Sisäministeri Ohisalo (vihreät) menetti hermonsa Halla-ahon faktoille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta ei myyntiä. Luitko tuota juttua miksi nöin
Luin ja edelleen olen sitä mieltä, että pois tuo sekopää tuolta päättämästä Suomen asioista...tollanen noita ja sitten väittää muka olevansa suomalaisnuorten tai ''nuorten'' puolella. Hyi heviletti, tietäis välillä katella ulos ikkunasta ja mennä ihmisten keskuuteen niin tajuais millasia ongelmia huumeet ovat aiheuttaneet niin nuorille kuin aikuisille ja kokonaisille perheille.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Luin ja edelleen olen sitä mieltä, että pois tuo sekopää tuolta päättämästä Suomen asioista...tollanen noita ja sitten väittää muka olevansa suomalaisnuorten tai ''nuorten'' puolella. Hyi heviletti, tietäis välillä katella ulos ikkunasta ja mennä ihmisten keskuuteen niin tajuais millasia ongelmia huumeet ovat aiheuttaneet niin nuorille kuin aikuisille ja kokonaisille perheille.
Ihmisten keskuuteen suosittelisin sunkin jalkautuvan. Jos huumeet on laittomia, ne aiheuttaa enemmän ongelmia, kuin pieni joustavuus.
Likaiset neulat sun muut asiat siis kyseessä.
Mut susta tulis siis heti nisti, jos pienet määrät sallittaisiin?

Vihreillä on pinna tiukalla. Olen saman huomannut pitäjämme fb-ryhmässä, jossa vihreillä palaa hermot vähän väliä. Sitten alkaa huuto populismista :D

• Tykkää
Reactions: Elena777
Ihmisten keskuuteen suosittelisin sunkin jalkautuvan. Jos huumeet on laittomia, ne aiheuttaa enemmän ongelmia, kuin pieni joustavuus.
Likaiset neulat sun muut asiat siis kyseessä.
Mut susta tulis siis heti nisti, jos pienet määrät sallittaisiin?

Huumeet ja moninaiset rikokset kulkevat käsi kädessä. Minusta on hyvä, että huumeiden hallussappidosta joutuu rikosoikeudelliseen vastuuseen. Ei ole ok, että lapsiperheen ruokakaapissa on nyssäkkä herskaa ja siitä selviää nuhtelulla.
Neuloja on nykyään kyllä saatavilla, jos niitä viitsii hakea. Se, ettei neulojaan viitsi vaihtaa, liittyynee päihdeongelmaisen omaan viitsimättömyyteen, joka ei tule muuttumaan miksikään, vaikka huumeiden hallussapito olisikin ok.

Sinällään olen sitämieltä, että valtio voisi repiä hyvät verorahat sallimalla nuuskan ja sauhun. Kannabiksen polttelua en pidä erityisen huonona juttuna, vaikken siitä itse innostukkaan.

Yhteistyössä