Jep. Tähän päälle kaikki kuvapostaukset keskellä yötä..
Anteeksi, kuva aiheesta jäi uupumaan. Pitäisi sinun toki muutenkin tietää, miltä tuo injektio pakaraan näyttää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jep. Tähän päälle kaikki kuvapostaukset keskellä yötä..
Niin ja kun tätä yhtä palstailijaa ei kiinnosta seksin lisääntyminen yhtään, sen sekstaa mitä nyt omalle ukolle on iloksi.
Kuka nyt jaksaa ruveta riisumaan vaatteitaan ilman syytä ja aloittaa sängyllä joku jumppa? Vielä 3 kertaa viikossa.
Hah! Mieluummin syön mansikkakakkua.Senkun ojentaa kätensä jääkaappiin ja vie sen käden suuhun.
Niin että onkos m1es käyny jo mansikassa?
Enkä tarkoita jotain valokuvaa vietnamilaisesta hutsusta mansikat mahansa päällä...![]()
Se on vallanhalu, ei seksuaalinen halu. Ja se vallanhalu näkyy nykyään kolmannnen aallon feminisminä.Aika kurjaa... Seksi on Jumalan antama lahja miehelle JA vaimolle. Iloksi, ei tylsäksi velvollisuudeksi. Mieheesi on sinun halusi oleva ja hän on sinua vallitseva.
Se on vallanhalu, ei seksuaalinen halu. Ja se vallanhalu näkyy nykyään kolmannnen aallon feminisminä.
Se on vallanhalu, ei seksuaalinen halu. Ja se vallanhalu näkyy nykyään kolmannnen aallon feminisminä.
Täh. No kerropas missä lukee että se sana "halu" on seksuaalista halua. Mä oon lukenu että se heprean kielen sana ois vallanhalua. Siihen sopis se jatko "ja mies on sinua vallitseva".Ei ole vallanhalu vaan seksuaalinen/rakkaudellinen halu Raamatun mukaan. Mutta olisihan se kätevää jos voisi käännellä Sanaa oman mielensä mukaan, tarkoittamaan niinkuin itse tykkää.