V
vierailija
Vieras
Epäilys ilmaistaan epäilemällä, täälläkin aika moni on pitänyt faktana omaa epäilystään.No jos joku tapahtuma vaikuttaa epäilyttävältä, niin mitä asiatonta on se sanoa epäilys ääneen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Epäilys ilmaistaan epäilemällä, täälläkin aika moni on pitänyt faktana omaa epäilystään.No jos joku tapahtuma vaikuttaa epäilyttävältä, niin mitä asiatonta on se sanoa epäilys ääneen?
Faktat puhuu husun huijauksen puolesta. On vain arvaus, että se voisi olla muka ulkopuolisen tekemä. Sen puolesta ei puhu mikään fakta, vain husu itse. Ja hänellä on motiivi tekoonsa, joten sekin ”fakta” on siksi kyseenalainen.Epäilys ilmaistaan epäilemällä, täälläkin aika moni on pitänyt faktana omaa epäilystään.
Niin epäillyn ei tarvitse puhua totta. Entä asianomistajan?Faktat puhuu husun huijauksen puolesta. On vain arvaus, että se voisi olla muka ulkopuolisen tekemä. Sen puolesta ei puhu mikään fakta, vain husu itse. Ja hänellä on motiivi tekoonsa, joten sekin ”fakta” on siksi kyseenalainen.
Niin epäillyn ei tarvitse puhua totta. Entä asianomistajan?
Onhan se suoranainen ihme että joku kunnan tai kaupungin valtuustosta pyrkisi seuraavaksi eduskuntaan. En ihmettelisi yhtään vaikka pyrkisi ensi vaaleissa eduskuntaan.
Näinpä. Yleensähän näin ei tapahdu.Onhan se suoranainen ihme että joku kunnan tai kaupungin valtuustosta pyrkisi seuraavaksi eduskuntaan
Edelleenkin on vain epäilys siitä, että Husu olisi lähettänyt köyden. Mitään tutkittua faktaa tästä ei ole tullut esille.Mitäköhän yrität selittää? Kaikkien olisi hyvä puhua totta. Mutta jos sä itse lavastat itseesi kohdistuneen rikoksen, niin kuvitteletko henkilön puhuvan totta? Syytä olisi, on sen verran nolo case. Husun sai tällä julkisuutta. Mitä noin itse kuvittelet onko julkisuudesta hänelle hyötyä somalien virallisena puhuvana päänä. En ihmettelisi yhtään vaikka pyrkisi ensi vaaleissa eduskuntaan.
Näinpä. Mutta tuntuu nämä palstan tietyt tyypit tietävän, mitä on tapahtunut. Porvoon ammunnoissa sama juttu. Tyhmiä, kun eivät äyä ottaa virheistä opiksi.Aijaa täällää on näemmä tuomareita jakamassa oikeutta?
Annetaan poliisin ja syyttäjän tutkia tää nyt.
Kuha ny eka sais uusittua valtuustopaikan vuoden 21 vaaleissa.Onhan se suoranainen ihme että joku kunnan tai kaupungin valtuustosta pyrkisi seuraavaksi eduskuntaan
Aijaa täällää on näemmä tuomareita jakamassa oikeutta?
Suomessa on poliisi on poliittisesti ohjattua, joten ei tule ikinä käymään niin, että paljastuisi Husun itse lähettäneen puheena olevan postilähetyksen.Aijaa täällää on näemmä tuomareita jakamassa oikeutta?
Näinpä. Mutta tuntuu nämä palstan tietyt tyypit tietävän, mitä on tapahtunut. Porvoon ammunnoissa sama juttu. Tyhmiä, kun eivät äyä ottaa virheistä opiksi.
Suomessa on poliisi on poliittisesti ohjattua, joten ei tule ikinä käymään niin, että paljastuisi Husun itse lähettäneen puheena olevan postilähetyksen.
Ei tuota tutkita. Ja jos tutkitaan, älä pidätä hengitystä odottaessasi että husu toisi oman mokansa julkisuuteen.![]()
Edelleenkin on vain epäilys siitä, että Husu olisi lähettänyt köyden. Mitään tutkittua faktaa tästä ei ole tullut esille.
Meinaatko Husun lähettäneen itselleen postia?Valehtele vähemmän.
BINGO!!Meinaatko Husun lähettäneen itselleen postia?
Koska en ole poliisi, enkä muutenkaan tiedä jutun kaikkia yksityiskohtia, pidän mieleni erilaisille vaihtoehdoille avoinna. Mielestäni se on avarakatseisuutta. Liika kapeakatseisuus tai muu mahdollisten vaihtoehtojen poissulkeminen pelkkien ennakkoasenteiden perusteella on typerää.Molemmat vaihtoehdot ovat epäilyjä. Faktojen pohjalta vaikuttaa, että epäily husua kohtaan on todennäköisin. Jos tämä yksinkertainen asia ei mahdu sun pääkoppaan, niin syytön mä siihen olesyytä vanhempiasi heikoista geeneistä.