@Lilma sä varmaan pääset pian selvittämään missä se kierukka majailee.
Onnea yllätysplussasta!
@Helmiina1978 ootko siis edelleen vhh ruokavaliolla? Täällä myös edelleen ja mietinnässä onko alkiolle hyväksi tai täytyykö hiilareita nyt heti lisätä. Olo on siis todella hyvä, pirteä ja itse uskon että kroppa kyllä kertoo mielitekoina jos jotain ravintoainetta tarvitsee.
Olen. Näin sokerit pysyy parhaiten hallinnassa, mikä on molempien terveydelle parasta.
Toki vissiin jossain vaiheessa pitäisi hiukan lisätä hh esim enemmän juureksia tai marjoja, mut ei sen enempää. Nytkin syön just juureslaatikkoa possulla ja peuralla +kermaa.
Mut yleensä mun raskaudet on alkaneet niin, että olen alussa syönyt suklaata, sipsiä, karkkia ja eineksiä, koska pahoinvointi ja koska nyt muka voi...

ja niinpä olen heti ekoilla viikoilla lihonut 5kg ja sokerit on olleet päin mäntyä heti. Sitten onkin vähän vaikeampi niitä korjailla.
Mut nyt olen pysynyt tiukasti, vaikka muu perhe on herkutellut ja on ollut juhlia ja ravintolasyömisiä ym.
Kysyin Antti Heikkilältä että voinko jatkaa ketoosia, ja hän vastasi että voin. (ilman mitään perusteluja, mutta mä uskon ketoosiin terveellisyyteen)
Tottakai pelottaa, että jos sittenkin tää ruokavalio tekeekin jotain kamalaa sikiölle.. Varsinkin kun on näitä vuotoja ollut.

Ja oireetkin on vähäisemmät kuin aiemmin. Toisaalta olen myös lukenut, että vhh vähentää pahoinvointia ja muutenkin auttaa hormooonien kanssa.
Helmiina1978 ja helmi rv7