Kuinka usein mies kehuu ulkonäköä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulkonäön kehuminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tiklu, joo, ihan varmasti se parisuhde pysyy samanlaisena vuosienkin jälkeen kuin ihastumisvaiheessa ;) Tai sitten ei.

Yleensä tuo ihastuminen (tai rakastuminen) ja siihen liittyvä alkuhuuma kestää puolesta vuodesta kolmeen vuoteen (biologiaa siis), eikä tuona aikana voi juuri tietää miltä suhde vaikuttaa sitten kun se on oikeasti kestänyt vuosia. Mutta toivotaan, että miehesi jatkaa kehuja hormoonien laannuttuakin.

Tuo on vain aina yhtä hupaisaa, kun nämä vastaihastuneet suitsuttavat parisuhteitaan. Kun se on kaikilla samanlaista ja se silti aina tulkitaan omalla kohdalla ainutlaatuiseksi. Ihmiset ovat niin pieniä :)

Itselle kuulostaa varsin oudolta ajatus, että parisuhde kukoistaisi ruokkimatta sitä. Ja nimenomaan kehut ja kannustukset ovat sitä parisuhteen ylläpitoa. Miehelläni tuntuu myös olevan käsitys, että jos kehuja jakaa liikaa, niiden merkitys tai painoarvo jotenkin vähentyisi. Itse en koe niin ja jaan miehelleni kehuja lähes päivittäin, milloin herkkutakapuolesta, milloin hyvännäköisistä vaatteista. Lisäksi vähän enemmän kaipaisin monipuolisuutta kehuissa mieheltäni, ei aina tarvitsisi sanoa vain yhdellä tapaa että toinen näyttää hyvältä. Olemme asiasta keskustelletkin, mutta eipä toista voi muuttaakaan...

[Mieheni ei kehu koskaan. On sellainen jörrikkä. Olen kuitenkin ollut hänen kanssaan yli 30 vuotta.

Eipä meilläkään kehuskella eikä retostella..mies vielä niukemmin kuin minä.

Oiskohan siitä n. 25 vuotta viimeisestä suoranaisesta kehusta, kuka herranen aika edes muistaa niin pitkälle.
No kuitenkin luettuani tätä ketjua..tuumasin että katotaas.

Niinpä menin kehasemaan eilissäpäivänä ukkoani, ei mitään henkilökohtaisuuksia mutta kumminkin :)

Ja arvatkaa mitä...jo tänään sain samalla mitalla takaisin, jippii!
Molempien "mitta" oli pienenlainen..mutta siitä se.

Ihan mukavaa !

Viimeksi muokattu:
Kuulostaa mukavalta tester, tsemppiä teille! Kiva kuulla pitkistä parisuhteista, joista vielä irtoaa yhteistä kipinää :) Jatkakaa samaa rataa, pienet positiiviset yllätykset tekevät elämästä lämpöisempää!

Silloin pitää kehua, jos on kehumisen aihetta. Tyhjänpäiväinen lässytys: "Kyllä sä oot sitten, kaunis, ihana, seksikäs. Siis selvä paskapuhe, ei kanna hedelmää. Jos puhujakaan ei usko asiaan, niin miten sitten kuulija. Eiväthän sentään naisetkaan ole mitään idioootteja.
Kehutaan silloin, kun on ollut hyvä ruoka, hyvä suikkari/pano, stringit + pushupit + stayupit - ja yms. asenne kohdallaan. Silloin voi kehua!
Kissa kehuilla elää. Kele!

Silloin pitää kehua, jos on kehumisen aihetta. Tyhjänpäiväinen lässytys: "Kyllä sä oot sitten, kaunis, ihana, seksikäs. Siis selvä paskapuhe, ei kanna hedelmää. Jos puhujakaan ei usko asiaan, niin miten sitten kuulija. Eiväthän sentään naisetkaan ole mitään idioootteja.
Kehutaan silloin, kun on ollut hyvä ruoka, hyvä suikkari/pano, stringit + pushupit + stayupit - ja yms. asenne kohdallaan. Silloin voi kehua!
Kissa kehuilla elää. Kele!

Unohtui vielä sanoa, että tunteettomat töihinlähtöaamu- ja nukkumaanrupeamis-iltapusut ovat aivan perseestä. Maistuvatkin sille. Tana. Romantiikka ja parisuhde eivät kuulu yhteen. Vttu!

Viimeksi muokattu:
Ja odottakaas, nuorempien suhteiden ihmiset, kunhan ensimmäinen 10v lähestyy...
Jos olette erehtyneet ottamaan naisen, jolle seksi on välttämätön luonnon toimenpide saadakseen lapsia, ja se optio on käytetty, ei semmoista sanaa olekaan, millä tuheroa tulis.

Aina on syitä/sanoja/tekoja, miksi ei.

Toisilla tuntuu olevan "homma hallussa", kuten aiemmin kirjoitettiin, "jos haluaa niitä haleja ja pusuja, niin menee ottamaan".

"Kehutaan silloin, kun on ollut hyvä ruoka, hyvä suikkari/pano, stringit + pushupit + stayupit - ja yms. asenne kohdallaan. Silloin voi kehua!"

Toisia ei kehuta silloinkaan. Toisten stringit, pushupit ja stayupit ohitetaan kääntämällä kylkeä eikä hyvästä suikkarista / panosta sanota koskaan mitään. Taidan vaan olla ruma ja huono sängyssä.

"Kehutaan silloin, kun on ollut hyvä ruoka, hyvä suikkari/pano, stringit + pushupit + stayupit - ja yms. asenne kohdallaan. Silloin voi kehua!"

Toisia ei kehuta silloinkaan. Toisten stringit, pushupit ja stayupit ohitetaan kääntämällä kylkeä eikä hyvästä suikkarista / panosta sanota koskaan mitään. Taidan vaan olla ruma ja huono sängyssä.

Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.

Viimeksi muokattu:
Fraasit eivät ole minuun koskaan tehonneet. Pidän parempana näin 10 vuoden jälkeenkin eleitä ja ilmeitä. Käden viivähdys olkapäällä kokatessa, kosketus pyykkejä lajitellessa, käsi lanteilla kahden keskisellä kaupunkireissulla. Niistä tiedän, että olen mieheni silmissä rakas.

Olet ilmeisesti aika nuori, kun tulet tälläiseksi vanhaksi mummeliksi kuin minä olen, et välitä enää kehuista.

No, olen kuusissakymmenissä, vielä tosi hyvän näköinen silti, nuorena sain tarpeeksi kuulla kehuja, ilmeisesti omaan hyvän itsetunnon, enkä kaipaa kehuja, tiedän olevani hyvän näköinen.

En uskonut että tällaisellakin saa jutun aikaan, kuin ap. aloitti, ilmeisesti sinulla on huono itsetunto, kun odotat kehumisia! Kun tulee vanhaksi, minä en vielä ole, niin silloin on yksi lysti kehuuko kukaan, pääasia että on terve ja onnellinen, ulkonäöstä viis.

Joskus nuorena ajattelin, jos ei olisi kaunis, voisi olla onnellisempi. Tiedän ikäisiäni monia, jotka ovat rumia, ovat aina olleet, mutta tosi onnellisia, ovat löytäneet miehen, joka rakastaa heitä, vaikka ovatkin rumia, joten ei se kauneus loppupelissä ole aina autuaaksi tekevää.

Avopuolisoni kehuu minua päivittäin. Olemme olleet yhdessä reilut kaksi vuotta.
Pidän itseni kunnossa ja pukeudun aina kauniisti ja naisellisesti, hiukset pidän myös aina kauniina.
Pitää muistaa myös kehua miehen ulkonäköä.