Isot rinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Topi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Topi

Vieras
Mikä lie miestä vaivaa kun ihan viime aikoina on alkanut himottamaan aivan käsittämättömän paljon isot,luonnolliset ja riippuvat aikuisen kypsän naisen rinnat! Ikää on kuitenkin kohta 33 ja monenlaisia rintojakin olen nähnyt ja kokenut.

Jos jollekin jäi epäselväksi niin ajattelin jotain tämmöistä:

http://www.naturalbigtits.net/tgp/dec0263/mark.html

tai
http://www.995bignaturals.com/boobs/vanessa-bignaturals8/vanessa-bignaturals01.jpg

NAM...löytyyköhän tuollaisia naisia jostain ? =)

Topi, voiko ""tissimies"" todella kiihottua pienistakin rinnoista? Tiedan ettet ole yhden kategorian mies, mutta yleista tietoa sinulla varmasti on.

Poikaystavani aina hokee kuinka seksikas olen, huomaan sen hanesta myos mutta olen hyvin pienirintaisen ja tiedan etta mikaan ei kiihota hanta enemman kuin upeat, isot rinnat kauniilla naisella. Minua harmittaa.

Kiinnostaako hanta takapuoleni hyvaily ja katselu siksi enemman kuin rintojeni, koska rinnoissa ei hanen mielestaan ole paljoa ihailtavaa, vai mensisiko huomio nain pain vaikka minulla olisikin isommat rinnat?

Hopso kysymys, mutta mielta kaihertaa.... Haluaisin isot, ihanat rinnat, mieheni varmasti olisi aivan hulluna minuun..

Kai se on vähän sama asia kuin että naista kiihottaisi ja himottaisi vain ja ainoastaan iso kalu. Tuskin niin yksinkertaista ihmistä, miestäkään, on olemassakaan.

Kyllä naisessa on niin paljon herkullisia kaaria että jos yhtä asiaa jää tuijottamaan niin aika surkea on lopputulos. Pääasia kai se on että kantaa omaansa/omiansa ylpeänä!

Sinuna miettisin että mikä siellä pepussasi on niin herkullista että ei edes kerkeä muualle...

Olen nelikymppinen kahden lapsen äiti, ja minulla on hiukan riippuvat mutta isot tissit. Nuorena minulla oli todella kauniit, kiinteät ja terhakat, mutta ei pienet silloinkaan. Nyt minua harmittaa, kun maan vetovoima tekee tehtävänsä ja rinnat ovat ilman liivejä riippuvat ja aika löysät. Toki nännit vielä pystyssä. Mieheni rakastaa isoja rintojani, ja on yleensäkin ""tissimies"", mutta silti kadehdin niitä, joilla tisseissä on vielä riittävästi täytettä luonnollisesti (ei siis mitään silikooneja!). Saahan sitä toki profiilia sheipattua liiveillä, mutta alastomana näytän jo ihan siis ikäiseltäni... ;-( Murheensa kullakin.

Topi, tuleeko pienista, terhakoista tisuista naisesta tyttomainen olo?

Joku on joskus sanonut etta pienia rintoja ihailevat haaveilevat teini-seksista. Noh, maaritelmiahan toki riittaa mutta kyseinen ajatus kuvottaa minua.

Koen olevani taysi nainen, vaikkakin rinnat nayttavat edelleen samoilta kuin 18- vuotiaanakin. Harmittaa jos pienia rintoja ei nahda naisellisina, vaan tyttomaisina.

Niin kauan kun muistan, olen ollut ihastunut isoihin tisseihin. Tällä hetkellä saan puristella, suudella, imeä tosi isoja (100 G). Niitä on ihana leipoa, katsella eri asennoissa, naida rintojen väliin ja purkautua neidon naamalle. Niin se on; ihanaa. Pienemmätkin ovat hyvät ja kivat, mutta isot tuntuu käsissä hyvältä.

Löytyy just tuollaset kuin ekassa linkissä. Ja tosiaan ihan aidot niin kuin kuvassakin, yleensä isot aidot on vähän erikokoiset keskenään, toisin kuin kirurgin täydelliseksi veistämät. Kyllähän miehet näistä tykkää mutta ikävä ostella rintsikoita ja bikineitä kun tulee kalliiksi,

Olen jo kohta kuuskymmppinen leidi. Mutta vieläkin ostarilla monet poijat katselevat. Olen kysynyt pojilta lääkeekö mukaan ja on saanuut lollot klyytiä ja siinä muutakin kaupan päälle. Kannattaaomistaa lunnon lollot jos haluu nauttia nuorista tai vaikka kahdrsta jos tissit ja muut paikat vielä kestävät.

Alkuperäinen kirjoittaja Hyöty;10535595:
Olen jo kohta kuuskymmppinen leidi. Mutta vieläkin ostarilla monet poijat katselevat. Olen kysynyt pojilta lääkeekö mukaan ja on saanuut lollot klyytiä ja siinä muutakin kaupan päälle. Kannattaaomistaa lunnon lollot jos haluu nauttia nuorista tai vaikka kahdrsta jos tissit ja muut paikat vielä kestävät.

Saan kotona tarpeeksi munaa. Tykkäät ilmeisesti näytellä paljaita rintojas pikkupojille että rupee seisoo ja saat panna niitä. Nuoret pojat ovat kokeilunhaluisia kun saavaat paanna vanhaa akkaa, sitten kertovat kavereilleen miltä tuntu sun vittu. Sulla on varmaan panomamman maine kun jakelet tavaraas panohalukkaille pojille. Etkö saa tyydytystä kun nuoresta munasta, tapansa kullakin.

Saan kotona tarpeeksi munaa. Tykkäät ilmeisesti näytellä paljaita rintojas pikkupojille että rupee seisoo ja saat panna niitä. Nuoret pojat ovat kokeilunhaluisia kun saavaat paanna vanhaa akkaa, sitten kertovat kavereilleen miltä tuntu sun vittu. Sulla on varmaan panomamman maine kun jakelet tavaraas panohalukkaille pojille. Etkö saa tyydytystä kun nuoresta munasta, tapansa kullakin.

Kannattas sunkin näyttää rintojas tiedä löyttäisit paremman eikä tarvitse samaa katsella. On ilmeisessti hyvä tavara kun monet kundit tullee uudestaan Piristää kummasti saa vaikka joka päivä eri kalua sillon itselle sopii ja niin kauan montakertaa kun haluu. Nyt on nännit hellänä kun oli kiva kundi kolme tuntia imeä ja puristella rintoja oli kokoajan kovana vaikka välillä saikin niin oli valmis uudestaan. Ei se "tavara" käytössä kulu jos kerran halukkaita löytyy.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyöty;10543602:
Ei se "tavara" käytössä kulu jos kerran halukkaita löytyy.
Mutta vanhenee kokoajan kuitekin.
Ja kohtahan se on antiikkia, jota halutaan.
Onko se myös signeerattu, silloin ainakin arvo nousisi.
No kuuluu se nousevan muutenkin.

Mikä lie miestä vaivaa kun ihan viime aikoina on alkanut himottamaan aivan käsittämättömän paljon isot,luonnolliset ja riippuvat aikuisen kypsän naisen rinnat! Ikää on kuitenkin kohta 33 ja monenlaisia rintojakin olen nähnyt ja kokenut.

Miulla on isot rinnat, mutta harmi vaan kun mieheni ei ole "tissi miehiä"
Nauttisin kovasti jos hän olisi niiden kimpussa. Helppo tapa saada minut mukaan leikkiin olisi kun vain katsoisi niihin, mutta ei! Minun herkin kohtani on rintani.
Olisi ihanaa jos mieheni leikittelisi niiden kanssa, maiskuttelisi, viekottelisi ja etenkin kiihottuisi niistä, mutta kun ei!

Viimeksi muokattu:
mä oon muutaman vuoden vajaa 30 jätkä ja oon aina ollu ehdottomasti "tissimies" ja mitä isommat niin sen paremmat. huomaan vaan et mitä enempi ikää karttuu mulle, niin sitä kummallisemmaks tää tissifetissi menee. poikasena riitti, ihan vaan tissit! ja nykyään mitä kipeemmät ideat liittyen tisseihin. mut se kokoluokka on mallia (miosotis claribel), googlatkaa jos kiinostaa nähä kokoluokka. ja jos naisella sattuu vielä olemaan eripari tissit niin oon myyty. elämäni aikana oon kuitenki leiponu varmaan yhtä miljoonaa tissiä ja intohimo niihin ei tunnu lopahtavan ihan heti. kyllä pienetkin tissit tietenki on todella kiihottavia ja mä sytyn aina tisseille, mut isoil voi leikkii paljon enempi.

Big Tits, Big Boobs - Big Naturals

Tässä oikea osoite kaikille .

mä oon muutaman vuoden vajaa 30 jätkä ja oon aina ollu ehdottomasti "tissimies" ja mitä isommat niin sen paremmat. huomaan vaan et mitä enempi ikää karttuu mulle, niin sitä kummallisemmaks tää tissifetissi menee. poikasena riitti, ihan vaan tissit! ja nykyään mitä kipeemmät ideat liittyen tisseihin. mut se kokoluokka on mallia (miosotis claribel), googlatkaa jos kiinostaa nähä kokoluokka. ja jos naisella sattuu vielä olemaan eripari tissit niin oon myyty. elämäni aikana oon kuitenki leiponu varmaan yhtä miljoonaa tissiä ja intohimo niihin ei tunnu lopahtavan ihan heti. kyllä pienetkin tissit tietenki on todella kiihottavia ja mä sytyn aina tisseille, mut isoil voi leikkii paljon enempi.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä