tarkkaili järjestelmällisesti arvostelijoitaan ja pyrki viemään heiltä uskottavuuden, oikeuskäsittelyssä esiin tulleet dokumentit vuosilta 2015–2017 paljastavat.

Monsanton sisällä toimi ”fuusiokeskus”, jonka tehtävä oli tarkkailla toimittajia ja aktivisteja ja saattaa heidät huonoon valoon. Fuusiokeskus on nimitys, jota muun muassa Suomi ja Yhdysvallat käyttävät tiedustelukeskuksistaan.

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006198867.html

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Paulan vainoharhaisuus ei ollut turhaa:

Ruoka- ja torjunta-ainealan suuryritys Monsanto tarkkaili järjestelmällisesti arvostelijoitaan ja pyrki viemään heiltä uskottavuuden, oikeuskäsittelyssä esiin tulleet dokumentit vuosilta 2015–2017 paljastavat.

Monsanton sisällä toimi ”fuusiokeskus”, jonka tehtävä oli tarkkailla toimittajia ja aktivisteja ja saattaa heidät huonoon valoon. Fuusiokeskus on nimitys, jota muun muassa Suomi ja Yhdysvallat käyttävät tiedustelukeskuksistaan.

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006198867.html

Eikös ole hassua että tällainen uutinen julkaistaan 22:00.
Ihan kun sille toivottaisiin mahdollisimman vähän lukijoita...

Oletko lukenut?
Ai minkä?
Uutisissa oli se minkä jo biologian opettaja tiesi 1975 kertoa mut onhan sellainen kananmuna huono, jos kana syö kalajauhoa, mut jos luomukana saa muuta kuin maissisoijaa, on hyvää:

"Kananmuna sisältää paljon esimerkiksi niin sanottuja bioaktiivisia yhdisteitä ja erittäin korkealaatuista proteiinia. Viimeksi mainittu kiinnostaa erityisesti niitä kuntosalilla kävijöitä, jotka haluavat kasvattaa lihaksia.

– Kananmuna sisältää lähes kaikkia muita vitamiineja paitsi C-vitamiinia, Virtanen huomauttaa.

Kananmunassa on sen ravintosisältöön nähden myös suhteellisen vähän energiaa, ja myös rasvan laatu on hyvä."

• Tykkää
Totta. Mäkin nautin näin talviaikaan pieniä määriä omenaa ja päärynää. Että on hyvää!

Mutta paulahan usein hyökkääkin tavallisiin ruokiin kätkettyjä allergiaa aiheuttavia tai muutoin haitallisia aineita vastaan. Ja on siinäkin oikeassa. Vai miksi hitossa kermassa (sellaisenaan valmis tuote) on karrageenia? Tai lihapullissa perunakuitua. Tai suklaassa palmuöljyä.

miksi vanhusten ruoassa on maissia joka annoksesta?

[QUOTE="vierailija, post: 33]
Tuossa se mitä approssa olen oppinut. Loput on pitänyt löytää itse kirjastosta - tosin useimmat olen ostanut poistettuja varastokirjojen hyllyistä😂
[/QUOTE]
Kurssikaveri juoksee tuolla naalien perässä😉

Echolla on järkeviä pointteja. Jokainen ihminen on yksilö ja kaikki eivät reagoi samalla tavalla. Eräs mikä Paulassa on todella ärsyttävää ja vaarallistakin, on hänen hyökkäämisensä lääkkeitä vastaan. Osa näistä lääkkeistä saattaa olla elintärkeitä niitä ottaville. Ihminen ikävä kyllä voi olla niin tyhmä, että saattaa uskoa sitä mitä keskustelupalstalla kirjoitetaan ja lakata ottamasta lääkkeitään sen vuoksi.

Ihan sivumennen sanoen, mä olen kokeillut vaikeaan migreeniini myös ruokavalion vaikutuksen huonolla menestyksellä. Ei vaikuttanut palaneen puupennin vertaa, vaikka olin maidottomalla ja luontaisesti gluteenittomalla luomuruoalla useamman kuukauden. Vasta estolääkitys pelasti elämäniloni ja vähensi migreenipäivät siedettävään määrään. Mutta en hihhuloi tästä pitkin nettiä, se mikä toimii minulla, ei välttämättä toimi jollakin toisella.
Luomusallittuihin sellakkakin kuuluu. Altistutko sille?

• Tykkää
Tittityy. Joku on ulkona kun lumiukko mutta olkoon.
No mikä tuossa nyt oli niin ihmeellistä?
Tiesitkö että syöpä saa alkunsa geenivirheestä. Se elää pulleasti ja leviää hiilarihötöllä ja muulla syövälle sopivalla polttoaineella.🤷‍♀️

Yhteistyössä