Kenen mies ärsyttää tällä hetkellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mun ainakin.
Tänään on äitienpäivä lapset teki mulle ihanat kortit vaikka ei ollut koulussa :)

Aamupäivän mä vietin keittiössä lasten kanasa kakkua leipoessa, koristellessa ja päiväruokaa laittaessa. Kasteltiin myös kasvimaata yms.

Mies makasi sohvalla. Sitten se lähti hakemaan jotain lautoja naapurilta ja raahasi ne meille.
Syötiin, mä siivosin keittiön ja lapset pelasi sen jälkeen videopeliä. Mä yritin katsoa pieni talo preerialla kännykästä mutta joku lapsista keskeytti koko ajan. En saanut edes 5 min katsoa putkeen ohjelmaa.
Keitin sitten kahvit ja syötiin kakkua. Siivosin taas jäljet.

Mies valitti narisevalla äänellä että mun pitää mennä lasten kanssa ulos, ei ne voi koko päivää pelata.
Mä ehdotin sille että mene sä niiden kanssa ulos? Suuttui ja sanoi että en varmana mene, haen lisää lautoja naapurilta jne. Ja huusi että mitä sinä muka olet tehnyt lasten kanssa tänään et mitään!

Sitten se lähti ulos sanaakaan sanomatta. Mä pakkasin piknikeväät ja mentiin lasten kanssa metsäretkelle.

Kun tultiin kotiin mies tuli samaan aikaan myös takas.
Mä aloin laittamaan ruokaa ja syötiin, lapset auttoi siivoamaan pöydän jne. Mies makasi sohvalla. Sanoin että voisko mies suihkuttaa nuorimman. Mies suuttui ja alkoi huutamaan että en varmana tee sitä! Minä olen väsynyt enkä tee enää mitään tänään!
Ja lisäsi: "enkä varmana suihkuta sitä että sä vaan pääset makaamaan sohvalle!"
Olin ihan että mitä mitä mitä????
Sanoin että enkö saisi laiskotella hetkeä kun on äitienpäiväkin? Mies sanoi että et saa, oot sä ennenkin lapset hoitanut niin ei tänään ole mikään erilailla, et oo mun äiti!

Olin ihan että jaahas. Sanoin että olisi kyllä kiva että säkin tekisit jotain! Hän kuulemma teki jo tarpeeksi.
Suihkutin sitten lapsen ja komensin muut suihkuun jne. ja mies vain makasi sohvalla. Se vei nuorimmaisen nukkumaan kuten yleensä.

Ärsyttää. Nyt se makaa tossa nyrpeänä sohvalla.

• Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mun ainakin.
Tänään on äitienpäivä lapset teki mulle ihanat kortit vaikka ei ollut koulussa

Aamupäivän mä vietin keittiössä lasten kanasa kakkua leipoessa, koristellessa ja päiväruokaa laittaessa. Kasteltiin myös kasvimaata yms.

Mies makasi sohvalla. Sitten se lähti hakemaan jotain lautoja naapurilta ja raahasi ne meille.
Syötiin, mä siivosin keittiön ja lapset pelasi sen jälkeen videopeliä. Mä yritin katsoa pieni talo preerialla kännykästä mutta joku lapsista keskeytti koko ajan. En saanut edes 5 min katsoa putkeen ohjelmaa.
Keitin sitten kahvit ja syötiin kakkua. Siivosin taas jäljet.

Mies valitti narisevalla äänellä että mun pitää mennä lasten kanssa ulos, ei ne voi koko päivää pelata.
Mä ehdotin sille että mene sä niiden kanssa ulos? Suuttui ja sanoi että en varmana mene, haen lisää lautoja naapurilta jne. Ja huusi että mitä sinä muka olet tehnyt lasten kanssa tänään et mitään!

Sitten se lähti ulos sanaakaan sanomatta. Mä pakkasin piknikeväät ja mentiin lasten kanssa metsäretkelle.

Kun tultiin kotiin mies tuli samaan aikaan myös takas.
Mä aloin laittamaan ruokaa ja syötiin, lapset auttoi siivoamaan pöydän jne. Mies makasi sohvalla. Sanoin että voisko mies suihkuttaa nuorimman. Mies suuttui ja alkoi huutamaan että en varmana tee sitä! Minä olen väsynyt enkä tee enää mitään tänään!
Ja lisäsi: "enkä varmana suihkuta sitä että sä vaan pääset makaamaan sohvalle!"
Olin ihan että mitä mitä mitä????
Sanoin että enkö saisi laiskotella hetkeä kun on äitienpäiväkin? Mies sanoi että et saa, oot sä ennenkin lapset hoitanut niin ei tänään ole mikään erilailla, et oo mun äiti!

Olin ihan että jaahas. Sanoin että olisi kyllä kiva että säkin tekisit jotain! Hän kuulemma teki jo tarpeeksi.
Suihkutin sitten lapsen ja komensin muut suihkuun jne. ja mies vain makasi sohvalla. Se vei nuorimmaisen nukkumaan kuten yleensä.

Ärsyttää. Nyt se makaa tossa nyrpeänä sohvalla.
Just nyt ei mutta ajoittain juu. Mun mies tuntuu nykyään narisevan vähän joka asiasta, ei kuitenkaan itse laita tikkua ristiin vaikka voisi epäkohtiin/narinan aiheisiin vaikuttaa. Ja kaikki vähänkin pieleen menevät asiat on maailman kaatavia. Eikä tuo nyt aina maailman aktiivisinkaan ole. Mutta toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, ainakin toistaseksi. En jaksa riidelläkkään pikkuasioista :)

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Kukaan ei ole täydellinen, mutta toinen tulisi ottaa huomioon. Tosin väsyneenä voi hieman laiskottaa... Tänään leivoin muffinsseja äitienpäiväksi. Totesin kyllä etten enää leivo mitään, koska tulee kauhea sotku :-)

• Tykkää
  • Haha
Reactions: Ellimaar ja Echo
Kukaan ei ole täydellinen, mutta toinen tulisi ottaa huomioon. Tosin väsyneenä voi hieman laiskottaa... Tänään leivoin muffinsseja äitienpäiväksi. Totesin kyllä etten enää leivo mitään, koska tulee kauhea sotku
Meillä on sopimus että jos toinen laittaa ruokaa niin toinen siivoaa jäljet. Ihan miehen itsensä ehdottamana. Käytännössä se menee siis niin että kun mies laittaa ruokaa, minä siivoan jäljet. Kun minä laitan ruokaa, minä siivoan jäljet.:unsure:

Meillä on sopimus että jos toinen laittaa ruokaa niin toinen siivoaa jäljet. Ihan miehen itsensä ehdottamana. Käytännössä se menee siis niin että kun mies laittaa ruokaa, minä siivoan jäljet. Kun minä laitan ruokaa, minä siivoan jäljet.

Tutkimusten mukaan, pariskunnat joilla tehdään kotitöitä tasavertaisesti, päätyvät todennäköisemmin eroon verrattuna pariskuntiin, joissa nainen tekee suurimman osan kotihommista

Ikävää, että äitienpäivä meni noin, mutta kuten kirjoitit; miehesi ei aina ole tuollainen.

Toivottavasti asiat järjestyvät ja että kiukuttelu ei jatkuisi.

Seksi usein auttaa myrtsiin mieleen.
Meet istumaan miehen naaman päälle ja sanot että sun mielestä äitienpäivästä jäi puuttumaan jotakin ja se voitas hoitaa vaikka nyt.:sneaky:

Yhteistyössä