Miksi mun kuukautiset on nykyään niin järjettömän kivuliaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kivut pois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kivut pois

Vieras
Eilinen ilta ja alkuyö oli taas aivan kamalaa. Yhden päivän ajan kuukautisten aikana on aivan järkyttävät kivut alavatsalla, kouristaa niin kipeästi. En voi edes kävellä suorassa sen kivun takia. Kipuun otan Burana 800 ja Panadol 1g niin saa edes vähän kipua pois.

Kipuja on aina ollut menkkojen aikaan, mutta ei näin pahoja ollut edes nuorena. Tätä on nyt jatkunut yli vuoden. Pitäisi varmaan mennä lääkäriin. Hormonaalista tai mitään muutakaan ehkäisyä mulla ei ole. Hormonaalinen ehkäisy ei kyllä edes sopisi aurallisen migreenin takia. Ikää on 41v. Toivottavasti tämä ei nyt mitään vaihdevuosien alkusoittoa ole. Tarkotuksena olisi vielä tulla raskaaksi. Raskautta ei vain ole kuulunut kahden vuoden yrittämisen jälkeen. Kuukautiset on säännölliset ja vuoto määrältään normaalia.

Ei olisi pitänyt tehdä tänne aloitusta kun taas p*skapäät tuli pilaamaan ja trollaamaan. Menkää hoitoon ja hankkikaa elämäänne sisältöä. Toivottavasti saatte kymmenen kertaa kovemmat kivut kuin mä eilen. Mua paljon naurata ne kivut ja sitten kun kysyn asiasta asiallisesti täältä niin p*skapäät tulee sekoilemaan. Modet kyllä näkee, että mä olen tämän ketjun ap.
Näinpä. En osaa sanoa muuta, kuin että jos tulee yhtäkkiset kivut, niin varaa aika gynelle. En ole kuullut, että vaihdevuodet aiheuttaisivat kovia kipuja.

Hei ap, ei sillä ole mitään väliä kuka mitäkin on kirjoittanut. Ei kukaan lue tätä ketjua sitä miettien. Jos saat asiallisia vastauksia, hyvä. Minä en valitettavasti sellaista osaa antaa kun ei asiantuntemus riitä. Ja muut vastaukset taas voi ohittaa olankohautuksella. Ole vain tyytyväinen, jos joku trolli nostelee kysymystäsi mahdollisimman monen ihmisen nähtäväksi. Saatat ehkä jopa jossain vaiheessa saada apuakin.

Hei ap, ei sillä ole mitään väliä kuka mitäkin on kirjoittanut. Ei kukaan lue tätä ketjua sitä miettien. Jos saat asiallisia vastauksia, hyvä. Minä en valitettavasti sellaista osaa antaa kun ei asiantuntemus riitä. Ja muut vastaukset taas voi ohittaa olankohautuksella. Ole vain tyytyväinen, jos joku trolli nostelee kysymystäsi mahdollisimman monen ihmisen nähtäväksi. Saatat ehkä jopa jossain vaiheessa saada apuakin.
Toisaalta, jos on joutunut syömään maksimiannoksen särkylääkkeitä ja nukkunut huonosti, saattaisi toivoa muuta kuin trollaamista. Voi että kun joskus riittäisi ihmisillä kohtuullinen sympatia.
(ei aapee)

Kehottaisin käymään gynekologilla. Ei vara venettä kaada jos vaikka siellä todetaankin, että kuuluvat ns.normaaleihin kiputiloihin. Mutta kannattaa tarkastaa kyllä. Samalla poissulkevat mm.endometrioosin sekä erilaisten kystien mahdollisuudet.

Kehottaisin käymään gynekologilla. Ei vara venettä kaada jos vaikka siellä todetaankin, että kuuluvat ns.normaaleihin kiputiloihin. Mutta kannattaa tarkastaa kyllä. Samalla poissulkevat mm.endometrioosin sekä erilaisten kystien mahdollisuudet.
Joo pitää käydä. Kun voihan jotakin olla vialla kun ei raskautta kuulu yrityksistä huolimatta. Kiitos asiallisesta vastauksesta.

Se että kuukautiset reistaa kertoo sinulle lähestyvistä vaihdevuosista ja vaihdevuodet on luonnon tapa kertoa ettei enää lapsia tule. olet siihen liian vanha. Munasolusi ovat jo kärsineen eivätkä enää ole kunnossa. Lopeta siis tuo itsepetos.

Yhteistyössä