Palstamammat! Tuomitsetteko Kimmon perustellun valheen kanssakilpailijoilleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijanne

Vieras
"Kimmo paljastaa muulle heimolle, että hän on salannut erään tärkeän asian muilta.
Pitkän uran finanssialalla tehneellä Kimmolla on ollut hyvin vaikeaa Selviytyjissä. Sunnuntaina nähtävässä jaksossa Kimmo luonnehtii kameroille maanpäällisen helvettinsä alkavan heti aamunkoitteessa. Kuumuus on vienyt viimeisetkin mehut miehestä.

– Eilinen päivä oli mulle erittäin vaikea. Olen yrittänyt analysoida mistä se johtuu. Niukka ravinto, en usko, että se johtuu siitä. Kaikki nämä kisat, se ei johdu siitä. Olen huomannut, että ikääntyvän miehen kropan termostaatti ei meinaa sopeutua tähän lämpöön, Kimmo sanoo.

Kuumuudessa kärvistelevä Kimmo päättää nostaa häntä vaivanneen asian esille.

Hän paljastaa heimotovereilleen olevansa oikeasti liki kymmenen vuotta vanhempi, kuin hän on antanut ymmärtää. Kimmo on valehdellut muille kilpailijoille olevansa viisikymppinen, oikeasti hän on pian 60.

– Olen automaattisesti vähentänyt iästäni kymmenen vuotta. Perusteena on ihan se, ettei porukat ensisijaisesti ajattele, että vanha pappa, ei tuosta ole mihinkään, Kimmo virnistää."

https://www.is.fi/viihde/art-2000006251748.html

ps en ole koskaan katsonut kuin lyhyen pätkän tuosta turhasta ohjelmasta julkkistyrkyille, mutta varsinkin naisten tyrmistys valkoisesta ja ymmärrettävästä pikkuvalheesta yllätti!

"Kimmo paljastaa muulle heimolle, että hän on salannut erään tärkeän asian muilta.
Pitkän uran finanssialalla tehneellä Kimmolla on ollut hyvin vaikeaa Selviytyjissä. Sunnuntaina nähtävässä jaksossa Kimmo luonnehtii kameroille maanpäällisen helvettinsä alkavan heti aamunkoitteessa. Kuumuus on vienyt viimeisetkin mehut miehestä.

– Eilinen päivä oli mulle erittäin vaikea. Olen yrittänyt analysoida mistä se johtuu. Niukka ravinto, en usko, että se johtuu siitä. Kaikki nämä kisat, se ei johdu siitä. Olen huomannut, että ikääntyvän miehen kropan termostaatti ei meinaa sopeutua tähän lämpöön, Kimmo sanoo.

Kuumuudessa kärvistelevä Kimmo päättää nostaa häntä vaivanneen asian esille.

Hän paljastaa heimotovereilleen olevansa oikeasti liki kymmenen vuotta vanhempi, kuin hän on antanut ymmärtää. Kimmo on valehdellut muille kilpailijoille olevansa viisikymppinen, oikeasti hän on pian 60.

– Olen automaattisesti vähentänyt iästäni kymmenen vuotta. Perusteena on ihan se, ettei porukat ensisijaisesti ajattele, että vanha pappa, ei tuosta ole mihinkään, Kimmo virnistää."

https://www.is.fi/viihde/art-2000006251748.html

ps en ole koskaan katsonut kuin lyhyen pätkän tuosta turhasta ohjelmasta julkkistyrkyille, mutta varsinkin naisten tyrmistys valkoisesta ja ymmärrettävästä pikkuvalheesta yllätti!
No periaatteessa tuossa kilpailussa on kai äärimmäisen vaikeaa olla täysin rehellinen ja pärjätä. Toisaalta ikä ei ole ehkä ratvaiseva tekijä tuolla, vaan fyysinen ja psyykkinen kunto. Eli jos pärjää mukana kilpailuissa ja jaksaa tehdä hyvin oman osansa, niin mitä merkitystä sillä on, onko 20, 30, 40, 50 vai 60.

• Tykkää
Reactions: .......
No en kyllä ymmärrä, miten voi yllättää. Eihän tuo nyt edes näytä viisikymppiseltä.
Ja tuollaisissa oloissa se ulkoinen habitus on se, mikä ratkaisee. Ihan sama, vaikka olet parikymppinen, mutta jos olet raihnaisen tain, vetelän tai heikon oloinen, olet vaarassa joutua heti pihalle.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
No katsoin tuon pätkän, eikä kukaan vaikuttanut kyllä tyrmistyneeltä...
Aika iisisti, niin kuin nyt suomalaiset yleensäkin, asiaan suhtautuivat. Väkisin yritetty tehdä jotain mielenkiintoista tyhjänpäiväisestä seikasta.
Kaikki tuolla valehtelee. Ei ketään yllätä.

No en kyllä ymmärrä, miten voi yllättää. Eihän tuo nyt edes näytä viisikymppiseltä.
Ja tuollaisissa oloissa se ulkoinen habitus on se, mikä ratkaisee. Ihan sama, vaikka olet parikymppinen, mutta jos olet raihnaisen tain, vetelän tai heikon oloinen, olet vaarassa joutua heti pihalle.

Ullatus :DIS ei julkassut mun aika asiallista palautetta Anuun liittyen :LOL:
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
"Voisi eräskin kritisoija mennä itseensä.
A. haluaa heittää jollain Kimmoa, kun hän paljastaa ikänsä
B. ottaa itse kokovartalopeilin eteensä
C. tarkistakaa paperit, onko naispuolinen kritisoija niin nuori, kuin väittää"

Ullatus :DIS ei julkassut mun aika asiallista palautetta Anuun liittyen :LOL:
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
"Voisi eräskin kritisoija mennä itseensä.
A. haluaa heittää jollain Kimmoa, kun hän paljastaa ikänsä
B. ottaa itse kokovartalopeilin eteensä
C. tarkistakaa paperit, onko naispuolinen kritisoija niin nuori, kuin väittää"

Tämä järkyttävän ylipainoinen lääkäri Anukin siinä tuohtuneena lässyttää ihan turhaan, keskittyisi syömään oikein ja liikkumaan enmmän

Tuohan ei pysty juuri kuin vierimään paikasta a paikkaan b :sneaky:

Sitäpaitsi hän on vanhan näköinen itse, ollakseen vaan 43v

Yhteistyössä