Pitäisköhän vaan pistää poikki suhde, mikä järki tässä on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ollaan juuri alettu seurustella ja nyt on toista kertaa pahaolla jo. Minä kaipaan parisuhdetta jossa olen rakastettu, jossa on molemminpuolinen hullaantuminen. suhdetta jossa molemminpuolin toinen on tärkein.

Ja mitä tekee mies? Jankkaa taas kuinka toista ei voi omistaa, kuinka hän haluaa olla vapaa jne, pitää olla vapaa lähtee jne. no olkoon vapaa sinkkuna, mutta parisuhteessa idea on varmaan sitoutua suhteeseen ja työskennellä sen eteen että suhde voi hyvin. Jos parisuhde rakennetaan sille ajatukselle ettei tarvii sietää yhtään huonoja aikoja kun voi vaan häipyy, niin eihän koko suhteesta tuu yhtään mitään.

Ollaan juuri alettu seurustella ja nyt on toista kertaa paha_olla jo. Minä kaipaan parisuhdetta jossa olen rakastettu, jossa on molemminpuolinen hullaantuminen. Suhdetta jossa molemminpuolin toinen on tärkein.

Ja mitä tekee mies? Jankkaa taas kuinka toista ei voi omistaa, kuinka hän haluaa olla vapaa jne, pitää olla vapaa lähtee jne. no olkoon vapaa sinkkuna, mutta parisuhteessa idea on varmaan sitoutua suhteeseen ja työskennellä sen eteen, että suhde voi hyvin. Jos parisuhde rakennetaan sille ajatukselle ettei tarvii sietää yhtään huonoja aikoja kun voi vaan häipyy, niin eihän koko suhteesta tuu yhtään mitään.
Seurustelemaan. lähtemään. häipyä.

Aikasi menee hukkaan tuon miehen kanssa. Nuorena katsoin tuollaista. Mies halusi mennä kavereiden kanssa ja aina kaikki muut menot olivat tärkeämpiä kuin minä. Hän ei halunnut luopua mistään ja aina minun piti joustaa.
Jaksoin noin kahdeksan vuotta ja kun vihdoin otin eron niin mies ihmetteli, miksi. Meillä kun meni NIIN hyvin. Just.

Nyt olen löytänyt ihanan miehen, jonka kanssa jakaa arki ja juhla. Olemme tiimi, olemme "me." Molemmat joustavat ja molemmat pitävät toista tärkeänä.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mieshän ei halua sitouttaa itseään parisuhteeseen eikä ottaa mitään vastuuta siitä, siksi jankkaa noita iänikuisia vapaus haikuja.

Anna miehen mennä, ja onnea kumppanin etsintään. On sellaisiakin miehiä jotka tosissaan panostaa parisuhteeseen eikä pidä toista jalkaa oven välissä.

Ja omia menoja ja harrastuksia saa ja pitää olla sitoutuneessa parisuhteessakin, mutta silloin niistä ei tule kellekään paha mieli eikä niistä jankata, kun perusasiat on kunnossa.

Sen tietää ja tuntee kun molemmat on tosissaan :) epävarmuus poistuu ja sisäinen rauha saapuu.

• Tykkää
Mieshän ei halua sitouttaa itseään parisuhteeseen eikä ottaa mitään vastuuta siitä, siksi jankkaa noita iänikuisia vapaus haikuja.

Anna miehen mennä, ja onnea kumppanin etsintään. On sellaisiakin miehiä jotka tosissaan panostaa parisuhteeseen eikä pidä toista jalkaa oven välissä.

Ja omia menoja ja harrastuksia saa ja pitää olla sitoutuneessa parisuhteessakin, mutta silloin niistä ei tule kellekään paha mieli eikä niistä jankata, kun perusasiat on kunnossa.

Sen tietää ja tuntee kun molemmat on tosissaan :) epävarmuus poistuu ja sisäinen rauha saapuu.
Olet tollo

Toikin on väärin...siis jos kaksi ihmistä lähtee suhteeseen ja toiselle annetaan se käsitys, että tässä nyt ollaan ihan aikuisen tosissaan vaikkei tosiasiassa olis muuta mielessä kuin seksi.(n)[/QUOTE]

No niin on

Ollaan juuri alettu seurustella ja nyt on toista kertaa pahaolla jo. Minä kaipaan parisuhdetta jossa olen rakastettu, jossa on molemminpuolinen hullaantuminen. suhdetta jossa molemminpuolin toinen on tärkein.

Ja mitä tekee mies? Jankkaa taas kuinka toista ei voi omistaa, kuinka hän haluaa olla vapaa jne, pitää olla vapaa lähtee jne. no olkoon vapaa sinkkuna, mutta parisuhteessa idea on varmaan sitoutua suhteeseen ja työskennellä sen eteen että suhde voi hyvin. Jos parisuhde rakennetaan sille ajatukselle ettei tarvii sietää yhtään huonoja aikoja kun voi vaan häipyy, niin eihän koko suhteesta tuu yhtään mitään.

Mies ei ole lainkaan hullaantunut sinuun. Mikäli kaipaat molemminpuolista hullaantumista, niin tästä sinun on turha sitä odottaa. Jatka etsimistä...

• Tykkää
Luepa oikein kunnolla kirjoittamasi teksti, ap. Varsinkin ensimmäinen kappaleesi. Siinä tiivistyy se, että et ole onnellinen, et nauti rakastuneena olemisesta ja pariskunnan läheisyyden tunne jää uupumaan.

Miksi siis olla yhdessä ja jatkaa pahaa oloa? Teillä kummallakin on aivan eri intressit, etsitte erilaisia asioita. Vapauta itsesi tuosta suhteen tekeleestä, tuo mies ei ole se, ketä etsit rinnallesi.

• Tykkää

Yhteistyössä