Nii-i...mehän ollaan tästä asiasta harvinaisen samaa mieltäSinappi on hyvä mauste![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nii-i...mehän ollaan tästä asiasta harvinaisen samaa mieltäSinappi on hyvä mauste![]()
3 meni kokonaan.Tuollaisia kuuluu nauttia vain 1 kpl ja sekin wieninleikkeen päällä...
Ei oo vielä vieny ja aika monta vuotta olen niitä syönyt.Nuo sitruunat vievät hampaat suusta
Kohta ette muuta pysty syömäänkään, kuin sitruksia imeskelemään![]()
3 meni kokonaan.![]()
Ihan tuntematon vaiva mulle, en tiedä miltä tuntuu.Närästää jo pelkkä ajatuksin...
Ihan tuntematon vaiva mulle, en tiedä miltä tuntuu.![]()
Ihan hyvä ettei minua ole koskaan vaivannut.Jumalaton polte rinnalla, joka tulee ja menee ja polttaa joka kerta kovemmin ja kovemmin kunnes vetäsee tabletin
Jumalaton polte rinnalla, joka tulee ja menee ja polttaa joka kerta kovemmin ja kovemmin kunnes vetäsee tabletin
Sitruunasta?
Mua alkaa närästää ku vedän liikaa makeaa, rasvaista sekä olutta.
Ihan hyvä ettei minua ole koskaan vaivannut.![]()
Hapan voi aiheuttaa myös. Itsellä rasvainen ruoka ja alkoholi ei sovi yhteen tai rasvainen ruoka ja hiilihapolliset limonaadit.
No sitten mä imen neNuo sitruunat vievät hampaat suusta
Kohta ette muuta pysty syömäänkään, kuin sitruksia imeskelemään![]()
Mä tiedän, raskaana sain sen riesakseni ja joka kertaIhan tuntematon vaiva mulle, en tiedä miltä tuntuu.![]()
Taisin turhaan luvata että juon juhannuksena tölkillisen, siinä ne tämän vuoden juopottelut sitten olikin, viime vuonna meni suunnilleen yhtä hyvin.Monta olutta tai muuta alkoholijuomaa olette jo nauttineet tänään?
Monta olutta tai muuta alkoholijuomaa olette jo nauttineet tänään?
Meillä syötään Riisipuuroa tanään ja huomenna. Runsaasti ketsuppia pääle niin ei tartte voria mikä sinappi on parasta, eikä tarvihe leikellä sitruunoita sekaan.
Olokoon vain, en ala väittelemään kulinaarisiuksista.Riisipuuron päälle kuuluu kaataa mustikkakiisseliä. Se on parasta