T
toiveikasko
Vieras
mies laittoi suhteen poikki, koska ihastui toiseen naiseen. meidän suhde kesti n 6kk. nyt mies kuitenkin haluaisi jäädä vielä kaveriksi ja nähdä minua niissä merkeissä? haluaako hän vain pitää minut "varalla" vai mitä? itse olen vielä ihastunut mieheen ja tiedän, että tuntuisi pahalta kuulla häneltä jotain asioita uudesta naisesta.. toisaalta mietin, jos ihastus onkin vain joku päähänpisto tms, jos vaikka heidän suhde ei toimikaan ja jos edelleen pysyn kuivoissa mies huomaisi, että olenkin se oikea..? tiedän ettei kannata jäädä odottamaan ja laittaa omaa elämää jäihin, mutta kun ex näkisi että minulla menee hyvin, olen iloinen ja ihana ni vois kelkka kääntyä!
kun olen itse tässä ihmissuhdesuossa rämpinyt, niin tiedän, ettei ne suhteet aina kuitenkaan onnistu vaikka kuinka olisi ihastunut. valitettavan monesti se ihastumien osoittautuu yksipuoliseksi tai uusi tuttavuus muuttuukin ihan toisenlaiseksi mitä on alkuhuumassa ollut..
kun olen itse tässä ihmissuhdesuossa rämpinyt, niin tiedän, ettei ne suhteet aina kuitenkaan onnistu vaikka kuinka olisi ihastunut. valitettavan monesti se ihastumien osoittautuu yksipuoliseksi tai uusi tuttavuus muuttuukin ihan toisenlaiseksi mitä on alkuhuumassa ollut..