Skene? G-piste? Vai pelkkä "pähkinä"??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SUNS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SUNS

Vieras
Kumppanini löysi minulta vastikään pienen lihasalueen emättimestäni joka kiihoittuessani ikäänkuin supistelee ja kovettuu. Se sijaitsee oletettua g-pistettä vastapäätä, noin sormen mitan päässä sisäänkäynnistä, eli ollessani selälläni g-piste olisi pohjoisessa ja mysteerialue etelässä, samassa putkessa kuitenkin. Se on kovimmillaan (kuten orgasmin aikana) kuin pieni kova pähkinä :). Alue on suurinpiirtein pienen kynnen kokoinen ihotasku, jota stimuloimalla (kuten klitoristakin ja nimenomaan samaan aikaan klitoriksen kanssa) saan aivan käsittämättömän suuren orgasmin.
Kaikenkaikkiaan yhdynnöissä olen saanut orgasmin vain parisen kertaa ja siksi tämä aluevaltaus onkin niin hämmästyttävän mahtava!! Tämä oli molemmille suuri yllätys sillä seksihistoriaa on useampien kumppaneiden ja vuosien varrelta, ja tällaiseen ei kumpikaan ole aikaisemmin törmännyt. G-pistettähän ei ilmeisesti kaikilta naisilta löydy, minäkin toisinaan olen kadottanut toiveeni sen löytymisestä, mutta tämä tuntuu vain niin läheiseltä siihen verrattuna!

ELI ASIAAN: Onko muilla vastaavia kokemuksia tai jopa vastauksia sille mitä olemme löytäneet?? Ajatuksissa on käynyt erilaisia vaihtoehtoja kuten kasvain, joka ei noin käyttäytyisi / anaali-ilo, peräpukama, joita ei ole / Skenen rauhanen, joka ei mielestäni ole aivan samalla etäisyydellä kuin missä pähkinäni, mutta erittää kuitenkin nestettä kuten Skene. Olen jokatapauksessa äärimmäisen tyytyväinen&tyydyttynyt että tämä alue on olemassa mutta mikä se on?? Kokemuksia peräänkuulutetaan!!

Tässä liitteenä linkki niille joille Skenen rauhanen on yhtä tuntematon kuin aiemmin itselleni, myös hyvä niiden epäluuloisten lukea joiden mielestä naisen kostuminen on sama kuin virtsan karkailu..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Naisen_ejakulaatio
En itse yhdistä kumppanini kuvailusta wikipedian kuvassa näkyviä rauhasia omaan pähkinääni..sepä se tässä nyt kummastuttaakin!! Infoa aiheesta ja sen ympäriltä löytyy kyllä perusteellisemmin engl.kiel. sivuilta jahka vaan jaksaa penkoa. Itse vastaus vain puuttuu!!

En ymmärtänyt pätkääkään siitä, missä kuvailit tämän pähkinän sijaitsevan...

Onko se siis lähempänä sinun vatsaasi vai selkääsi? Kuvailusta päätellen olette kumppanisi kanssa törmänneet g-pisteeseen ja olet saanut ns. emätinorgasmin.

Kuvaus kuulosti tutulta, sen lisäksi partnerini kuvailee tämän pienen alueen voimakkaasti 'kuumenevan' ja juuri ennen laukeamista pehmenevän. Se on siis se kuuluisa g-piste.

Jokaisella on g-piste, koska se on itseasiassa samaa kudosta klitoriksen kanssa. Klitoris on paljon suurempi, kuin mitä silmillä näkyy, näkyvissä on vain klitoriksen huippu, itse klitoris jatkuu pitkälle naisen sisään ja ikään kuin 'haarautuu' siellä sisäpuolella. Skenen rauhasilla ei ole muuta tekemistä keskenään, paitsi että ejakulaatio saattaa tapahtua helpommin g-piste orgasmin jälkeen sen voimakkuuden vuoksi. Mutta ne ovat siis kaksi eri asiaa.

G-pisteen kiihottaminen on oma temppunsa. Sitä ei useinkaan voi stimuloida 'kylmiltään', vaan g-pisteeseen koskeminen edellyttää kiihottumista jo etukäteen. Kiihottumattomana g-pisteen koskettelu saattaa aiheuttaa vaan tunteen virtsaamisen tarpeesta.

Mutta onneksi olkoon! Olette löytäneet jotain ihanaa kumppanisi kanssa, nauttikaa siitä.

Olen tuota paikkaa hyväillyt vaimoni pillussa jo vuosikausia. Välillällä toimii tosi hyvin, välillä ei ole suurtakaan vaikutusta. Tosin silloinkin g-piste saa sopivasti lepoaikaa, jonka jälkeen hyväilyn teho on parempi. Olen useinkin tuntenut sormien päissä tuon pienen kovan pähkinän, mutta olen kuvitellut sen olevan vain anuksen puolella oleva papana. Nyt en sitten olekaan varma, koska kuvailusi osuu niin hyvin kohilleen. Usein olen jopa välttänyt kovempaa hieromasta tuota pähkinää, mutta jos sen hierominen toimii noinkin hyvin, niin enpä vältä enää. Sen olen jo monesti huomannut, että välillä tuon etelän alueen hyväily ja hierominen tuottaa hyvät orkut, jos g-piste eri tahdo reagoida. Yleensä hieronkin molempia paikkoja vuorotellen ja haistelen millä tuulella pillu on sinä päivänä.

Yhden seikan olen kyllä huomannut. Meillä anukseen nainti on bannassa, kun kaluni ei sinne vapaaehtoisesti mahdu. Vaimo sen sijaan katselee mielellään anaalinaintia videolta. Ja jos sieltä tulee joku oikein kiihoittava pätkä, niin juuri silloin tuon etelän mysteerin hyväily toimiin parhaiten. Eli olisiko siellät todellakin joku paikka, joka reagoi sopiviin ärsykkeisiin. Täytynee jaktaa tutkimuksia.

Tästä kumppani sanoikin että selin makuulla voi mennä pohjoinen ja etelä sekaisin, ainakin hänellä meni :) Niin eli "pähkinä" on anaalin puolella, kyllä. Virtsaamisen tunne iskee vain virtsarakon puolella, aivan kuten g-pisteen stimuloimisessa sanotaankin tapahtuvan. Googlettamalla muistaakseni "orgasm school"/redtube tms. näytetään miten sen saa laukeamaan..tosin sitäkin kokeiltu on ja ainoa mikä siinä oli samaa, niin juuri tämä virtsaaminen tunne. ELI edelleen erottaisin g-pisteen tästä omasta uudesta alueesta, sillä se nimenomaan on kaikesta huolimatta käsittämätön paikka. Se tässä kovasti hämmästyttää että mikä se on..? Hyvä homma jokatapauksessa. Itse poissuljen g-pisteen mahdollisuuden koska se itsessään ei kiihota/laukea, vaan nimenomaan klitorisorgasmin yhteydessä pienen paineen saattelemana saa aikaan iiisooon O:n :) Moni tuttu on sanonut esim. anaalitapin auttavan koska alue on herkempi. Itselläni näin ei ole, anaalihommat eivät kiihoita oikein millään tapaa, olkoon ongelma sitten vaikka korvien välissä.. Ja vielä palatakseni alkuperäiseen ihmettelyyn että ko. alue on todellakin ikäänkuin ihotasku, juuri klitorishupun oloinen itseasiassa! Ja mistään ei löydy vastaavaa, ei keskustelupalstoilta, ei mistään :(

Kyllä tuo alue on jossan mainittu erogeeniseksi alueeksi, muttei siinä mistään ihotaskusta ole puhuttu. Kun tuo ja g-piste ovat eri puolilla, niin hyväileekö miehesi kahden käden sormilla, jotta pysyy molempia hieromaan samaan aikaan??

Tuo paikka muuten saattaisi selittää, miksi vaimoni saa lähinnä päällä ollessaan naimaorkun. Jäykkä kaluhan hankaa juuri tuonne voimalla ja häpykukkulan hankaus omaani vasten hieroo klittaa samaan aikaan.

Ei voi olla totta!Mä luulin vuosia olevani jotenkin outo kun g pisteen lisäksi mulla on ollut pepun puolella tuollainen pähkinä tai pieni kumpu,josta hieromalla mies on aikaansaanut todella voimakkaan lisän orgasmiin.Ja nyt monet kertovat täällä samasta!!!!Se ei ole g piste joka on ainakin mulla siellä yläpuolella klittan alapuolella enkä mäkään tiedä mikä se on.Pähkinä on löytynyt monille miehille sormeiltavaksi kun on vähän ohjeistanut kun se on aika alhaalla sormen mitan päässä.Peppuseksissä tai silloin kuin pepussa on ollut sormi tai lelu on orgasmi ollut samanlainen raju ja paikka tuntuu heti.En mäkään tosin tykkää peppuseksistä.Hienoa että monilla on ollut sama kokemus vielä kun joku kertoisi mikä se on!!!!Tuo skene se ei taida olla?

Alkuperäinen kirjoittaja SUNS:
Niin eli "pähkinä" on anaalin puolella, kyllä.

No sitten nostan käteni pystyyn ja totean, että se on todella 'pähkinä'. Mutta mitä sitten, olkoon mikä hyvänsä, jos se suuren nautinnon tuottaa? Antakaa palaa vain 'pähkinän' parissa iloisia ja nautinnollisia hetkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Kyllä tuo alue on jossan mainittu erogeeniseksi alueeksi, muttei siinä mistään ihotaskusta ole puhuttu. Kun tuo ja g-piste ovat eri puolilla, niin hyväileekö miehesi kahden käden sormilla, jotta pysyy molempia hieromaan samaan aikaan??

Hän hyväilee pelkästään yhdellä sormella kunnes väsymys käskee vaihtamaan sormea, mutta todellakin vain siitä anaalin puolelta. Huomaan itse heti kun kosketus ei ole kohdillaan. En muuten "tunne" mitä hän tarkalleen tekee ja miten, mutta hänen mukaan se on pientä painelua ihan noin sormenpään kokoiselta alalta. Huomaan siis vain jos kosketus menee ohi :)

No niin, tekniikan ihmelapsi lainailee ja vastailee..toivottavasti pointti kuitenkin tuli edellisestä esille :)

IC82: Tosiaankin Skene se ei taida tosiaan olla, se vaan oli spekulointia kun ei tuntunut mikään muu vastamaan tapausta. Mutta todella mahtava kuulla että muillakin tämä on, eikä vain pääni sisällä kehkeytynyt poikkeama! Outo homma vain on että vasta tässä vaiheessa seksielämän janaa ilmennyt!

Miehillä samassa paikassa on eturauhanen ja saman saa miehelle kun sitä hieroo. Kokemusta on itselleni ja myös tuon vaimon samantuntuisen kumpareen olen löytänyt vuosia sitten.

Miehellä vaihtoehtoja hieronnalle on vain valitettavasti yksi. Naisilla sitä voi stimuloida sekä ykkösen että kakkosen puolelta. Kakkosesta se tuntuu kaikille helpommin kun on helpommin löydettävissä. Valitettavasti monet naiset eivät pidä anaaliyhdynnästä tai muusta kun luulevat että se sattuu eikä siitä saa orgasmia. Tuo kohta on juuri se jonka monet kuitenkin tuntevat anaaliseksin aikana ja saavat hyvät orgasmit joko siitä tai kun hierovat klitorista samalla.

kysyit mikä se on? vastaan, että jokin erogeenialue. ei sille tarvitse olla nimeä tai muuta, pääasia että tuntuu hyvältä sekä miehelle että naiselle. Hyviä hetkiä minunkin puolestani!

Mutta todella mahtava kuulla että muillakin tämä on, eikä vain pääni sisällä kehkeytynyt poikkeama! Outo homma vain on että vasta tässä vaiheessa seksielämän janaa ilmennyt!

No minä kuulun niihin naisiin, jotka toisinaan nauttivat peppuseksistä, enkä osaa tarkemmin määritellä, mikä siinä hyvältä tuntuu, eikä kumppanikaan ole maininnut samanlaista ilmiötä kuin mitä hän kokee g-pisteeni kanssa.

Mutta jos rehellisiä ollaan, en minä useinkaan ehdi jokaista tuntemusta siinä eritellä, kun fiilikset vievät mennessään...

Jos rehellisiä ollaan, niin olen minä aina joskus salaa ja ilman lupaa työntänyt peukalon anukseen samalla, kuin olen sormilla hieronut tuota pähkinän aluetta. Kylä lähtee............

Yleensä olen hieronut kahdella sormella siten, että olen koukistellut sormia, joten sormenpäät sivelevät koko aluetta ylös ja alas. Sormia koukistaessa rystyset hankaavat mukavasti myös pillun etuosaan, varsinkin kun pillu alkaa puristamaan orkuntulessa.

Googlettamalla muistaakseni "orgasm school"/redtube tms. näytetään miten sen saa laukeamaan..

Googletin tuon orgasm schoolin...oli kiihottava näky...kokeilin sitä itseeni ja oli tosiaan ihanaa. En lauennut, mutta olin lähellä. Kumma kun jonkun opetusfilmin miespuolinen "opettaja" joutuu näyttämään mulle miten mun g-piste toimii...No, hyvä että vihdoinkin tiedän mitä tehdä. Ottakaa te miehetkin mallia redtuben orgasm schoolista!

Kun aihe tänne ilmestyi olin OMG?!?! Voiko tällaista olla? Päätin tuolloin että kirjoittajan ja vastaajien yllätys on ollut sellainen että kokeilemme asiaa heti mieheni kanssa ja kirjoittelen tänne kun omaa kokemusta on. Ja nyt on! Eilen illalla mieheni kanssa vapaa iltana aloitteestani kokeilmme esi leikin varjolla pähkinän etsintää.

Gpistettäni en ole löytänyt sormeillessa mutta yhdynnässä saan lähes aina orgasmin joka on erilainen klitorikseni hyväilyssä. Mitään ei tuntunut aluksi ja pitkän aikaa pistettä etsittyä mies sanoi että yksi kohta oli ainoa joka tuntui erilaiselta suoralla linjalla vaginani alapuolella pepun puolella. Se ei ollut mikään pähkinä mutta enemmänkin kuulema kovempi tai paksumpi alue kuin muuten. Hieroin itseäni ja mies hieroi tätä aluetta sormellaan ja juuri kun tuntui että ei tunnu mitenkään erilaiselta sain MIELETTÖMÄN orgasmin!!!!!!! :) Se oli nopea ja uskomattoman raju!!!!! :) Vaikka olen harrastanut seksiä 8 vuoden ajan ja on ollut pari pidempääkin suhdetta en ole tällaista orgasmia saanut vielä koskaan. Ei se nyt niin erilainen ollut mutta sen nopeus yllätti minut kokonaan. Peppu seksi puheisiin tässä aiheessa suhtaudun hyvin mielenkiinnolla sillä niin lähellä peppua tuo piste oli. Olen aiemmin harrastanut peppuilua satunnaisesti ja saanut siitä hieroessani itseäni samalla hyviä orgasmejakin ja nyt pitää kokeilla sitä joskus vielä jos yrittää hieroa sitä pähkinä kohtaa pepusta samalla kun hieron itseäni. Orgasmi koulun videokin katsottiin ja kokeiltiin sitäkin vielä mutta siitä en saanut orgasmia vaan pelkästään mukavan tunteen vaikka video onkin aika rajuotteinen ja tulinkin sitten yhdynnässä ihan hyvin. Oliko videolla vaikutusta en tiedä :) selkeästi tuo rynkytys kuitenkin kiihotti nopeasti ja kostuin aika heti vaikka yleensä en kostu kovinkaan nopeasti. Pelkäsinkin kokeilla sitä kun olen aika herkkä ja en suosittlisikaan videota kaikille kun se on aika raju. Myös itse epäilyksistä huolimatta liityn niihin jotka voivat nauttia tämän oudon pähkinän kanssa.

En minäkään tiedä mikä se on mutta alue on kai niin täynnä hermoja että varmasti moni muukin paikka tekee alueella ihan saman jos niitä löytää. Pähkinä se ei ollut eikä ollut selkeää yhtä kohtaa mikä tämä olisi ollut enkä sitä itse tuntenut ennen kuin tulin yhtääkkiä. Eroja siis on :) kiitoksia SUNSlle vinkistä ja muillekin jotka saivat uskaltamaan kokeilemaan. Ainakin meillä kannatti ;)

Myös itse epäilyksistä huolimatta liityn niihin jotka voivat nauttia tämän oudon pähkinän kanssa.

En minäkään tiedä mikä se on mutta alue on kai niin täynnä hermoja että varmasti moni muukin paikka tekee alueella ihan saman jos niitä löytää. Pähkinä se ei ollut eikä ollut selkeää yhtä kohtaa mikä tämä olisi ollut enkä sitä itse tuntenut ennen kuin tulin yhtääkkiä. Eroja siis on :) kiitoksia SUNSlle vinkistä ja muillekin jotka saivat uskaltamaan kokeilemaan. Ainakin meillä kannatti ;)

Voi sus siunakkoon teitä taulapäitä. Jos se "pähkinä" on emättimen pohjassa ja selän puolella, on se kohdun suuaukko.

Viimeksi muokattu:
Voi sus siunakkoon teitä taulapäitä. Jos se "pähkinä" on emättimen pohjassa ja selän puolella, on se kohdun suuaukko.

Voi elämän kevät. Kohdun suu on siinä keskellä, eikä emättimen takaseinässä??? Sitä paitsi kohdun suun paikka hieman vaihtelee, riippuen siitä onko kohtu eteen vai taakse kallellaan. Anuksen puoleinen takaseinä ja sen hermopisteet eivät katoa mihinkään.

Viimeksi muokattu:
Mullapa kohdunnapukka (/-suu) sijaitsee etuseinässä. Mutta ilmeisesti sen sijainti voi tosiaan vaihdella ja itsellenikin tuli mieleen että ainakin viimeisimmän kokeilijan tapauksessa kyse voisi olla kohdunnapukasta. En muista kuulleeni että kohdunnapukka olisi erityisen erogeeninen alue mutta miksipä ei olisi. Skenen rauhaset sijaitsevat käsittääkseni vaginan ulkopuolella/suulla (ks. Wikipedian kuva) joten niistä ei ole kyse.

Jos anatomia kiinnostaa niin jostain varmaankin saa ostettua gynekologien käyttämiä "ankannokkia", voi itse peilin avulla tai vaikka kumppani kurkkia pähkinän ulkonäköä ja arvioida voisiko se olla kohdunnapukan näköinen. Näköjään napukan kuvia ei ihan noin vaan löydy googlettamalla, enkä itsekään ole nähnyt kuin hirven vastaavan, mutta melko varmasti se on samantapainen eli pullistuma joka muistuttaa munkkirinkilää jonka reikä on paisunut umpeen. Omani tuntuu hyvinkin sileältä. En tiedä miksi se olisi pussimainen, ehkä pussitapauksessa on kyse jostakin muusta.

Parempi varmaan vaan nauttia nimettömistä iloista kunnes asiaa tutkitaan enemmän ja tämäkin seksi-ihme kastetaan ja päätyy naistenlehtien sivuille :)

Yhteistyössä