Tulen liian nopeasti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
Miten pystyn pidentämään nautintoaikaa? Tuntuu, että tulen liian nopeasti.
Haittaako, jos yhdynnän aikana pitää "hengähdystaukoja" ja latautuu.. En millään pysty panemaan edes 5 minuuttia ilman minkäänlaista taukoa..

Onko naisilla/miehillä kokemuksia ennenaikaisesta siemensyöksystä?
Ja kuinka kauan miehen pitäisi kestää yhtäjaksoista pumppaamista?

Onko ongelma mielensisäinen vai ihan fysiikasta kiinni..
Onko kokemuksia harjoituksesta, tantraseksistä, hengitystekniikoista?

Haluaisin tyydyttää naiseni joka kerta, mutta kun tulemisen tunne tulee aivan liian nopeasti. Kun itse hallitsen/teen liikkeen voin kontrolloida tulemiseni ja näin pidentää yhdyntäaikaa.

Tuossa linkki suhteellisen yleiseen ongelmaan.

http://www.vaestoliitto.fi/seksuaaliterveys/seksuaaliterveysklinikan_nettipa/nuoret/tietopankit/seksuaaliset_hairiot/nopea_siemensyoksy/

ihan heti pieni korjaus tuohon sun "tyyliin": tarkoitus ei olekaan panna 5min täysillä. Tahtia voi vaihdella kiihdytellä hidastella... sitte vasta loppumetreillä pannaan täysillä ja lauetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja höh;9152428:
Miten pystyn pidentämään nautintoaikaa? Tuntuu, että tulen liian nopeasti.
Haittaako, jos yhdynnän aikana pitää "hengähdystaukoja" ja latautuu.. En millään pysty panemaan edes 5 minuuttia ilman minkäänlaista taukoa..

Onko naisilla/miehillä kokemuksia ennenaikaisesta siemensyöksystä?
Ja kuinka kauan miehen pitäisi kestää yhtäjaksoista pumppaamista?

Onko ongelma mielensisäinen vai ihan fysiikasta kiinni..
Onko kokemuksia harjoituksesta, tantraseksistä, hengitystekniikoista?

Haluaisin tyydyttää naiseni joka kerta, mutta kun tulemisen tunne tulee aivan liian nopeasti. Kun itse hallitsen/teen liikkeen voin kontrolloida tulemiseni ja näin pidentää yhdyntäaikaa.

Opettele siemensyöksytön orgasmi. Toimii kuin junan vessa ja pystyt rakastelemaan juuri niin kauan kuin itse haluat.

Taas nii hyviä neuvoja kaikki, että hohhoijaa...

1 ) vedä käteen mennetullen.

2) jumppaa lantion lihaksia eli jännitä vehjettäsi niin kuin keskeyttäisit pissamisen. Tee tätä kokoajan. Pidennä jännitysaikaa ja voimaa. Orgasmin lähestyessä voit pidentää kestoa jännittämällä lihaksia.

Mulla ei nuo laksut ja anopin ajattelut auta. Chiisus kun orkku on tulossa niin alta pois. Mutta yksi auttaa...

3) ole mahdollisimman rento ja jätä tunteet pois. Älä rakastele vaan pane...

Yhteistyössä