Rukoillaan Suomesta Jumalan valtio- ja apua Jeesukselta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Rukoillaan Suomesta Jumalanvaltio= 'Yksi valtio Jumalan alaisena' eli 'One nation under God' Suomi
Jumalan valtakunta eli "One nation under God" on hyvä asia.

Olemme ongelmissa koska olemme loukanneet Israelia eli juuutalaisia ja kapinoimme Jeesusta vastaan.

Päivi Räsänen kulttuuriministeriksi ja Laukkanen pääministeriksi?

Kansakunta eli suomi on EU-mammonan alainen, ei Jeesuksen armon alla.

Siksi olemme nyt tässä kriisissä- ja jokaisen on nt rukoiltava - ja tapahtuu ihme kuten talvisodassa- kansakuntamme kehotettiin rukoilen- Neuvostoarmeijan nopea hyökkäys Pelkosenniemellä pohjoisessa katkesi sattumalta vahingossa tulleeseen perääntymismerkkiin- ja sää muuttuui mahdotomaksi, jumittaen puna-armeijan täysin.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/9230060/jumalan-viha-suomen-ylla-on

ja lisälinkki

Jeesus oli sosialisti, ellei peräti kommunisti. Mammonanpalvojan eriarvoistava epäjumala merkkeineen $,£,€,¥,฿ jne., jota ilman ei osteta, myydä tai vaihdeta on kaukana lähimmäisenrakkauden tasa-arvon sanomasta. Antikristillinen perkeleen työkalu, jolla hallitaan Suuren Babylonian peto- ja portto -huoraamisveronkiertovelkataloutta, jossa siirretään monilta yksille.

Mammonanpalvojan eriarvoistava epäjumala merkkeineen $,£,€,¥,฿ jne., jota ilman ei osteta, myydä tai vaihdeta on kaukana lähimmäisenrakkauden tasa-arvon sanomasta.

Antikristillinen perkeleen työkalu, jolla hallitaan Suuren Babylonian peto- ja portto -huoraamisveronkiertovelkataloutta, jossa siirretään monilta yksille.
Tarkoitat EU- Euroopan Unionia, pankkieliitin pelikonetta?

Suomeen tuli korona, koska Suomi alkoi Räsästä ja raamattua tuomitsemaan?

MUISTAKAA ETTÄ Jeesus on voimaltaan aina voimakkaampi kuin Saatanan voimat.

Vedät ap aikalailla mutkia suoraksi, mutta olen samaa mieltä siitä, että rukoilla pitää.

Ihmiset ovat hädissään, kuolevatko heidän läheisensä vai kuoleeko itse koronaan, ja ne ON tärkeitä huolenaiheita.
Mutta kukaan ei tunnu olevan hädissään sielunsa tilasta.
Jos on uskossa, kuolema ei pelota (tietysti uskovana huolehtii kuitenkin hygieniasta eikä tartuta huolimattomuuttaan).

En ole innostunut puhumaan lopun ajoista koska niitä on ennusteltu miten sattuu, mutta nyt olen miettinyt näitä:

-Raamatun kuvaus lopun aikojen ihmisistä (avionrikkojia, seksistisiä, ylpeitä, kerskailijoita, vanhemmilleen tottelemattomia jne) on jo täyttä totta.
-Korona kiihdyttää valvontakoneiston käyttöönottoa, sitä mistä Ilmestyskirja varoittaa.
-Jeesuksen puheet tulvista alkavat toteutua ilmastonmuutoksen kautta.
-Jeesuksen mainitsemaa nälänhätää? On. Ruttoa - noo korona on vasta alkua.
-Olen aina tulkinnut että vitsaukset, esim.heinäsirkat, tulevat vasta ihan maailmanlopun kynnyksellä - mutta kuukausi sitten luin Australiassa ja Afrikassa on jo heinäsirkkaparvia jotka tekee tuhojaan.

Maailmassa on iso sairaus - ei vain korona, vaan synti. Se on muuntautumiskyvyltään semmoinen bakteeri, että sitä on käytännössä joka paikassa. Netflixistä et kohta löydä leffaa jonka jo nimessä ei olisi syntiä, iltapäivälehtien tavallisissa uutisotsikoissa on yli 50 % synnistä kertovaa. Maailma on kuin tietokoneen kovalevy, joka on synnin saastuttama.

Jeesuksen antamia valonpilkahduksia on yhä vain vähemmän. Silti niitä on vielä. ❤

Viimeksi muokattu:
Vedät ap aikalailla mutkia suoraksi, mutta olen samaa mieltä siitä, että rukoilla pitää.

Ihmiset ovat hädissään, kuolevatko heidän läheisensä vai kuoleeko itse koronaan, ja ne ON tärkeitä huolenaiheita.
Jos on uskossa, kuolema ei pelota (tietysti uskovana huolehtii kuitenkin hygieniasta eikä tartuta huolimattomuuttaan).

En ole innostunut puhumaan lopun ajoista koska niitä on ennusteltu miten sattuu, mutta nyt olen miettinyt näitä:

-Raamatun kuvaus lopun aikojen ihmisistä (avionrikkojia, seksistisiä, ylpeitä, kerskailijoita, vanhemmilleen tottelemattomia jne) on jo täyttä totta.
-Korona kiihdyttää valvontakoneiston käyttöönottoa, sitä mistä Ilmestyskirja varoittaa.
-Olen aina tulkinnut että vitsaukset, esim.heinäsirkat, tulevat vasta ihan maailmanlopun kynnyksellä - mutta kuukausi sitten luin Australiassa ja Afrikassa on jo heinäsirkkaparvia jotka tekee tuhojaan.

Maailmassa on iso sairaus - ei vain korona, vaan synti. Se on muuntautumiskyvyltään semmoinen bakteeri, että sitä on käytännössä joka paikassa. Netflixistä et kohta löydä leffaa jonka jo nimessä ei olisi syntiä, iltapäivälehtien tavallisissa uutisotsikoissa on yli 50 % synnistä kertovaa. Maailma on kuin tietokoneen kovalevy, joka on synnin saastuttama.

Jeesuksen antamia valonpilkahduksia on yhä vain vähemmän. Silti niitä on vielä.
syntinen länsimaailma tuhoutuu?

syntinen länsimaailma tuhoutuu?
Miksi puhut vain syntisestä LÄNSImaailmasta? Koko maailma on syntiä täynnä, muut uskonnot vastaavat muualla synnillisyydestä.

Siis on maailmassa vielä paljon hyvää ja kaunista, on rakkautta ja huolenpitoa. Mutta jos ihmiskunta hylkää Jumalansa, niin Jumalalla ei ole enää velvollisuutta pitää tätä paikkaa pystyssä.

Miksi puhut vain syntisestä LÄNSImaailmasta? Koko maailma on syntiä täynnä, muut uskonnot vastaavat muualla synnillisyydestä.

Siis on maailmassa vielä paljon hyvää ja kaunista, on rakkautta ja huolenpitoa. Mutta jos ihmiskunta hylkää Jumalansa, niin Jumalalla ei ole enää velvollisuutta pitää tätä paikkaa pystyssä.
Olisiko sinulla ”linkkiä” tuohon?

Jeesuksen antamia valonpilkahduksia on yhä vain vähemmän. Silti niitä on vielä.

Kas kummaa, egoilija, joka aiemmin vähätteli koko virusta, nyt taas tärkeilee täällä ja vieläpä taas raamatun kera.

Häpeäisit.

Kas kummaa, egoilija, joka aiemmin vähätteli koko virusta, nyt taas tärkeilee täällä ja vieläpä taas raamatun kera.

Häpeäisit.
Mitä tärkeilyä tuossa edelläolevassa oli? Uskovan pitää peilata tapahtumia Raamattuun.
Ihme kun et jotain tuomitsemiskorttia heilutellu.

Uusimmat

Yhteistyössä