Naisten seksikkäät vaatteet...:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anselmipanda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anselmipanda

Vieras
Sitä olen tässä pitkään jo miettinyt, että miltä naisesta tuntuu pitää seksikkäitä vaatteita päällään, joista tietää miesten kiihottuvan. Kiihottuuko naiset tästä tietoisina, vai miltä tuntuu pitää nahkahousuja tai -hameita, tai pitsisiä alusasuja? Tuleeko niistä seksikäs olo? Ja mikä teidän mielestä on seksikkäitä vaatteita?

Alkuperäinen kirjoittaja Rva46:
No mä olen lyllä seksikkäimmälläni ihan paljaana. Niin ainakin miehet sanoo:-)

Oma mieheni on ainakin sitä mieltä ja samaa olen kyllä puhunut muidenkin naisten kanssa, että ihan paljas ei ole niin seksikäs, kuin jos on jotkut pitsiset rintaliivit ja alushousut, tai vaikka korsetti, mutta kuitenkin ettei paljasta kaikkea kerralla... Kun haluan vampata oikein kunnolla, vaikkapa festareilla, niin laitan mustan pitsisen korsetin, mustan polvi mittaisen nahkahameen ja ehkä saappaat...;)

Alkuperäinen kirjoittaja Maiju69:

Oma mieheni on ainakin sitä mieltä ja samaa olen kyllä puhunut muidenkin naisten kanssa, että ihan paljas ei ole niin seksikäs, kuin jos on jotkut pitsiset rintaliivit ja alushousut, tai vaikka korsetti, mutta kuitenkin ettei paljasta kaikkea kerralla... Kun haluan vampata oikein kunnolla, vaikkapa festareilla, niin laitan mustan pitsisen korsetin, mustan polvi mittaisen nahkahameen ja ehkä saappaat...;)

Niin se piti sanoa vielä, että aivan varmaan kiihotun, kun komeat urokset palvoo silmillään ja tekevät melkein mitä tahansa puolestani ja sitten voin vielä olla varma, että saan munaa...;)

Niin se piti sanoa vielä, että aivan varmaan kiihotun, kun komeat urokset palvoo silmillään ja tekevät melkein mitä tahansa puolestani ja sitten voin vielä olla varma, että saan munaa...;)

Veit jalat suustani :)
Miehet himoitsee ja muna on varmaa.
Oma viehätykseni perustuu alastomaan seksikkyyteen, jostain syystä ?
Olen kyllä vaatettaakin itseni yrittänyt, mutta miehet sanoo, että kaikki pois :-))

Ostan usein itselleni seksikkäitä alusvaatteita: rintsikoita, alushousuja, sukkia... Itselle tulee seksikäs olo ja kyllä mieskin sen noteeraa. Valitettavasti mies tuppaa vain riisumaan ne päältäni todella nopeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja jaana...:
Ostan usein itselleni seksikkäitä alusvaatteita: rintsikoita, alushousuja, sukkia... Itselle tulee seksikäs olo ja kyllä mieskin sen noteeraa. Valitettavasti mies tuppaa vain riisumaan ne päältäni todella nopeasti.

Just niin. Vaikka kuinka keikistelee pikkuisissaan, niin mies riipii ne pois alta aikayksikön.
En ole mikään missi, enkä edes hoikka. Pikemminkin runsasmuotoinen, mutta muodot kuulemma hyvissä paikoissa ja oikein asettuneet:-))
Ilmeisesti suht normaali keski-ikäinen. Nuorempana peittelin "lihaani", mutta nyt voin nauttia täysin rinnoin alastoman kehoni tarjoamasta kiihotuksesta. Jotenkin nautin itsekin siitä, että vartaloni kiinnostaa.
Mökillä ollessa, jos on todella lämmintä, oleinen nakuna myös tuttujen aikana. Usein kyllä kietaisen pienen liinan lanteilleni, kun käymme syömään. Ventovieraita en säikäytä heti paljailla rinnoillakaan, mutta viimeistään saunomisen jälkeen en pue turhaan päälleni.
Pääsääntöisesti ovat kommentit olleet myönteisiä miehiltä, mutta joku ujompi nainen saattaa katsella nenänsä vartta pitkin ja tönäist' vaivihkaa miestään, joka antaa katseensa levätä paljaissa muodoissani.

Näin vain omilla "mailla", ei koskaan vierailla, ellei isäntäväki näytä mallia:)

Minkä laisilla saappailla meinaat Maiju saada munaa?

Veit jalat suustani :)
Miehet himoitsee ja muna on varmaa.
Oma viehätykseni perustuu alastomaan seksikkyyteen, jostain syystä ?
Olen kyllä vaatettaakin itseni yrittänyt, mutta miehet sanoo, että kaikki pois :-))

niitä sit himoitsee ja munaansa tarjoovat? Meillä vaimo omistaa kyllä tollasia seksikkäitä aluasuja mutta ei niitä kotona käytä,mahtaakohan käyttää niitä työreisuillaan kun hotelleissa yöpyy?

Viimeksi muokattu:
niitä sit himoitsee ja munaansa tarjoovat? Meillä vaimo omistaa kyllä tollasia seksikkäitä aluasuja mutta ei niitä kotona käytä,mahtaakohan käyttää niitä työreisuillaan kun hotelleissa yöpyy?

Minun muija on alkanut käyttee työhommissa seksivuatteita. Oltiin launataina perunan nostossa, hänellä oli yllään vanhat verkkarit joissa on huarojen kohalla tennispallon kokonen aukko ja vanha risanen teepaita. koit oli purreet aukkoja tisissen kohille, aukoista nännit töpötti kuin akun navat. Siinä se pyllisteli, yritin minä aukosta kättä ujuttoo ja vähä kokasta kun miel rupes tekemään. Kuulema nuapurit vahtoo. Sitten kun lopetettiin perunan nosto niin emäntä laitto ruokkoo pelekkä teepaita ja alushousut ja kumikengät piälä. Alushousuttii oli seksikkään risaset. Kyllä minä palakkioks hyppyytin sitä saunan jäläkee. Löyttyy meilläi seksi asuja.

Viimeksi muokattu:

Itse tykkään kyllä silitellä naista seksikkäissä vaatteissa ja kun ne on vaivalla puettu päälle niin ei niitä tarvitse heti seksin takia alkaa riisumaan, vaan kyllä seksikäs asu saa olla päällä. Esileikit vaan venyy tuntien mittaisiksi ;) Todella mukava siirtää stringejä vähän sivuun, ryhtyä toimiin ja katsella sukkanauhojen jatkeena olevia sääriä ja saappaita. Ai että :)

Viimeksi muokattu:
Sanotaan, että seksikäs pukeutuminen alkaa jo alusvaatteista ja se pitää kyllä paikkansa. Hyvät rintaliivit, jotka ovat senverran tiukat, että ne nostavat povea ja rinnat siirtyvät ihan vierekkäin,
niin povi näyttää silloin vieläkin täyteläisemmältä ja kiinteämmältä. Pikkuhousut voivat strtingit,
hipsit tai vaikka läpinäkyvät, sellaiset näyttävät hyviltä.
Johonkin erityiseen tilaisuuteen voi laittaa vaikka korsetin ja sukkanauhaliivit, varsinkin jos on treffit jonkun ihanan miehen kanssa. Minä itse en ole vielä tottunut käyttämään pelkkiä sukkia ja sukkanauhaliivejä, mautta aion totutella niihin.
Minusta hame on aina seksikkäämpi kuin pitkät housut, joko puoli tai kokohame. Hameen täytyyy
tietenkin korostaa vyötäröä, lantio kaaria ja peppua. Jotku puolihameet tuovat tosi hyvin lantio esille ja korostavat hyvin lantion kaaria.
Rintoja ei tarvitse kokonaan näyttää, voi näyttää rintojen vaon rintojen yläosan, se riittä hyvin.
Korkeakorkoiset kengät kruunaavat koko komeuden, ne tuovat naisen sääret paremmin esiin ja myöskin lantion kävellessä.
Tosin minä voin tuntea oloni seksikkääksi kotona pelkässä t-paidassa ja pikkuhousuissa, joissa yleensä olenkin ollessani yksin kotona.
Jokaisen naisien kannattaa korostaa oman vartalonsa erityisen hyvää kohtaa tai kaikkia niitä hyviä kohtia, joita on.

Alkuperäinen kirjoittaja Joskus seksikäs;11309724:
Sanotaan, että seksikäs pukeutuminen alkaa jo alusvaatteista ja se pitää kyllä paikkansa. Hyvät rintaliivit, jotka ovat senverran tiukat, että ne nostavat povea ja rinnat siirtyvät ihan vierekkäin,
niin povi näyttää silloin vieläkin täyteläisemmältä ja kiinteämmältä. Pikkuhousut voivat strtingit,
hipsit tai vaikka läpinäkyvät, sellaiset näyttävät hyviltä.
Johonkin erityiseen tilaisuuteen voi laittaa vaikka korsetin ja sukkanauhaliivit, varsinkin jos on treffit jonkun ihanan miehen kanssa. Minä itse en ole vielä tottunut käyttämään pelkkiä sukkia ja sukkanauhaliivejä, mautta aion totutella niihin.
Minusta hame on aina seksikkäämpi kuin pitkät housut, joko puoli tai kokohame. Hameen täytyyy
tietenkin korostaa vyötäröä, lantio kaaria ja peppua. Jotku puolihameet tuovat tosi hyvin lantio esille ja korostavat hyvin lantion kaaria.
Rintoja ei tarvitse kokonaan näyttää, voi näyttää rintojen vaon rintojen yläosan, se riittä hyvin.
Korkeakorkoiset kengät kruunaavat koko komeuden, ne tuovat naisen sääret paremmin esiin ja myöskin lantion kävellessä.
Tosin minä voin tuntea oloni seksikkääksi kotona pelkässä t-paidassa ja pikkuhousuissa, joissa yleensä olenkin ollessani yksin kotona.
Jokaisen naisien kannattaa korostaa oman vartalonsa erityisen hyvää kohtaa tai kaikkia niitä hyviä kohtia, joita on.

Kyllä joskus käy kateeksi naisia, kaikki on mahdollista. Vaihdetaan osia, te naiset alatte pukeutumaan kuten miehet ja muutenkin silleen hyvin vaatimattomasti, iänikuinen puku/solmio, siinä koko komeus. Jospa me miehet alkaisimme vuorostaan herkutella kuten te teette, ja te olette harmaina hiirulaisina kraka leuan alla matalakantaisissa kengissä.
Taitas olla kauhuskenaario naisille, kaikki herkut pois, apuuwa, eiiii,eiiii ikinäääää!
Vaihdetaanko osia, saisitte tekin nauttia mistä todella pidätte, vaikkakin miehen kautta.
Mutta silti saisitte nautintonne, ainakin toivottavasti.

Kyllä joskus käy kateeksi naisia, kaikki on mahdollista. Vaihdetaan osia, te naiset alatte pukeutumaan kuten miehet ja muutenkin silleen hyvin vaatimattomasti, iänikuinen puku/solmio, siinä koko komeus. Jospa me miehet alkaisimme vuorostaan herkutella kuten te teette, ja te olette harmaina hiirulaisina kraka leuan alla matalakantaisissa kengissä.
Taitas olla kauhuskenaario naisille, kaikki herkut pois, apuuwa, eiiii,eiiii ikinäääää!
Vaihdetaanko osia, saisitte tekin nauttia mistä todella pidätte, vaikkakin miehen kautta.
Mutta silti saisitte nautintonne, ainakin toivottavasti.

Stringit, verkkosukat, korkokengät, minimekko, paljastava kaula-aukko, kivaa leikkiä aikuseen makuun, vai mitä. Miksi pitää olla niin tosikkomaista?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä