Muita joita kiihottaa ajatus kevyestä piiskaamisesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nimetön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nimetön

Vieras
MInua on jo pitkään kiihottanut ajatus piiskan saamisesta mieheltäni, mutta en ole asiasta uskaltanut miehelle puhua enkä usko että hän suostuisi, sen verran hyvin tunnen mieheni.

En haaveile mistään ruoskinnasta vaan kevyestä piiskaamisesta risulla tai remmillä tyyliin tuhma tyttö saa rangaistuksen. Eli minua ei niinkään kiihota ajatus kivusta vaan se alistumisen tunne enemmänkin.
En tiedä mistä ajatus on tullut, mutta jostain syystä se minua kiihottaa.

Te, jotka olette piiskaleikkejä kokeilleet missä asennossa ja millä tavalla se teista tuntuu parhaalta?

Tietääkö joku jotain kiihottavia piiskatarinoita, tai kerro oma kokemuksesi. Ei siis mitään verilleruoskintaa vaan kevyempää piiskausta.

Hei! Olen palannut maallisten (huokaus, mikä vappu) nautintojen parista takaisin munkinkammiooni ja voin pikaisesti suositella sinulle asettautumista vatsallesi esim. keittiön pöydän päälle, jolloin pakarasi ovat auliisti valmiina ottamaan vastaan mitä moninaisimpia ""lähestymistapoja"". levitä jalkasi, taivuta itsesi pöytälevyn päälle ja.. mmm. Käsittelyn voi aloittaa vaikka kämmenellä läpsien ja siirtya tämän jälkeen kättä pidempään. Pajun ym. vitsat käy, ellei halua hankkia alan liikkeistä näihin karkeloihin sopivia välineitä. Käsittelyn voi päättää.. tai mitäpä minä hengen mies sinua neuvomaan..
Auh...kivaa... Nunnalle terveisiä!!!

Niin, näissä piiskamisasioissa voi apuvälineinä käyttää esim. eri pituisia viivaimia, hiusharjaa, vyötä (ehkei solkipuolella),......
lista on itseasiassa loputon, mielkuvitusta peliin, Auh.. lisää.
.....15, 16, 17.....

En tietoisesti ollut piiskaa halunnut, vaikkakin ajtus siitä oli jollain tapaa aina saanut perhoset lepattamaan vatsassani. Meillä tämä juttu lähti käytännössä siitä, kun riidan yhteydessä mieheni ärähti, että remmiä kuulemma tarttisin. Minä siihen sitten suuna päänä kiljumaan, että anna sitten saatana. Siitä paikasta mieheni tarttui käsipuoleeni ja painoi minut keittiön pöytää vasten ja avas toisella kädellään vyönsä, veti sen irti lenkeistä ja alkoi läiskiä sillä takapuoltani. Kun yritin rimpuilla niin se väänsi multa käden selän taakse, veti hameen ylös ja pöksyt alas ja jatko remminantoa paljaalle takapuolelle. Jumalauta että sattui, mutta mitään en mahtanut. Jälkeenpäin vähän mökötin, mutta olin samalla hirveän kiimainen, samoin mies. -Tuon eka kerran jälkeen sovittiin, että sama toistuu tarvittaessa ja aika usein on toistunutkin. Meillä menee vaan entistä paremmin nykyään, etenkin sängyssä.
-Eli sulle ""nimetön"" suosittelen pientä provokaatiota, saattaa hyvinkin tehota. Lycka till!

Koppasin tämän iltasatuni tänne myös...

Oksat vihertävät jo lupaavasti, mailiosoite lopussa...

On kesäkuun alku.
Olemme olleet naapurissa kesän ensimmäisissä grillijuhlissa. Ilta sujui ensin hauskasti ja sopuisasti, mutta illan edetessä suloinen suusi suolsi taas sellaista tekstiä, että minun oli kertakaikkiaan ilmoitettava isäntäväelle, että lähdemme kotiin laittamaan kuriasiat järjestykseen. Kehtasit vielä protestoida äänekkäästi, mutta olin järkähtämtön, kuten aina, kun olet mennyt liian pitkälle. Lopulta aloit itkeä, ja nieleskellen ja niiskuttaen pyysit minulta isäntiemme ja muiden vieraiden edessä kauniisti anteeksi.
Tiedät mitä on tulossa.

Marssit tuhisten ja katuen soratiellä, minkä korkokengilläsi ja kapealla kesähameellasi pääset. Pidän lujasti käsivarrestasi,
jutellen huolettomana niitä näitä. Kasvosi ja kaulasi punottavat kiihtymyksestä. Pari sataa metriä ennen kotiamme on pieni koivikko tien varressa. Pysäytän sinut koivikon kohdalla. Kiskot itsesi irti, ja poljet itkien ja sähisten jalkaa. -No, alahan mennä nyt, sanon tiukasti. Hyppäät lopulta pienen ojan ylitse, ja katoat koivikkoon. Hetken päästä saavut kaunis norja koivukimppu kädessäsi, ja hyppäät takaisin kotitielle vierelleni. Naapuripariskunta on tulossa samaan aikaan omasta illanvietostaan, ja törmäämme paritalomme portilla. -Hyvää iltaa, sanomme kohteliaasti. Selität nolona punoittaen ja koivukimppua käsissäsi väännellen, että mielestäsi alkukesäiset koivunvarret ovat niin kauniita, että oli aivan pakko ottaa muutamia oksia maljakkoon. Välttelevä katseesi ja tuhrintuneet silmämeikkisi taitavat kuitenkin paljastaa meidät. Nautin tilanteesta täysin siemauksin. Naapurin rouva katsoo minua tyrmistyneenä, ja lähtee viahaisin askelin omalle ovelleen. Vinkkaan naapurin ukolle silmää vitsakimppuun vilkaisten, ja naapuri lähtee yskähdellen kiirehtimään vaimonsa perään.

Menemme sisään.

-Minusta tuntuu, että minun on tänään sidottava sinut. Viimeksi sain olla koko ajan huomauttamassa edessä olevista käsistäsi, enkä aio sietää sitä tänään, totean lakonisesti. Riisut hameesi, sukkasi ja pikkuhoususi, mutta jätät korkokengät jalkoihisi ja sukkanauhavyön koristeeksi vyötäröllesi, koska tiedät että se miellyttää minua. Menemme molemmat suurelle parivuoteellemme. Ohjailen sinua lempeästi, mutta päättäväisesti. Et vastusta, vaan käyt polvillesi vajaan metrin päähän sängyn päädystä. Asetan toisen jättikokoisista tyynyistämme polviesi eteen poikittain, estämään, ettet konttaa kiinni sängynpäätyyn, vaan että pysyt oikeassa asennossa. Asetan toisen tyynyistä pitkittäin polviesi ja reisiesi väliin, sillä kiihotun katsellessani sinua ikäänkuin ratsastamassa tyynyn päällä. Nautiskelen kontrastista - satiinipintainen pehmeä tyyny hyväilemässä reisiesi sisäpintaa, jopa silloin tällöin koskettamassa kosteana kiiltelevää jalkoväliäsi, ja vastakohtana kirvelevä vitsa kohta tanssimassa pyllylläsi ja reisilläsi.

Nojaat kiltisti pystyraudoitettuun sängynpäätyymme ottaen kiinni päädyn yläosan poikkiputkesta. Otan riisumasi nylon-sukat ja sidon kyynärvartesi niillä sängyn pystyrautoihin kiinni niin, että olet nyt odottamassa rangaistusta polvillasi. Katsot anovasti silmiini, kun sidon kätesi sänkyyn. Pyllysi on herkullisesti pystyssä, ja hento selkäsi nätisti kaarella. Ähkit hieman, sillä päätä on raskasta pitää taakse taivutettuna - ja toisaalta olet niin lähellä sängyn päätyä, että kolhit päätäsi ja kasvojasi helposti sängyn päätyyn.
Karsin vitsat lehdistä rituaalinomaisesti, antaen lehtien pudota sängylle. Silittelen hieman pyllyäsi kädelläsi, aivan kuin hyvästiksi ennen alkavaa koitosta. Riisun housuni. Alushousuni pullottavat, elimeni seisoo täydessä erektiossa, ja tunnen pakonomaista tarvetta hieroa etumustani. Panetuksen tunne on sanoinkuvaamaton.

-Haluatko ehkäpä sanoa jotain, kysyn vielä ennen kuin aloitamme. Pyörität hermostuneesti päätäsi sanomatta mitään. On hetken aivan hiljaista. -A-anteeksi rakas, sanot kohta. -Rakastan sinua, lisäät. - Niin minäkin sinua, kuiskaan ja kohotan vitsan.

Vitsa puraisee pehmeään ja valkeaan pyllyposkeesi ensimmäisen kirveltävän jälkensä. -Oiihhh, pääsee suustasi. Olet päättänyt olla urhea, ja vedät suhisten ilmaa sisään hampaittesi välistä. Lyön uudelleen, pitkittäin pakaraasi. Urheutesi on tiessään. -Yäääähhhh, puhkeat itkuun jo toisella lyönnillä. -Yyhyy-hyy-yy-yy-yy, vollotat ja pärskähtelet avuttomana.

Lyön vasempaan reiteesi niin, että vitsan kärki kiertyy reiden sisäpintaan. Ulahdat tuskaisesti ja krampinomaisesti puristat reisiäsi tyynyyn. Kiihotun valtavasti, kun tiedän, että yrität helpottaa tuskaasi hankaamalla kihelmöivää tussuasi tyynyäsi vasten. Tyyny on kuitenkin erittäin pehmeä ja antaa helposti periksi, eikä sinun ole helppo saada siitä riittävää kosketusta.

Lyön uudelleen, ja vinkaiset säälittävästi. Levität polviasi päästäksesi alemmas ja alat nytkyttää lantiotasi epätoivoisesti voihkien tyyny jalkovälissäsi. Itket ja huohotat ja rynkytät tyynyä hengästyneenä. Annan sinun yrittää saada tyydytystäsi hetken. Huomaan kohta, että saat kostuvan tyynyn avulla hekumasta kiinni, ja ripsaisen vitsalla reisiesi sivuille. Kavahtaen kivusta kavennat haara-asentoasi ja märän sylisi kosketus tyynyyn kevenee. Lyön vielä kunnon viuhtaisun herkkupyllyysi.

Pidän pitkän tauon. Vitsan jäljen polte kasvaa lyönnin jälkeen, ja sylissäsi alkanut suloinen kiihotus laskee. Turhautumisesi tunne on valtava, ja saat tuskaisen raivonpuuskan. Alat ynistä ja sähistä raivosta, temmot ja riuhdot sidottuja käsiäsi epätoivoisesti, ja yrität hampaillasi irrottaa sukkasiteitäsi irti - turhaan. Satutat vain etuhampaitasi, ja lopulta valahdat katkerasti itkien sängynpäätyä vasten. Pyllysi nousee yhä ylemmäs, ja olen itse kiihkosta hulluna. Nousen seisomaan, ja lyön ylhäältä ja takaa vitsa pystyasennossa niin, että vitsa osuu peppuvakoosi - viuh, viuh, viuh. Punaisia, lähes vertavuotavia jälkiä nousee pyllyvakoosi ja nivusiisi vieri viereen. Kirvelyn täytyy olla hirvittävä.
Jatkan hurmioituneena lyöntejä ympäri takapuoltasi, nivusiin, reisien sisäpintoihin, lantiosi ja reisiesi yhtymäkohtaan etupuolelle, alavatsaasi. Yrität epätoivoisesti ulisten kiemurrella polttiaisen tieltä, mutta vitsan kärki osuu
nivusiin yhä uudelleen ja - ahh-lopulta kaikkein arimpaan, pillusi avoimeen lihaan. Kirkaiset järkyttävän lujaa, ja säikähdän hieman itsekin. Naapuritkin lienevät kuulleet tämän, kun kuitenkin korvat asuntojemme yhteisessä seinässä kiinni siellä kuuntelevat.

Lyön vielä kerran viimeisen polttavan juovan poikittain pyllyllesi. Siihen nousee vielä muita juovia suurempi teräväreunainen, kirvelevä, keskeltä valkea harjanne. Onneksi vitsat eivät ole kovin paksuja, olen menettänyt kiihkossani totaalisesti järkeni.

Jäät vavisten ja nyyhkyttäen paikallesi, kunnes tunnet että avaan käsivartesi solmut. Käyt vatsallesi asettaen tyynyn alavatsasi alle, ja alat hiljaa kosketella märkää vakoasi. Asetun itse myös vatsalleni reisiesi väliin taaksesi, ja suukottelen reisiäsi ja pakaroitasi. Kohta masturboit jo täydellä vauhdilla vatsallasi maaten ja lantio ylös alas kohoillen. Pyllysi ja sylisi on kauneinta katsella. Annan kirveltäville reisillesi helliä nuolaisuja ja kohta siirryn nuolemaan pakaroidesi väliä...

Jos kaipaat jotain tällaista pääkaupunkiseudulla, mailaa birchman@luukku.com. Kirveleviä vitsoja ja helliä nuolaisuja on luvassa...

Mua taas kiihottaa ajatus siitä että saisin piiskata miestä. Poikakaveria taas moinen ajatus ei kiihota yhtään. Joskus olen sitä kankulle läimäyttänyt ja se alko vaan mököttää ja valittaa ettei sitä saa satuttaa.

Vapaapäivän aamu, molemmat nukuimme aika pitkään. Piti lähteä kaupungille ja hermostuin, kun mies vaan nukkui. Ilmotti mulle rauhallisesti, että puoli kahdelta lähdetään. Vitutti sen vitkastelu ja aloin tietysti huutamaan ja kiroilemaan, vikatikki. Se hyppäs viivana ylös ja tönäisi mut sängylle. Yöpaita ylös ja pöksyt reisille ja luja läimäytys pyllylle. Minä kiljaisin ja yritin kontata toiselle puolell sänkyä, mutta se vetas mut reisistä takasin ja paino sängynreunalle nelinkontin. "Mä opetan sut kuule kulta nyt niin hyvin, ettet taas aivan heti huuda ja raivoa turhista" se jupisi ja rupes piiskaan mua lujasti avokämmenellä pitkin reisiä ja takapuolta. Kiljuin ja kiemurtelin ja haistattelin vielä uhmakkaasti siinä, se suuttu siitä niin, että otti tuolilta housuistaan vyön ja jatko sillä. Sillon mulla pääsi itku, sattu niin saatanasti. "Joko alkaa riittää" se kyseli ja aloin olla niin nöyrää tyttöä, että pyysin nyyhkyttäen anteeksi, jollon se heitti sen vyön pois ja rauhotteli mua vähän aikaa, minkä jälkeen rakasteltiin takaapäin niinku melkein aina, se tykkää ihailla piiskanjälkiä mun pyllyllä. Sain vielä pienet nuhtelut siinä ja sitten lähdin kahvinkeittoon. Nyt se on huoltiksella käymässä, pian lähdetään sinne kaupungille. Mä päätin äkkiä kirjottaa tästä tänne, jos vaikka tulis jotain uutta tähänkin ketjuun, joka jostain syystä on hyytynyt, vaikka alkoi minusta mielenkiintosesti.

Alkuperäinen kirjoittaja nimetön:
Te, jotka olette piiskaleikkejä kokeilleet missä asennossa ja millä tavalla se teista tuntuu parhaalta?

Tietääkö joku jotain kiihottavia piiskatarinoita, tai kerro oma kokemuksesi. Ei siis mitään verilleruoskintaa vaan kevyempää piiskausta.

Itseäni kiihottaa erityisesti piiskaus kokovartalopeilin edessä, koska siinä voi itse nähdä piiskan osumisen ja punaisten juovien ilmestymisen pakaroihin. Mielestäni tämä kertoo siitä, ettei ole niinkään kyse kivun tuottamasta nautinnosta vaan itse piiskaustapahtuman kiihottavuudesta.

Fantasiatasolla haaveilen, että mies rankaisisi minua piiskaamalla. Antaisi pepulleni kunnon käsittelyn ja pistäisi sitten vaikka nurkkaan häpeämään. Toisaalta olen todella itsenäinen ja dominoiva nainen, ja jos mies minua todellisuudessa yrittäisi rangaista jostakin tekemästäni tai sanomastani, todennäköisesti vetäisin miestä turpaan.

Mutta kevyt piiskaaminen tai läpsiminen nimenomaan seksiin liitettynä on toinen juttu. Seksin aikana mieheni joskus läpsii takamustani ja se on taivaallista. Joskus voisin ottaa kevyen piiskauksen noin esileikkinäkin, mutta sitä en vielä ole saanut. Ja enpä tiedä, ehkä tuo alussa kuvaamani fantasia voisi toteutua roolileikkinä, mutta täytyy sanoa, että todellista kipua en kaipaa, enkä suostu ottamaan vastaan. Se tietysti sitten on yksilöllistä millainen "kipu" on nautinnollista ja milloin sattuu liikaa. Vähän sama kai kuin venytellessä tuntuva "hyvä kipu" on tässäkin tavoitteena...

Itseäni kiihottaa erityisesti piiskaus kokovartalopeilin edessä, koska siinä voi itse nähdä piiskan osumisen ja punaisten juovien ilmestymisen pakaroihin. Mielestäni tämä kertoo siitä, ettei ole niinkään kyse kivun tuottamasta nautinnosta vaan itse piiskaustapahtuman kiihottavuudesta.

Meillä On Iso peili Sängyn päätyssä seinällä on kiva katsella kun pylly punakoituuVaimoni käsittelyssä molemmat pitämme tästä

Viimeksi muokattu:
Krjoitelkaa lisaa kiitos

En tietoisesti ollut piiskaa halunnut, vaikkakin ajtus siitä oli jollain tapaa aina saanut perhoset lepattamaan vatsassani. Meillä tämä juttu lähti käytännössä siitä, kun riidan yhteydessä mieheni ärähti, että remmiä kuulemma tarttisin. Minä siihen sitten suuna päänä kiljumaan, että anna sitten saatana. Siitä paikasta mieheni tarttui käsipuoleeni ja painoi minut keittiön pöytää vasten ja avas toisella kädellään vyönsä, veti sen irti lenkeistä ja alkoi läiskiä sillä takapuoltani. Kun yritin rimpuilla niin se väänsi multa käden selän taakse, veti hameen ylös ja pöksyt alas ja jatko remminantoa paljaalle takapuolelle. Jumalauta että sattui, mutta mitään en mahtanut. Jälkeenpäin vähän mökötin, mutta olin samalla hirveän kiimainen, samoin mies. -Tuon eka kerran jälkeen sovittiin, että sama toistuu tarvittaessa ja aika usein on toistunutkin. Meillä menee vaan entistä paremmin nykyään, etenkin sängyssä.
-Eli sulle ""nimetön"" suosittelen pientä provokaatiota, saattaa hyvinkin tehota. Lycka till!

Viimeksi muokattu:
Itseäni kiihottaa ajatus piiskan saamisesta valtavasti, ei mitään verille hakkaamista mutta kuitenkin niin että tietää saanneensa piiskaa ja että pyllyä kihelmöi pari tuntia tämän jälkeen.

En osaa muuta kun kuvitella tilanteen jossa nainen istuisi tuolilla koivuniemen herra käsissään ja käskisi eteensä seisomaan. Tämän jälkeen aloittaisi kertomalla miksi tätä piiskaa tullaan käyttämään ja miten tämä piiskatuokio tulee etenemään, tämän jälkeen käskisi laskemaan päällyshousut nilkkoihin ja makaamaan polviensa päälle poikittain.
Aluksi lämmittelisi pakarat kämmenellään pikkuhousujen päältä jonka jälkeen repisi pikkuhousut myös nilkkoihin ja jatkaisi paljaille pakaroille vielä hetken aikaa. Riittävän kauan lämmiteltyään komentaisi seisomaan ja ojentamaan tuolin vieressä oleva piiska hänelle ja pyytää nöyrästi häntä viimeistelemään piiskaus koivuniemen herralla. Komentaisi takaisn polviensa päälle lukiten jäykistyneen pikkuveljen jalkojensa väliin ja koivuniemen herra rupeaisi tanssimaan paljailla pakaroilla kuin tuhmilla pikkupojilla konsanaan, tarpeeksi piiskattuaan komentaisi vielä nurkkaan häpeämään housut nilkoissa ja jos pikkuveli on edelleen juhlakunnossa niin pois saa tulla nurkasta vasta kun se on normaalitilassa.

Oi voi, saahan näistä unelmoida, vielä kun saisi tyttöystävän kiinnostumaan asiasta.

Yhteistyössä