Esinahka taakse

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vesku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vesku

Vieras
Luin muistaakseni tältä palstalta joskus vuosia sitten jutun, jossa jumppamaikka oli neuvonut poikia vetämään liikkuvat taakse ja totuttelemaan siihen pysyvästi. Olikohan syynä hygienia vai mikä lie.

Kärsin aiemmin liian nopeasta laukeamisesta, joten sain jutusta idean kokeilla samaa. Pari ensimmäistä päivää esinahka tahtoi valua nupin päälle ja nuppi oli vähän arkakin. Viikossa siihen tottui, alkoi tuntumaan ennemminkin miellyttävälle ja mulkku oli jatkuvasti puoliheijarissa. Nykyisin, noin 10 vuotta myöhemmin, esinahka on aina takana kuin ympärileikatulla. Minulla ei kuitenkaan ole leikkausarpea ja nahka venyy nupin päälle itsetyydytyksessä.

Olin huolehtinut aiemminkin hygieniastani hyvin, mutta mulkku pysyi päivän puhtaampana, kun esinahan alle ei kertynyt eritteitä. Lepotilassa se on pari senttiä pidempi kuin aiemmin ja mikä parasta, pääsin eroon vanhasta ongelmastani. Tuntoherkkyys on vähentynyt sopivasti, että vaimokin ehtii huipulle.

Kokemus on ollut niin positiivinen, että halusin kertoa tämän vinkiksi muillekin liiasta nopeudesta kärsiville miehille. Esteettistä vaikutelmaakin ovat naiset kehuneet.

Luin muistaakseni tältä palstalta joskus vuosia sitten jutun, jossa jumppamaikka oli neuvonut poikia vetämään liikkuvat taakse ja totuttelemaan siihen pysyvästi. Olikohan syynä hygienia vai mikä lie.

Kärsin aiemmin liian nopeasta laukeamisesta, joten sain jutusta idean kokeilla samaa. Pari ensimmäistä päivää esinahka tahtoi valua nupin päälle ja nuppi oli vähän arkakin. Viikossa siihen tottui, alkoi tuntumaan ennemminkin miellyttävälle ja mulkku oli jatkuvasti puoliheijarissa. Nykyisin, noin 10 vuotta myöhemmin, esinahka on aina takana kuin ympärileikatulla. Minulla ei kuitenkaan ole leikkausarpea ja nahka venyy nupin päälle itsetyydytyksessä.

Olin huolehtinut aiemminkin hygieniastani hyvin, mutta mulkku pysyi päivän puhtaampana, kun esinahan alle ei kertynyt eritteitä. Lepotilassa se on pari senttiä pidempi kuin aiemmin ja mikä parasta, pääsin eroon vanhasta ongelmastani. Tuntoherkkyys on vähentynyt sopivasti, että vaimokin ehtii huipulle.

Kokemus on ollut niin positiivinen, että halusin kertoa tämän vinkiksi muillekin liiasta nopeudesta kärsiville miehille. Esteettistä vaikutelmaakin ovat naiset kehuneet.

Oletpa tehnyt suuren keksinnön, tuota ilosanomaa kannattaa jakaa ympäriinsä

Viimeksi muokattu:
joo vittu mulla on iha sama ongelma tuppaa toi kulkero vähän laukeen turhan nopeasti rupes vituttaan muutenkin kun tommonen paska roikku tos jalkojen välissä meinasin jo vetästä poikki sen mut en oikken viittinyt no parin viikon päästä oltiin kavereilla bilettämäs siellä oli pari hyvän näköst kimulii tuppas toi kulli laukeen no sitä sit seistiin keskellä tanssilattiaa mällit housuissa sit se yks niist kimuleist kisko mut makuu huoneeseen no se kurkkas mun housuihin hyi vittu se rääkäs ja lähti pinkoon karkuun no sitten kurkkasin minä voi helvetti totesin housut oli täynnä jotain mälliä ja verta siis mitä vittua!! varmaan mies menkat totesin ja pesin kyrvän nuppiani sitten katsoi havahduin munan päässäni oli ylimääräinen reikä josta veri pulppusi pelästyin ja menin lääkärille seuraavana päivänä lääkäri antoi mulle jotain pillereitä käski syödä kuulemma 2 pillerii päivässä no minä reippaana poikana vedin koko purkin samana päivänä sitten tunsin jotain housuissani kurkkasin epäröiden housuihini näin revenneen kullin verta joka paikassa karjuin ja kiljuin kuin pikkulikka
sitten keräsin voimani ja päätin ei tämä näin voi mennä menin keittiöön nappasin leipäveitsen käteen ja tempaisin kullini poikki no siinä minä tapitin kulli poikki keittiössä leipäveitsi kädessä voi vittu mitä mä olen tehnyt totesin pettyneenä no nykyään toimin helsingissä paikallisessa tissi baarissa tarjoilijana tekotissit päällä kukaan ei tunnista minua ha hah haa minulla on hyvä palkka ja mieskin minulla on olen nykyään avioliitossa mieheni ei ole vieläkään saanut tietää että olen ollut joskus mies kiitoksia teille nähdään joskus jos tulette helsinkiin päin hinnasta voidaan sopia t: mirja (markku).

... vetämään liikkuvat taakse ja totuttelemaan siihen pysyvästi...
Pari ensimmäistä päivää esinahka tahtoi valua nupin päälle ja nuppi oli vähän arkakin.

No säpäs varsinainen anatominen ihme olet! Kyllä se nahka siihen "valuu" takaisin ihan ilman mitään omaa vaikutusta kun penis on lepotilassa, ihan kaikilla. Eli eipä siihen voi "totutella" mitenkään kun ei sitä nahkaa pysty itse kontrolloimaan, ellei sulla sitten ole kehittynyt evoluutiossa ensimmäinen esinahkalihas hallitsemaan makuupussia! Siksi se juuri ympärileikkausessa poistetaan kun ei siihen kukaan lihaskontrollilla voi vaikuttaa... Ja onnea anatomiaan tutustumisessa!

Viimeksi muokattu:
Oma herkkumutterini ainakin on jatkuvasti paljas, esinahka nätisti rullalla terskan takana.
Kun seisokki iskee, silloin nahka oikenee suoraksi, just piisovaa, ei rypyn ryppyä.
Seisokin loputtua nahka rullautuu takaisin odottamaan seuraavaa seisokkia.
Se on vähän niinkuin ikiliikkuja.

No säpäs varsinainen anatominen ihme olet! Kyllä se nahka siihen "valuu" takaisin ihan ilman mitään omaa vaikutusta kun penis on lepotilassa, ihan kaikilla. Eli eipä siihen voi "totutella" mitenkään kun ei sitä nahkaa pysty itse kontrolloimaan, ellei sulla sitten ole kehittynyt evoluutiossa ensimmäinen esinahkalihas hallitsemaan makuupussia! Siksi se juuri ympärileikkausessa poistetaan kun ei siihen kukaan lihaskontrollilla voi vaikuttaa... Ja onnea anatomiaan tutustumisessa!

Nimimerkki "Mutteri" on sitten jo toinen luonnonoikku. Melkoinen sattuma näin vähäisessä lukijakunnassa. Esari valui jonkun aikaa osittain mutterin päälle ja nykyisin se pysähtyy mutterin taakse. Sulla on nahkaa varmaan sit reilummin.

Viimeksi muokattu:
Esari valui jonkun aikaa osittain mutterin päälle ja nykyisin se pysähtyy mutterin taakse.

Eikös tuossa Markku76:n kommentissa pointti olllutkin juuri se, että millä sä muka siihen totuttelet tai itse vaikutat asiaan kun ei kerran nahassa mitään lihasta ole? Nahkaa on varmasti eri määrä eri ihmisillä ja jollain se jää mutterin taakse itsestään ja jollain ei, mutta ei sitä itse pystyne kontrolloimaan kuten alunperin annat ymmärtää. Se jos sun nahka on esimerkiksi iän kertymisen ja vartalosi kasvamisen aikana muuttunut itsestään on eri asia kuin sen tahdonalainen kotrollointi.

Viimeksi muokattu:
Eikös tuossa Markku76:n kommentissa pointti olllutkin juuri se, että millä sä muka siihen totuttelet tai itse vaikutat asiaan kun ei kerran nahassa mitään lihasta ole? Nahkaa on varmasti eri määrä eri ihmisillä ja jollain se jää mutterin taakse itsestään ja jollain ei, mutta ei sitä itse pystyne kontrolloimaan kuten alunperin annat ymmärtää. Se jos sun nahka on esimerkiksi iän kertymisen ja vartalosi kasvamisen aikana muuttunut itsestään on eri asia kuin sen tahdonalainen kotrollointi.

Itse "opettelin" joskus 10 vee lähtien pitämään terskan aina paljaana. Sopiva kumirengas tai sen tapainen olikin aina esteenä ettei nahka päässyt takaisin. Terska silloin kasvoi tai jotenkin turposi paljon isommaksi kun ikäisilläni pojilla.
Sen jälkeen on terska heilunut aina paljaana, eikä se nahka edes suostu siihen päälle menemään. Terskannahka on parkkiintunut ja paksuntunut. Myös ei kovin herkkä laukeamaan. Vaimoni treenattu pillu kuitenkin lopulta tekee tehtävänsä..

Viimeksi muokattu:
Kommentoin myös omalta kohdaltani, että ei jäisi vain muutamaksi anatomiseksi ihmeeksi. On noita esinahkoja pitempiä ja lyhyempiä, runsaita ja vähäisempiä. Itselläni kävi niin että juuri samoin n.10 -vuotiaana esinahka rupesi jäämään terskan taakse ja "mutteri" jäi pikkuhiljaa paljaaksi. On tuo varmaan sitten jonkin verran kestoa lisännyt, jokunen kiitoskin matkan varrella lausuttu.

Minulta leikattiin kiristävä pätkä esarista murrosiässä, ja nyt venyttelen esaria takaisin, tarkoituksena saada takaisin se mitä siitä pätkäisitiin. Pikkuhiljaa se venyy takaisin vanhaan mittaansa kun säännöllisesti venyttelee. En tykkää pitää terskaa paljana. Kulli on minusta komeampikin esari päällä.

Itse "opettelin" joskus 10 vee lähtien pitämään terskan aina paljaana. Sopiva kumirengas tai sen tapainen olikin aina esteenä ettei nahka päässyt takaisin. Terska silloin kasvoi tai jotenkin turposi paljon isommaksi kun ikäisilläni pojilla.
Sen jälkeen on terska heilunut aina paljaana, eikä se nahka edes suostu siihen päälle menemään. Terskannahka on parkkiintunut ja paksuntunut. Myös ei kovin herkkä laukeamaan. Vaimoni treenattu pillu kuitenkin lopulta tekee tehtävänsä..

Samoin kävi minulle. Terska jotenkin turposi sen verran, että nahka pysyy takana poimutettuna. Nyt tuntuu, että ihan kuin nahka olisi lyhentynytkin, kun ei enää yletä kunnolla päälle vetämälläkään. Ihmejuttuja, että nahassa pitäisi joku lihas olla, että se takana pysyisi. Tai sitten miesten anatomiset erot ovat suurempia kuin olin tiennytkään.

Viimeksi muokattu:
Ihmejuttuja, että nahassa pitäisi joku lihas olla, että se takana pysyisi. Tai sitten miesten anatomiset erot ovat suurempia kuin olin tiennytkään.

Taitaa olla sulla luetun ymmärtämisessä hiukan haasteita... ajatus on se, että ilman lihasvoimaa esimerkiksi silmäluomi roikkuisi koko ajan silmän päällä. Eli et pysty tietoisesti itse liikuttamaan vain esinahkaa mihinkään suuntaan (= siinä ei ole lihasta). Se onko sun nuppi siis paljas vai ei johtuu muista asioista kuin "siihen totuttelemisesta".

Viimeksi muokattu:

Mulla esinahka ei koskaan peitä terskaa runkatessa esinahka tulee niin taakse etttä kyrpä on ilman nahkaa ainakin 5 sentin matkallta

Viimeksi muokattu:
Kyl meikäläiselläki se komiasti takana pysyy ilman ongelmia - oli seisonki tai ei.. Nooh oon kumminki teinny aina että oon outo tapaus :D

Viimeksi muokattu:

Miten ihmeessä pystyt pitämään leikkaamatonta esinahkaa jatkuvasti takana? Ite aloin pitämään samoista syistä kun sinäkin, mutta muutaman tunnin päästä esinahka alkaa turpoamaan takaa. Kauenpaa en sitten viitsinyt pitää ettei käy mitään vahinko. Eli onko tuo esarin turpoaminen normaali vaiko epänormaali juttu?

Viimeksi muokattu:
VI**UA Mää justiin luin???!!! Tyyppi katkasee kalunsa pöydälle, AI S**TANA kyll ihtelläkin on ollu joskus halkeamia, kun on R*nkannu liikaa, mutten mää noin pöhlö oo, että oman kellin poikki oisin halkaissu. Vesi ja vaseliini + muutama lepopäivä kalulle niin hyvää teki, ja ei kun taas toimeksi, Täytyy vain myöntää Mirjamarkku että oot sää kyllä kaikkiosaava mies, ei ku ethän sää enään ollukkaa mies... ja ei, en tuu sulle "vierailemaan" Kateellisena leikkaisit meikäläiseltäki poikki :D :D :D :D XD XD XD

Ihte harjoittelin since 10v ettei tuota noloa laukeamista tapahtuis, runkkasin joka päivä, vaikka mälliä ei tullu, mutta semmonen mällitön orkku kylläkin, siten kestokykyni kasvoi, että kun vähän aikaa sitten kävin huoralla, piti oikeen pinnistää että tulis, ku se sano ettei sen taidot ois muuten riittäny lennättämään :)

Yhteistyössä