”Munaton nillittäjä tarkoittaa kai suunnilleen samaa kuin herkkähipiäinen turhasta valittaja."

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
– ”Munaton nillittäjä” tarkoittaa kai suunnilleen samaa kuin herkkähipiäinen turhasta valittaja. Jos joku tekee tällaisesta rikosilmoituksen, eikö hän tavallaan todista pointin oikeaksi?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4dc8917d-a8e1-42ee-be90-a6a8fe631356

Jussilla sana hallussa. ;)

Jussi on ihan oikeassa. Kun pöydällä odottaa tuhansia ihan oikeita keissejä, niin ehkä kyseinen poliisi voisi vähentää poliisin taakkaa olemalla kyhäämättä turhia ilmoituksia ja alkamalla purkaa kertynyttä työsavottaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Taponen on täysin turha poliisi. Ei kai häntä voi kentälle laittaa, vaan kelpaa korkeintaan tviittailemaan, miten terroristit voi laittaa lasten kanssa samaan kouluun. Kukaan tervejärkinen ei tuollaista ehdottaisi.
 
Taposelta puuttuu, kuten yleisemminkin vihervasemmistolta, kyky arvioida tekojensa syy- ja seuraussuhteita.
Teki kyllä rikosilmoituksellaan hallaa koko poliisiorganisaatiolle ja tekee itsestään naurunalaisen ihmisten silmissä.
Lyödäänkö vetoa, että kansan suussa alkaa elää uusi sanonta, tehdä taposet.
Kun joku ottaa vetäisee herneen sieraimeensa aivan yhdentekevästä asiasta ja alkaa nillittämään munattomasti, hän tekee taposet :-)
 
Tavallinen kansalainen voi nimitellä virkamiehiä hillitysti, mutta kansanedustaja saattaa syyllistyä rikokseen tehdessään samoin.
Entäpä pääministeri Rinne, joka sanoi mediassa Halla-ahon ajatuksia sairaiksi.
Pitäisikö mielestäsi tästäkin tehdä rikosilmoitus vai onko kyseessä se parempien ihmisten tekemä kunnianloukkaus, joka voidaan haudata kaikessa hiljaisuudessa?
 
Hieno edustaja, joka on syyllistynyt nuoren pahoinpitelyyn. Sulka hattuun?
Meillä oli vielä viime vuonna rikostuomion saanut henkilö pääministerinä, samoin ministerinä on vankeustuomion saanut henkilö ja maamme suurimman kanpungin pormestarina toimii henkilö joka on saanut tuomioita pahoinpitelystä ja rattijuopumuksesta.
Rikollinen toiminta näyttäisi takaavan tien Suomen poliittiselle huipulle.
 
Meillä oli vielä viime vuonna rikostuomion saanut henkilö pääministerinä, samoin ministerinä on vankeustuomion saanut henkilö ja maamme suurimman kanpungin pormestarina toimii henkilö joka on saanut tuomioita pahoinpitelystä ja rattijuopumuksesta.
Rikollinen toiminta näyttäisi takaavan tien Suomen poliittiselle huipulle.

Ja sen persut ovat näemmä ymmärtäneet itsekin :)
 

Yhteistyössä