V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei lunta, vaan rakeita. Rakeita pystyy tulemaan vaikka keskellä lämmintä kesäpäivää.
Yrittääköhän se vaikuttaa asenteisiin vai vaan haukkua toisia tyhmiksi?
On tainnut ap:lta se oppikoulu jäädä käymättä![]()
Oppikoulussa ei oppinut kädentaitoja ollenkaan, mutta siellä toisessa saattoi tehdä pihakeinun, huonekalut ja vaikka mitä tarpeellista, kun maksoi tarvikkeista osan - tai kaikki, en tiedä - itse
On tainnut ap:lta se oppikoulu jäädä käymättä![]()
Et tiedä, miten ne muodostuvat?Ei lunta, vaan rakeita. Rakeita pystyy tulemaan vaikka keskellä lämmintä kesäpäivää.
Yrittääköhän se vaikuttaa asenteisiin vai vaan haukkua toisia tyhmiksi?![]()
Kai se tulee ajatuksesta, että jos muut on huonompia niin itse on parempi. Ajatuksen logiikkaa... Ei kai kukaan voi noin ajatella, sehän olisi hupsua!Yleensä se tuppaa vaan haukkua - kai sekin on keino vahvistaa omaa kehnoa itsetuntoa..
Jos mulla ei olekaan oikeita sanoja, tuolla alkuun muutamia, joita muut käyttävät
"Ukkossolun ytimen eli sen voimakkaimman osan alitse kulkeminen. Suomessa tähän ei liity suurta dramatiikkaa, koska ukkossolut ovat yleensä lauhkeita. Ytimen alla on lähinnä rankampaa sadetta ja ehkä pieniä rakeita, sekä lähisalamointia. USA:n Keskilännessä ytimen alla voi tulla suuria rakeita ja ytimen takaa voi paljastua vaarallinen tornado. Engl. core punch (ytimen puhkaisu)."Kerro.
Tulevat alas, kunhan niitä muodostuu ensinEi lunta, vaan rakeita. Rakeita pystyy tulemaan vaikka keskellä lämmintä kesäpäivää.
Tunnetko itsesi paremmaksi ihmiseksi kuin persut?Kai se tulee ajatuksesta, että jos muut on huonompia niin itse on parempi. Ajatuksen logiikkaa... Ei kai kukaan voi noin ajatella, sehän olisi hupsua!
Ai kuka? Tuossahan se Trumpin suunnittelema muuriYrittääköhän se vaikuttaa asenteisiin vai vaan haukkua toisia tyhmiksi?![]()
puoltoistametriä korkeaa, liukasta muuriaAi kuka? Tuossahan se Trumpin suunnittelema muuri
Ilmestyikö ihan samaan paikkaan, kun on suunnitellut, mutta varmasti taivaan lahja hänelle![]()