Relaatio 472

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miltsii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en keksi tota loppuratkaisua, yleissana vinkki ei vaan auta! Ajatukset pyörii vaan joidenkin mielikuvitushahmojen tai pelihahmojen ympärillä. Auttaisitteko vähän lisää?

nyt tulee suht iisi vinkki jo. elokuva "kaunotar ja xxxx"

Muuten onko sulla tietokonepelit ruudun tietokone 4 oikea yläviistoon? o_O
tuota oon hakenut monen monta päivää ja ei tajua mikä siihen enään voi mennä..

tai "monster".. mut mä en tajua tota kirkkoa kaikki suuntaukset kirjoittanut moneen kertaan ja oletan et loppu on se oikeanpuolimaisen loppu monikossa.. mikään ei käy, onks tää nyt taas jostain sanamuodosta kiinni.. alkaa kans pikku hiljaa nyppimään hermopinneitä tää rellu.. :D
ja siihen tietokonepeli ruudun nelikirjaimiseen oon hakannu kaikki tk-sanastojen nelikirjaimiset sanat ja lyhenteet mitä maa päällään kattaa.. pakko olla joku bugi, vaikkei toi em. sana ookkaan, sekin on kokeiltu :D

tai "monster".. mut mä en tajua tota kirkkoa kaikki suuntaukset kirjoittanut moneen kertaan ja oletan et loppu on se oikeanpuolimaisen loppu monikossa.. mikään ei käy, onks tää nyt taas jostain sanamuodosta kiinni.. alkaa kans pikku hiljaa nyppimään hermopinneitä tää rellu.. :D
ja siihen tietokonepeli ruudun nelikirjaimiseen oon hakannu kaikki tk-sanastojen nelikirjaimiset sanat ja lyhenteet mitä maa päällään kattaa.. pakko olla joku bugi, vaikkei toi em. sana ookkaan, sekin on kokeiltu :D
on yksi kristinuskon kolmesta päähaarasta.. ja kun tuon saat oikeaan muotoon niin 6 on monikossa se oikeanpuolinen loppu

Jepjep en muuten ihmettelisi jos toi 4 kirjaiminenkin on typotettu ja oon sen oikeanmuodon kokeillu jossainvaiheessa.. Sama koskee lelouch ja masennus ruutujen 5+5.. Jumppalaulu ruudun ver 10 on kans todella hämyinen, kun selkeät jatkosanat eivät kelpaa siihenkään.

Ei voi kuin ihmetellä ja arvalla kokeilla jatkoja... :LOL:

Klikkaa wiki-sivulla reformoidut ja mene sitten luokkiin, siellä näet sen sanan suoraan.