V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai sä uskot Pekkaa...No niin, tuo väite jostakin salaisesta suunnitelmasta ei siis pitänyt paikkansa.
Eiköhän siinä ollut pekalla ajatuksena se, että ”lapset on pelastettava Suomeen” ja sitten vähän niin kun siinä sivussa emännät olisivat seuranneet mukana.Haavisto yritti pakottaa virkamiehen rikkomaan lakia...
Juu ja kun ne akat osaa puhumalla saada tahtonsa läpi, ovat kohta kaikki täällä.https://www.hs.fi/politiikka/art-20...-other&share=dff42e2ede62d470f11b46a03a9516c1
Hallitus on sopinut, että Al-Holin leirin naiset ja lapset autetaan Suomeen tapauskohtaisesti.
Hallitus on sanonut ettei mitään suunnitelmaa ole olemassa: taasko hallitus jäi valheesta kiinni?Eiköhän siinä ollut pekalla ajatuksena se, että ”lapset on pelastettava Suomeen” ja sitten vähän niin kun siinä sivussa emännät olisivat seuranneet mukana.
Hallitus on sanonut ettei mitään suunnitelmaa ole olemassa: taasko hallitus jäi valheesta kiinni?
Eiköhän siinä ollut pekalla ajatuksena se, että ”lapset on pelastettava Suomeen” ja sitten vähän niin kun siinä sivussa emännät olisivat seuranneet mukana.
Onko Pekasta enää tämän jälkeen presidentiksi?Pekka taisi ajatella, että tarkoitus pyhittää keinot.
Sinänsä huolestuttavaa, jos ulkoministeri ei ole kiinnostunut noudattamaan kansainvälisiä lakeja.
Suvaccien mieli on niin sairas ettei tolkun ihmiset kykene sitä käsittämään.En vaan käsitä minkä takia koko hallitus haluaa isisvaimotkin Suomeen, kun supokin on heistä varoittanut ja al holin leirillä työskennelleet lääkärit ovat asiasta myös varoitelleet.
Ei millään mene ymmärrykseeni miksi heidät halutaan tänne...eivät noi isis ideologialla täytetyt mitään äitejä ole.
No ei hänestä ole koskaan ollutkaan. On vain ajatuksen tasolla joidenkin mielestä niin mediaseksikästä, jos Suomella olisi avoimesti homo presidentti, että saa sitä kautta kannatusta ja säälipisteitä.Onko Pekasta enää tämän jälkeen presidentiksi?
Minun mielestä ei.
No tätä selitystähän tuolla rasmuksen sivuilla taas tarjottiin. Että tarkoitus pyhittää keinot. On ilmeisesti heidän mottonsa. Jokainen (oikeasta ryhmästä oleva) saa valehdella miten paljon lystää ja tehdä mitä haluaa, kunhan vain tarkoitus on (heidän mielestään) oikea.Pekka taisi ajatella, että tarkoitus pyhittää keinot.
Sinänsä huolestuttavaa, jos ulkoministeri ei ole kiinnostunut noudattamaan kansainvälisiä lakeja.
Mä en ymmärrä miksi kukaan käy lukemassa rasmuksen juttujaNo tätä selitystähän tuolla rasmuksen sivuilla taas tarjottiin. Että tarkoitus pyhittää keinot. On ilmeisesti heidän mottonsa. Jokainen (oikeasta ryhmästä oleva) saa valehdella miten paljon lystää ja tehdä mitä haluaa, kunhan vain tarkoitus on (heidän mielestään) oikea.
No tätä selitystähän tuolla rasmuksen sivuilla taas tarjottiin. Että tarkoitus pyhittää keinot. On ilmeisesti heidän mottonsa. Jokainen (oikeasta ryhmästä oleva) saa valehdella miten paljon lystää ja tehdä mitä haluaa, kunhan vain tarkoitus on (heidän mielestään) oikea.
Mä en ymmärrä miksi kukaan käy lukemassa rasmuksen juttuja
Ihan parasta viihdettäMä en ymmärrä miksi kukaan käy lukemassa rasmuksen juttuja
Mä käyn aina sillon tällön kun on tylsää...samoin kävin joskus lukemassa refugees welcomiakin, mutta niiden jutut on jopa sekavampia kuin rasmuslaisten.Mä en ymmärrä miksi kukaan käy lukemassa rasmuksen juttuja
Kyllähän haavisto tiesi. Siksi halusi jonkun muun tekemään likaisen työn, jotta itse voisi pysyä taustalla.Fiksu ihminen tietäisi, että siinä vaiheessa kun tekoja joutuu oikeuttamaan, on niissä lähtökohtaisesti jotain väärää.
Arvostan enemmän niitä, jotka tietävät tekevänsä väärin ja myöntävät tekevänsä väärin kuin niitä, jotka yrittävät kääntää vääryttää oikeaksi perustelleen tekojaan "moraalisesti oikeiksi".
Se on aina sama juttu noiden valheiden kanssa. Mitä enemmän valehtelee, sen vaikeampi on enää itsekään pysyä perässä, ja väistämättä sitten aina puhuu itsensä pussiin.Haavisto mitä ilmeisimmin valehteli eilen kun sanoin, että mitään suunnitelmaa alholin leirillä olevien suomalaisten palauttamisesta olisi koskaan tehty. Nyt Haavisto on kertonut ulkoasianvaliokunnalle, että suunnitelma on sittenkin olemassa.
Ulkoasiainvaliokunnan perussuomalainen puheenjohtaja Mika Niikko sanoi, että perussuomalaisten mielestä ulkoasiainvaliokuntaa ei oltu ajoissa informoitu siitä, että ulkoministeriö pyrkii aktiivisesti saamaan Suomeen al-Holin leirillä olevia naisia ja lapsia.
Mistä luit tuon?Kohun seurauksena Haavisto on joutunut pyörtämään konsulipäällikkö Tuomiston hyllytyksen.
Mistä luit tuon?
Kyllähän haavisto tiesi. Siksi halusi jonkun muun tekemään likaisen työn, jotta itse voisi pysyä taustalla.
Ylen sivuilta. Haavisto muotoili sen ovelasti niin, että kieltää hyllytyksen koskaan tapahtuneenkaan.
Haavisto myös kiisti maanantaina Iltasanomien julkistaman uutisen siitä, että Haavisto olisi kotiuttamisprojektin takia siirtänyt sivuun ulkoministeriön konsulipäällikön, Pasi Tuomisen. Haaviston mukaan Tuominen jatkaa yhä konsulipäällikkönä, mutta al-Hol -asioihin on nimitetty oma virkamies.
https://yle.fi/uutiset/3-11100765?origin=rss