Käske se oma äijäs tänneKukaan ei ole vielä ilmottautunut. Hö. Voisko vaikka Ros opettaa parista poikasesta äijän, niin saataisiin vahvistusta joukkoon?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Käske se oma äijäs tänneKukaan ei ole vielä ilmottautunut. Hö. Voisko vaikka Ros opettaa parista poikasesta äijän, niin saataisiin vahvistusta joukkoon?
Kukaan ei ole vielä ilmottautunut. Hö. Voisko vaikka Ros opettaa parista poikasesta äijän, niin saataisiin vahvistusta joukkoon?
Mikä on keittiöjyrä?Tänne pitäisi saada myös kunnon naisia eikä mitään voimaantuneita keittiöjyriä, Justiinoita ja miesvihaaja-uusfeministejä.
Sellainen emäntä joka keittiössä jyrää kaikki alleen, ja jonka keittiöön ei edes uskalla perheenjäsenetkään mennä kutsumatta. Sellaisen keittiössä kun kokkaat, et edes huomaa kun hän on jyrännyt sinut seisomaan hiljaisena nurkkaan ja maustaa sörsseleitäsi kun et osaa ja siivoaa sotkujasi kun et muuta osaa tehdä kuin sotkea.Mikä on keittiöjyrä?![]()
![]()
Rupesin oikein miettiin ja mun mielestä täällä ei miehet sen kummemmin valita, toki ysittäisiä on mutta eipä oikein yleistää voi. Keskustellessa jos joku ei jostain pidä niin eipä sitäkään valittamiseksi voi laskea. Mut ehkä sä itse käsität mielipiteet helpommin valittamiseksi kuin minä.Sellaista oikeaa miestä, eikä mitään ruikuttajaa.
Äijä on mies, joka on sinut itsensä kanssa. Äijä ei kaipaa muilta määritelmiä itsestään, vaan seisoo omilla jaloillaan. Oikea tosimies ei ruikuta, eikä tällä ole tarve halventaa ketään. Hän ei todellakaan usko, että olisi mielipiteineen enemmän oikeassa, kuin kaikki muut, vaan antaa ihmisten olla niitä, keitä he ovat. Oikea mies ei uhriudu, eikä uhriuttele.
Täällä miehet, jos niitä voi edes miehiksi sanoa, valittaa enemmän kuin vanhanajan akat. "Miehet" valittaa ja itkee. Ne valittaa naisista ja muista ihmisistä, ne valittaa säästä. Aina on liikaa tai liian vähän jotain. Kaikki muut on niin tyhmiä, että näitä "miehiä" hirvittää ja akkamaisesti he ilmestyvät tänne ruikuttamaan.
Sä saatat kyllä kuulua niihin aapeen valittajiinNyt tuli mies paikalle. En ou miesten mies, paremminkin naisten mies.
Mun elämä on hemmetin hyvin, on ruokaa ja katto pään päällä. Ei ole kylmä eikä nälkä.Sä saatat kyllä kuulua niihin aapeen valittajiin![]()
Mut etkös sä siitä naisen puutteesta maininnu aiemminMun elämä on hemmetin hyvin, on ruokaa ja katto pään päällä. Ei ole kylmä eikä nälkä.
Minähän se olin. Ei mulla sen puutetta kuitenkaan ole. Ei ainakaan nyt.Mut etkös sä siitä naisen puutteesta maininnu aiemmin![]()
Sellaista oikeaa miestä, eikä mitään ruikuttajaa.
Äijä on mies, joka on sinut itsensä kanssa. Äijä ei kaipaa muilta määritelmiä itsestään, vaan seisoo omilla jaloillaan. Oikea tosimies ei ruikuta, eikä tällä ole tarve halventaa ketään. Hän ei todellakaan usko, että olisi mielipiteineen enemmän oikeassa, kuin kaikki muut, vaan antaa ihmisten olla niitä, keitä he ovat. Oikea mies ei uhriudu, eikä uhriuttele.
Täällä miehet, jos niitä voi edes miehiksi sanoa, valittaa enemmän kuin vanhanajan akat. "Miehet" valittaa ja itkee. Ne valittaa naisista ja muista ihmisistä, ne valittaa säästä. Aina on liikaa tai liian vähän jotain. Kaikki muut on niin tyhmiä, että näitä "miehiä" hirvittää ja akkamaisesti he ilmestyvät tänne ruikuttamaan.
Sellaista oikeaa miestä, eikä mitään ruikuttajaa.
Tällä palstalla ei normimies kauaa viihdy. Pitää olla sillä tavalla seonnut, että jaksaa vääntää rautalangasta vierailijanaisille, joiden laskutaito ei yllä peruskoulun kolmannen luokan tavoitteisiin ja joiden argumentaatiota on haistattelu ja nimittely. Jaljelle jää siis vain meitä henkiseen masokismiin mieltyneitä.![]()
Voi olla että monelta osin olet älykkäämpi kuin muut, ja perusäijät häviäisivät sulle Mensan skaboissa. Hahmotat isoja kokonaisuuksia eri tavalla kuin muut ja perustelet asiasi fiksusti.No, ainakaan minä en täytä tuota määritelmää, koska olen enemmän oikeassa kuin useimmat palstalaiset ja taatusti älykkäämpi kuin ap.
Toisaalta, en kaipaa muiden hyväksyntää - siksi palstailukin on siedettävää.
On omituista pilkata ei-mieleisiä miehiä samaistamalla heitä naisiin. Et ap taida oikein olla sinut itsesi kanssa.
Tällä palstalla ei normimies kauaa viihdy. Pitää olla sillä tavalla seonnut, että jaksaa vääntää rautalangasta vierailijanaisille, joiden laskutaito ei yllä peruskoulun kolmannen luokan tavoitteisiin ja joiden argumentaatiota on haistattelu ja nimittely. Jaljelle jää siis vain meitä henkiseen masokismiin mieltyneitä.![]()
Naurahdin. Hyvä kommentti muutenkin.Seksiaiheissa muutut autistiseksi kuvapankiksi tai samettirusetissa olevaksi setämieheksi.
Mielestäni äijät voi ihan hyvin puhua tunteistaan. Niistä voi puhua myös valittamatta ja uhriutumatta ja laittamatta itseä muiden yläpuolelle.Tunteista puhuminen sallittakoon miehillekin. Ja niitä tunteitahan voi olla laidasta laitaan.
Mitä olen seurannut kommentointiasi, niin olet älykäs ainoastaan silloin, kun valehtelet uutisoinnissa. Tosin sitä kestää vain sen aikaa, kunnes ensimmäinen avaa linkin ja lukee uutisen.No, ainakaan minä en täytä tuota määritelmää, koska olen enemmän oikeassa kuin useimmat palstalaiset ja taatusti älykkäämpi kuin ap.
Toisaalta, en kaipaa muiden hyväksyntää - siksi palstailukin on siedettävää.
On omituista pilkata ei-mieleisiä miehiä samaistamalla heitä naisiin. Et ap taida oikein olla sinut itsesi kanssa.
Olisin käyttänyt muita termejä, jos olisi olemassa. Valitettavasti en tuohon aloitukseen keksinyt. Onko ehdotuksia?On muuten oikeastaan hyvin seksistinen kommentti tämä. Juuri sellainen, että "äijämäisyys" on se ihmisyyden ylin muoto. "Akkamaisuus" on heikkoutta ja valittamista. Mies ei ole mies, jos on "akkaimainen".
Tämä on niin totta. Olen ollut tuolla puolella, kun loksahti suu auki, kun eräs tuli "keskustelemaan" työpaikan tupakkipaikalle.Täällä tosiaan saa tottua siihen, että itsestäänselvyydetkään eivät mene keskustelukumppanille perille muuten kuin ehkä miljoonaan kertaan jankkaamalla.
Ja pahinta asiassa on se, että tiedostamattomasti sitä siirtää saman keskustelutavan myös tosielämän puolelle, ja alkaa sielläkin toistella yksinkertaisia asioita kerta toisensa jälkeen. Jolloin tulee vähintäänkin katsotuksi kieroon, kun muut ihmettelevät, että "pitääkö tuo meitä aivan idiootteina".
ei ainakaan minä, mikä se minun etunimi on?
Mitä olen seurannut kommentointiasi, niin olet älykäs ainoastaan silloin, kun valehtelet uutisoinnissa. Tosin sitä kestää vain sen aikaa, kunnes ensimmäinen avaa linkin ja lukee uutisen.
Monesti ihmiset, jotka kuvittelevat olevansa älykkäitä, mutta eivät ole, alkavat analysoimaan toisten itsetuntoa. Sillähän ei ole mitään tekemistä minkään kanssa.
Voit sanoa, että sulla on matemaattis-looginen älykkyys, mutta ei tilaston jakaminen sitä vielä tarkoita. Koulutettu apinakin osaa hakea sopivan tilaston ja jakaa sen.