Raskaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sari

Vieras
Syön cerazette pilsuja ja milloin voin tehdä raskaustestin kun kuukautisia ei ole niin en voi alkamispäivänä tehdä testiä koska en sitä tiedä..

Jos tehti tehdään ensimmäisenä vuotopäivänä niin mitä jos on harrastanut suojaamatonta seksiä päivää ennen alkamista, koska testi silloin tehdään? (jos ei syö pilsuja)

Syön cerazette pilsuja ja milloin voin tehdä raskaustestin kun kuukautisia ei ole niin en voi alkamispäivänä tehdä testiä koska en sitä tiedä..

Jos tehti tehdään ensimmäisenä vuotopäivänä niin mitä jos on harrastanut suojaamatonta seksiä päivää ennen alkamista, koska testi silloin tehdään? (jos ei syö pilsuja)

Otetaanpa nyt ihan rauhallisesti ja kirjoitetaan kysymys ja taustatiedot uudelleen. Onko äidinkielen tunnit jääneet koulussa kenties väliin? Eihän tosta sun jutusta ota mitään tolkkua.

Viimeksi muokattu:
Raskausaikana ei ole kuukautisia ja eka testi tehdään silloin kun kuukautisten pitäisi alkaa yleensä, mutta eihän sitä vuotoa tule. Tarkoitan oletettuja kuukautisia. Sun pitää katsoa kalenterista. Jos vielä rautalangasta väännän, niin 4 viikkoa viimesimmästä kuukautisista. Mutta toisaalta, kuukautiset ei jää pois jos käyttää ehkäisypillereitä.

Tarkoitin että olen syönyt cerazetteja vuoden eikä sinä aikana ole ollut kuukautisia. Nyt unohdin yhden pillerin ja harrastin suojaamatonta seksiä. Milloin voin aikaisintaan tehdä raskaustestin? En tiedä milloin kuukautisten oletettu alkamispäivä on koska niitä ei minulla ole vuoteen ollut..

Tarkoitin että olen syönyt cerazetteja vuoden eikä sinä aikana ole ollut kuukautisia. Nyt unohdin yhden pillerin ja harrastin suojaamatonta seksiä. Milloin voin aikaisintaan tehdä raskaustestin? En tiedä milloin kuukautisten oletettu alkamispäivä on koska niitä ei minulla ole vuoteen ollut..

Lukee testin pakkauksessa. Muistaakseni noin 2 vkoa yhdynnästä, tai ainakin 10 pv.

Viimeksi muokattu:

Tyhjennysvuodon oletettu alkamispäivä on taukoviikolla, jonka pidät varmaan syötyäsi 3 viikkoa pillereitä. Yleensä vuoto alkaa 2-4 päivän jälkeen vikasta pilleristä.

Pilleripakkauksessa kerrotaan, mitä tehdä jos unohdit pillerin 1., 2. tai 3. viikolla. Yleensä ainoastaan 1. viikolla unohtamisessa on merkitystä, mutta milloin unohdettu pilleri pitää ottaa, riippuu viikosta.

Ja minullahan ei ole kokemusta juuri Cerazettesta vaan muista e-pillerimerkeistä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä