Husu Hussein sai postitse hirttoköyden

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minua häiritsi kovasti tuo husun kirjoitustaito. Huolestuttavaa että voi olla kansanedustaja eikä ole edes kieli hallussa. kyllä pitää olla sanojen taivutukset hllussa ja suomenkielenkoe suoritettuna... ja minusta kansanedustajilta pitäsi vaatia tarkempaa kielenkäyttöä ja kirjoitustaitoa.

Husu ei ole kansanedustaja. Törkeää joka tapauksessa.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Ettei olisi keksitty juttu.
Keksitty tai ei, köyden mukana tulleesta viestistä päätellen lähettäjä on maahanmuuttaja tai 2. luokkalainen.

Sanomattakin pitäisi olla selvää, että vastustan hirttoköysien lähettämistä ihmisille uhkailumielessä, mutta kun nykyään mikään ei ole sanomatta selvää, niin sanotaan nyt sitten.

No onneksi en ole ainoa "epäilevä tuomas..". Ei voi mitään, kun aiemminkin on jäänyt kiinni epämääräisistä tarinoista.
Ensin provosoi tarkoituksella, sitten tulee tällaista.... Ihmettelen vaan, koska kas kummaa, vain hänelle sattuu tällaista...

Aivan en kyllä Husun tarinaa tässäkään juttussa niele. Hänellä kun on tapana keksiä mitä erinäisempiä tarinoita sen takia, että uutiskynnys ylettyisi. En usko sitäkään, että Husu oikeasti pitäisi joka ikistä perussuomalaista rasistina. Mutta olipahan taas kerran sellainen lohkaisu, että sen varjolla pääsi uutisiin ja aamutelkkariin esiintymään.

Mä luulin ettei tämä tyyppi enää voi nolommaksi mennä, mutta olinkin väärässä. Siis jos tällaisen trollin tekee, niin olisi edes hieman nähnyt vaivaa sen onnistumiseksi. Ensiksikin kirjoitusvirheet. Kieli on juuri samanlaista, kuin mitä Husu itse käyttää. Olisiko ollut ylivoimaista pyytää jotain kantasuomalaista kaveria kirjoittamaan tuo kirje? Toiseksi, vaikka teksti vilisee kirjoitusvirheitä, on Husun oma vaikeasti kirjoitettava nimi täsmällisen oikein. Olisiko kannattanut tehdä samalla logiikalla tähänkin virhe? Nyt tuo vaikuttaa juuri siltä, että Husu on itse kynäillyt koko jutun.

Kolmanneksi: ei kannata käyttää sellaista suttupaperia, minkä toisella puolella on kirjoitettu somaliaa ja painautuneet kynän jäljet näkyvät siitä edelleenkin. On jokseenkin epätodennäköistä, että klux klux klaanin rasisti kirjoittelee uhkailukirjeiden ohessa somaliankielistä runoutta.

Neljänneksi: voisiko vähän ottaa termistöstä selvää, ennen kuin lähtee tällaisia kirjeita itselleen rustaamaan. Ei Suomessa ole klu klux klania. Ei tunnu uhkaus kovin uskottavalta, kun tekijätaho on muka joku 40-luvun järjestö Yhdysvalloissa.

Voi Husu sun kanssas.... mitähän sää seuraavaksi keksit.

Mä luulin ettei tämä tyyppi enää voi nolommaksi mennä, mutta olinkin väärässä. Siis jos tällaisen trollin tekee, niin olisi edes hieman nähnyt vaivaa sen onnistumiseksi. Ensiksikin kirjoitusvirheet. Kieli on juuri samanlaista, kuin mitä Husu itse käyttää. Olisiko ollut ylivoimaista pyytää jotain kantasuomalaista kaveria kirjoittamaan tuo kirje? Toiseksi, vaikka teksti vilisee kirjoitusvirheitä, on Husun oma vaikeasti kirjoitettava nimi täsmällisen oikein. Olisiko kannattanut tehdä samalla logiikalla tähänkin virhe? Nyt tuo vaikuttaa juuri siltä, että Husu on itse kynäillyt koko jutun.

Kolmanneksi: ei kannata käyttää sellaista suttupaperia, minkä toisella puolella on kirjoitettu somaliaa ja painautuneet kynän jäljet näkyvät siitä edelleenkin. On jokseenkin epätodennäköistä, että klux klux klaanin rasisti kirjoittelee uhkailukirjeiden ohessa somaliankielistä runoutta.

Neljänneksi: voisiko vähän ottaa termistöstä selvää, ennen kuin lähtee tällaisia kirjeita itselleen rustaamaan. Ei Suomessa ole klu klux klania. Ei tunnu uhkaus kovin uskottavalta, kun tekijätaho on muka joku 40-luvun järjestö Yhdysvalloissa.

Voi Husu sun kanssas.... mitähän sää seuraavaksi keksit.

Minkähän valheen sinä itse keksit seuraavaksi?

Yhteistyössä