Miten salata neitsyys ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja flicka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

flicka

Vieras
Siinäpä vasta pulma. Voinko siis suorittaa ekan kertani niin, että kumppanini ei arvaa, että olen neitsyt? En halua suoda hänelle sitä iloa, että juuri hän saa kunnian korkata minut... Kun teillä oli eka kerta, tiesikö kumppaninne kokemattomuudestanne??? Olen siis jo 20-vuotias ja en miten jaksaisi ylpeillä kokemattomuudellani.

En halua suoda hänelle sitä iloa, että juuri hän saa kunnian korkata minut...

Ei kuullosta kovin vakavalta tuo teidän suhteenne kun tuohon sävyyn puhut hänestä. Miksi annat pillua ollenkaan miehelle jolle et halua suoda "iloa ja kunniaa"? Onko sulla nyt vain joku mieletön pakko päästä neitsyydestä eroon, tapahtui se sitte kenen kanssa tahansa?

Viimeksi muokattu:
Siinäpä vasta pulma. Voinko siis suorittaa ekan kertani niin, että kumppanini ei arvaa, että olen neitsyt? En halua suoda hänelle sitä iloa, että juuri hän saa kunnian korkata minut... Kun teillä oli eka kerta, tiesikö kumppaninne kokemattomuudestanne??? Olen siis jo 20-vuotias ja en miten jaksaisi ylpeillä kokemattomuudellani.

Samaa pohdin kuin kirjoittaja Raakiles. "Suorittaa eka kerta" kuulostaa aika pahalta. Miltä tuntuu seuraavien kertojen "suorittaminen"? Ehkä kannattaisi jättää seksi myöhemmäksi tai jopa harkita selibaattia. Olethan joka tapauksessa kokematon, olipa eka kerta "suoritettu" tai ei.

Viimeksi muokattu:
Samaa pohdin kuin kirjoittaja Raakiles. "Suorittaa eka kerta" kuulostaa aika pahalta. Miltä tuntuu seuraavien kertojen "suorittaminen"? Ehkä kannattaisi jättää seksi myöhemmäksi tai jopa harkita selibaattia. Olethan joka tapauksessa kokematon, olipa eka kerta "suoritettu" tai ei.

No tuota, alottajalle sen verran että olen kolmekymppinen nainen ja edelleen neitsyt. Syyt on monet enkä niitä rupea tässä nyt läpi käymään. Seurustelen tällä hetkellä miehen kanssa enkäole hänelle kertonut että olen neitsyt enkä tule kertomaankaan.

Muutaman kerran on yritetty mutta sattuu ihan yli paljon. Tämä rupeaa olemaan henkisesti jo niin kauhea tilanne etten tiedä mitä tehdä. Mutta sen tiedän etten asiaa voi miehelle enää tässä vaiheessa "tunnustaa", hän ottaisi sen varmasti niin raskaasti että voisi epäillä koko suhdettamme muutenkin..

Että näin...

Viimeksi muokattu:

Tamponien käyttöä ei suositella neitsyielle, joten niitä käyttämään ja sitten kokeilemaan itsetyydytystä jollakin välineellä. JA niin immenkalvo antaa periksi ja toivottu tulos on saavutettu. Olin tehnyt niin ja sitten kun oli seksin aika ensimmäinen poikaystäväni kanssa, hän luuli, että olin valehdellut neitsyydestäni, kun minuun ei koskenutkaan niinkuin hän oletti ja tiesin kaiken lisäksi mistä tykkään.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitä sattuu...;10353709:
....Muutaman kerran on yritetty mutta sattuu ihan yli paljon. Tämä rupeaa olemaan henkisesti jo niin kauhea tilanne etten tiedä mitä tehdä. Mutta sen tiedän etten asiaa voi miehelle enää tässä vaiheessa "tunnustaa", hän ottaisi sen varmasti niin raskaasti että voisi epäillä koko suhdettamme muutenkin..

Että näin...

Jos sattuu yli paljon, luultavasti immenkalvo on liian tiukka ja siihen tarvii lääkärin apua, pieni toimenpide vain ja ongelma on hoidettu, ja toinen ongelma on mies, hänellä voi olla tavallista paksumpi kalu ja jos se on vielä vähän löysä, on ongelma taattu. Tosi kova ja kapea olisi sujahtanut jo helposti.
Käy lääkärissä. Parempaa onnea jatkoon!

Yhteistyössä