Relaatio 470

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lamp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos vinkkaajille. Takkuan vieläkin joidenkin sanojen kanssa:

JOULUPUKKI
hei 12 jä

VANHA
vii 7 + 6 ja 5 + 7 Jälkimmäinen kirjailija?

VALKOPARTA
pääsanasta 7 + 8

UKKI
kes 5 + 11
un 6 + 4 + 4

Oisko UKKIin vinkata seuraavia:
Si ja tau välinen 10
aasi oikealle 6-4
pääsanasta ylös 6-8 (missä sarjassa tai muussa on tuo ääninäyttelijä?)
Vasen alanurkka vah 9 alas sekä
päivä vasemmalle 6-4-4 ja siitä 3 alas ja ilta 10 ylös
säv 3-9 (minkä maalainen tms?)

Si ja tau välinen 10
aasi oikealle 6-4
pääsanasta ylös 6-8 (missä sarjassa tai muussa on tuo ääninäyttelijä?)
säv 3-9 (minkä maalainen tms?)

Pääsanasta ylös ääninäyttelijänä brittiläisessä sarja, jossa jouluna syötävä eläin
säv 3-9 on ruotsalainen, tässäpä pp la hop...

muiden kanssa taistelen vielä itsekin

Kiitos vinkkaajille. Takkuan vieläkin joidenkin sanojen kanssa:

JOULUPUKKI
hei 12 jä Dupontia

VANHA
vii 7 + 6 ja 5 + 7 Jälkimmäinen kirjailija? 7+6 on näyttelijä elokuvasta Vii..., on vuodelta 2005 ja 5+7 on suomalainen kirjailija, jonka novelli on Vii...

VALKOPARTA
pääsanasta 7 + 8 Valkoparta on novelli ja 7+8 on kirjoittanut sen, löytyy Kirjasammosta

UKKI
kes 5 + 11 Kes on romaani ja kirjailija löytyy Kirjasammosta
un 6 + 4 + 4 Elokuva, jossa esiintyi esim. Jani Toivola

Si ja tau välinen 10 Si:n synonyymi + tau
aasi oikealle 6-4 Animaatiosarjan hahmo, muita hahmoja sarjassa on mm. Kalle Kettu
pääsanasta ylös 6-8 (missä sarjassa tai muussa on tuo ääninäyttelijä?) Saat edellisestä tuon
säv 3-9 (minkä maalainen tms?) Vah 9 on asuinalue Turussa, saat helpommin alakautta 6+4+4 katso viesti 38 ja ilta 10 on liikuntaa

JOULUPUKKI vain yksi puuttuu:
Jää 12 ei löydy oikeaa kasvia?

UKKI
5-4-3-7 sisinko vinkin yhtyeestä
Tau 11
Kev 11
Sau 11 Kaikista vihjeistä huolimatta ei älyä!!

Näillä saisin tämänkin valmiiksi. Kiitos etukäteen!

JOULUPUKKI vain yksi puuttuu:
Jää 12 ei löydy oikeaa kasvia? dupontia

UKKI
5-4-3-7 sisinko vinkin yhtyeestä joensuulainen yhtye
Tau 11
Kev 11
Sau 11 Kaikista vihjeistä huolimatta ei älyä!! eteen tämä paikka ja perään ei taika vaan lo...

Näillä saisin tämänkin valmiiksi. Kiitos etukäteen!

Minä tarvisin VANHA:an tuon viik 5 + 7 novelli ei auta, ei sovi mitä löydän viik novellilla :(

VANHA viik 5 + 7 ??

Viik novellilla löydän Tapani Bagge ja Emmanuel Carrere ja kumpikaan ei oo 5 + 7. Tässä oon kyllä ihan hukassa, hakenut google, wikipedia, kokeillut varmaan 100 suomalaista kirjailijaa... Tyhmäksi kuin saapas itsensä tuntee.

VANHA viik 5 + 7 ??

Viik novellilla löydän Tapani Bagge ja Emmanuel Carrere ja kumpikaan ei oo 5 + 7. Tässä oon kyllä ihan hukassa, hakenut google, wikipedia, kokeillut varmaan 100 suomalaista kirjailijaa... Tyhmäksi kuin saapas itsensä tuntee.
Novellit löytyy Kirjasammosta, kun vierittää sivua tarpeeksi alas. Ensin tulee kirjailijat, sitten romaanit, sitten runokokoelmat ja sitten novellit, jossa on yksi ainoa novelli sanalla viik…, klikkaa sitä. Kuuluu Relaation luonteeseen, että tuntee itsensä välillä tyhmäksi. Mä ainakin tunnen itseni idiootiksi joka Relassa ja mitä lähempänä Relaation loppua on, Älä huoli :)

Novellit löytyy Kirjasammosta, kun vierittää sivua tarpeeksi alas. Ensin tulee kirjailijat, sitten romaanit, sitten runokokoelmat ja sitten novellit, jossa on yksi ainoa novelli sanalla viik…, klikkaa sitä. Kuuluu Relaation luonteeseen, että tuntee itsensä välillä tyhmäksi. Mä ainakin tunnen itseni idiootiksi joka Relassa ja mitä lähempänä Relaation loppua on, Älä huoli :)

Kiitos. :) Nyt on viimeinkin valmis koko hoito, huh.

Yhteistyössä