Silikonit poikakaverin toivosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä, mikä lipsautus siltä tuo silikoni juttu oli

"Sit häpendeeraa". Me hölisemme mitä sylki suuhun tuo, ajattelematta että se osuu arkaan paikaan. Minä varsinkin teen sitä, ja turpaan tulee niin että kalju hulmuaa. Poikaystäväsikin olisi varmaan (tosissaan tässä elämässä) ehkä pahasti järkyttynyt, jos ne silarit sillä puheella olisivat ilmestyneet. Itse olisin kauhuissani jos rakastettuni toteuttaisi senkin, minkä tarkemmin ajatellen karmeaksi omaksi erehdyksekseni toteaisin.

"muhia tuolla omassa pääkopassa."
Herkkiä juttuja, naisellisuus, miehekkyys, haluttavuus jne. Helposti käpertyy itsekseen suremaan riittämättömyyttään. Tuntuu hylätyltä ja lohduttomalta, vaikka tilanne on pelkästään hölmö, turha väärinkäsitys.

"itse niin epävarma, että mieskin on sen huomannut"
Pajon mahdollista. Ei tiedä oikeastaan mitä se on ja miksi. Alkaa vain vaistomaisesti välttää aihetta / varoa aluetta.

"halukas tekemään lapsia, eikä ne muutenkaan oikein ole sellaista, mitä haluaisin jne."
Sitä se ei estä, mutta tarkoitit kai imetyshaittaa ja ihmiselle vierasta keinotekoisuutta. Joku sanoi että se vie tuntoaistin rinnoista, mikä olisi katastrofi. En tiedä onko aina näin, mutta riski lienee suuri.

"alkanutkin huomioimaan rintojani ihan eritavalla."
Tiesitkö, että myös monet miehet nauttivat ja kaipaavatkin 'rintojensa' hyväilyä ja erityisesti nännien. Itselleni oli uusi asia, vaikka miehelläkin on ne!!!
Olen kokeillut itse kosketella nännejäni, enkä ole efektiä tuntenut, osaa sitä kaivata. Ei ole sama kuin jos toinen, tiedä sitten?

"vahvistusta…Kiitos"
Ole hyvä! Kiitos kehuista!

Viimeksi muokattu:
"halukas tekemään lapsia, eikä ne muutenkaan oikein ole sellaista, mitä haluaisin jne."
Sitä se ei estä, mutta tarkoitit kai imetyshaittaa ja ihmiselle vierasta keinotekoisuutta. Joku sanoi että se vie tuntoaistin rinnoista, mikä olisi katastrofi. En tiedä onko aina näin, mutta riski lienee suuri.

"vahvistusta…Kiitos"
Ole hyvä! Kiitos kehuista!

Ole hyvä myös.

Tuo lasten teko-juttu oli juurikin, että silikonit saattaavat haitata imettämistä ja miltä rinnat sitten näyttäisivät, kun omat rinnat kuitenkin menettävät ryhtiään ja saattavat laskeutua, mutta silikonit pysyisivätkin paikallaan..

No mutta hälläväliä enää, onneksi tämä juttu olikin ihan väärinkäsitys =)

Viimeksi muokattu:
Taitavasti operoidut rinnat puoltavat paikkansa. Hyvännäköiset kaikkenkaikkiaan. Joillekin laitettu täytettä niin paljon, että oikein kauhulla odottaa, milloin posahtavat.
Onko peniksen suurentaminen mahdollista silikonin avulla? Olisi kiva tarjota naiselle isompaa herkkua. Kumpikin saisi nauttia silikoonin antamasta lisästä.

Yhteistyössä