V
vierailija
Vieras
Eli se reissaa sillä kaarnalaivalla ympäri maailmaa?No eikö se jollain kaarnalaivalla sinne seilannut. Pisteet muuten siitä. Lisäsi huomattavasti uskottavuutta![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli se reissaa sillä kaarnalaivalla ympäri maailmaa?No eikö se jollain kaarnalaivalla sinne seilannut. Pisteet muuten siitä. Lisäsi huomattavasti uskottavuutta![]()
On se silloin uskottava se henkilö jos se tekee kuten paasaa. Yleensä ne ei tee.Joo, mutta aina parempi, jos edes joku tekee niin kun paasaa. Aika harva muista puhujista olisi viitsinyt veneellä sinne seilata.
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006251436.html
Ainakin tuolla Thunbergilla on sana hallussa. Olipa kyseessä sitten mikä tahansa asia voisi tuon kysymyksen esittää. Ja "teinien" tilalle vaihtaisin "muiden ihmisten" . Voi olla mahdotonta löytää yhtä syytä muiden kiusaamiseen ja mielipiteiden mollaamiseen, mutta uskon, että ihmisten henkinen pahoinvointi on yksi merkittävimmistä syistä ellei jopa merkittävin syy.
Miksi pitää mollata ketään. Ok, en mäkään hyväksy hyväkskäyttöä, mutta en mä silti koe tarpeelliseksi haukkua hyväksikäyttäjiä julkisesti. Jotenkin tuntuu, että se on ihan turhaa energiantuhlausta. Ehkä itsellä sitten vaan on niin paljon tärkeämpää tekemistä muuten, ettei energia riitä tuollaiseen.Minuakin säälittää tämä tyttö. Häntä pyöritetään eräänlaisena maskottina tai ohjailtavan nukkena ympäri maailmaa tiettyjen tahojen oman agendan ajamiseen. Minusta tämänikäistä tyttöä ei pitäisi rahdata julkisuuteen. Julkisuus on vaikea kohdata. Nuoren ihmisen aivot eivät ole kehittyneet eikä hän kykene arvioimaan kauaskantoisia syy- seuraus suhteita. Eritoten kun puhutaan erityislapsesta, jolla on tapana ottaa kaikki kirjaimellisesti.
Minä siis mollaan niitä, jotka tätä tyttöä käyttävät hyväkseen. En suinkaan häntä itseään. Hän on varmasti oikein herttainen ja hyväsydäminen tyttö.
Miksi pitää mollata ketään. Ok, en mäkään hyväksy hyväkskäyttöä, mutta en mä silti koe tarpeelliseksi haukkua hyväksikäyttäjiä julkisesti. Jotenkin tuntuu, että se on ihan turhaa energiantuhlausta. Ehkä itsellä sitten vaan on niin paljon tärkeämpää tekemistä muuten, ettei energia riitä tuollaiseen.
Totra toki tämäkin. Itse ajattelin aloituksessa tuota mollaamista ja haukkumista laajemmin, en vain Thunbergiin liittyen.Just hyväksikäyttöasioissa on hyvä avata suunsa koska ei uhri sitä osaa/ymmärrä tehdä.
Miksi pitää mollata ketään. Ok, en mäkään hyväksy hyväkskäyttöä, mutta en mä silti koe tarpeelliseksi haukkua hyväksikäyttäjiä julkisesti. Jotenkin tuntuu, että se on ihan turhaa energiantuhlausta. Ehkä itsellä sitten vaan on niin paljon tärkeämpää tekemistä muuten, ettei energia riitä tuollaiseen.
Just hyväksikäyttöasioissa on hyvä avata suunsa koska ei uhri sitä osaa/ymmärrä tehdä.
En ole tuomari, jonka tehtävänä on tuomita ihmisiä tekemistään rikoksista tai vääryyksistä. En siis kohdista pilkkaa tai mollaamista henkilöön, jos otan kantaa, vaan asioihin, jotka eivät ole oikein.Et ole koskaan kritisoinut julkisesti muiden ihmisten tekemiä väärinkäytöksiä? Rikollisuutta? Raiskauksia? Hyväksikäyttöä? Manipulointia?
Mutta todella ihanaa, että et jaksa kiinnostua vääryyksistä, joita maailmassa tapahtuu. Minua ne kuitenkin kiinnostavat, enkä usko, että mikään muuttuu, jos asiat vaan lakaistaan maton alle ja leikitään, että kaikki on tosi ihanaa.
En ole tuomari, jonka tehtävänä on tuomita ihmisiä tekemistään rikoksista tai vääryyksistä. En siis kohdista pilkkaa tai mollaamista henkilöön, jos otan kantaa, vaan asioihin, jotka eivät ole oikein.
Onnea valitsemallasi tiellä. Itse en koe, että muiden henkilökohtainen mollaamine, pilkkaaminen tms. negatiivinen arvostelu toisi elämääni mitään positiivista tai ylipäätään lisäarvoa tai - energiaa.Pilkkaaminen ei ole = mollaaminen.
Minusta on hyvä mollata ihmisiä, jotka tekevät kerta toisensa jälkeen huonoja päätöksiä jonkun muun kustannuksella.
Onnea valitsemallasi tiellä. Itse en koe, että muiden henkilökohtainen mollaamine, pilkkaaminen tms. negatiivinen arvostelu toisi elämääni mitään positiivista tai ylipäätään lisäarvoa tai - energiaa.
Totta.Ihanaa, ettet alennu kenenkään henkilökohtaiseen mollaamiseen ikinä. Ansaitset kruunusi.
Minä arvostelen varsin usein ihmisiä ja heidän henkilökohtaisesti tekemiään valintoja. Enkä siitä huolimatta koe minkäänlaista alemmuuttaKun jotain vartavasten halutaan tuoda julkisuuteen ja käyttää julkisuutta oman asian edistämiseen, pitää olla valmis ottamaan vastaan myös arvostelu, erilaiset näkemykset, jopa mollaaminen.
Juuri tästä syystä pidän niitä aikuisia vastuuttomina itsekeskeisinä kusipäinä, jotka altistavat lapsen ja saati erityislapsen tällaiselle. Lapsella ei ole minkäänlaista kykyä kohdata tällaista kritiikkiä.
Mitä päästöjä se aiheutti?Eli veneellä meneminen on hieno juttu, vaikka se aiheuttaa huomattavasti suuremmat päästöt kuin jos olisi vain lentänyt? Kai se on jonkinlaista logiikkaa tuokin.
Aluksen miehistö piti lennättää jenkeistä kotiin ja vaihtomiehistö lennättää jenkkeihin.Mitä päästöjä se aiheutti?
Gretan vikako se on ettei sama miehistö halunnu purjehtia takas?Aluksen miehistö piti lennättää jenkeistä kotiin ja vaihtomiehistö lennättää jenkkeihin.