Naisille - Yrittävätkö tuntemattomat iskeä teitä usein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainko

Vieras
Rohkeat tai todella puutteessa olevat miehet tuntuvat aika suorasukaisesti koittavan iskeä naisia kaduilla ja mitä ihmeellisimmissä paikoissa. On taas erittäin harvinaista että nainen tekee tällaisen yhtäkkisen aloitteen muualla kuin ravintoloissa ja yleensä humalassa.

Kyselisin, tehdäänkö teille usein tällaisia ehdotuksia tuntemattomien tai hyvänpäiväntuttujen taholta ja miten suhtaudutte asiaan.

Kyselisin taustatiedoiksi oletteko mielestänne:

1. Ulkonäkö, hyvännäköinen, seksikäs, tavallinen, ruma jne.
2. Hoikka, lihava tai jotain muuta.
3. Olitteko parisuhteessa ja onko lapsia

Oletteko antautuneet vietäviksi? Mitä tapahtui ja kaduttiko jälkikäteen? Jos ette antautuneet, kaduttaako ja mietittekö asiaa?
Mitä mietitte asiasta kun se avo/aviopuolison kanssa ollessanne tulee mieleen? Toivotteko että tällaista tapahtuisi, tai tapahtuisi uudelleen saman henkilön tai jonkun muun kanssa?
Mitä teet kun näet kyseisen henkilön uudelleen?

" iskin" tuntemattoman naisen, ja hän lähti tuntemattoman miehen matkaan. Ei muistanut äidin varoitusta, muista tyttökulta, tuntemattomien miesten mukaan et saa lähteä, etkä saa puhua tuntemattomille miehille.
Siitä tottelemattomuudesta tyttö sai rangaistuksen. Hän rakastui tähän tuntemattomaan mieheen, ja jutteli kaikenlaista, ja lopulta menivät naimisiin, ja perustivat perheen ja lapsia värkkäsivät, kaksi toisilleen tuntematonta ihmistä.
No tottakai, eivät enää tuossa vaiheessa olleet toisilleen tuntemattomia, ja tytön äitikin oli onnensa kukkuloilla, isästä puhumattakaan, ettei tytär totellut äidin neuvoja.
Saivat mieleisen vävyn, ja siinä ohessa lapsenlapsia.
Näin kova rangaistus, elinkautinen hänen kohdalla.

Itse olen tuollainen mainitsemasi naisia iskevä rohkelikko. Mikä on ollessa kun kroppa on kunnossa, olen lähes 190 pitkä ja jerkunpoikakin on keskivertoa komiampi. On äärettömän helppo saada naista, helpompaa vielä varattua naista, koska heitähän suurin osa on. Mättäälle pääsee uskomattoman helposti oli nainen kaunis tai vähemmän kaunis, rumista en välitä.
Itselläni on vielä se harrastus, että haluan panna ilman kumia, jotta liha hinkkaa lihaa vasten ja nesteet saavat limakalvokosketuksen. On jännää että vaikka mitä väitetään turvaseksistä niin 95% naisista antaa ilman kumia ihan tuntemattomalle yhden keran hoidolle. Otetaan siis puskaan ja nieluun kyselemättä. Mahtaa ukot ihmetellä kutinaa ja kirvelyä;)

Itse olen tuollainen mainitsemasi naisia iskevä rohkelikko. Mikä on ollessa kun kroppa on kunnossa, olen lähes 190 pitkä ja jerkunpoikakin on keskivertoa komiampi. On äärettömän helppo saada naista, helpompaa vielä varattua naista, koska heitähän suurin osa on. Mättäälle pääsee uskomattoman helposti oli nainen kaunis tai vähemmän kaunis, rumista en välitä.
Itselläni on vielä se harrastus, että haluan panna ilman kumia, jotta liha hinkkaa lihaa vasten ja nesteet saavat limakalvokosketuksen. On jännää että vaikka mitä väitetään turvaseksistä niin 95% naisista antaa ilman kumia ihan tuntemattomalle yhden keran hoidolle. Otetaan siis puskaan ja nieluun kyselemättä. Mahtaa ukot ihmetellä kutinaa ja kirvelyä;)

Onneks sä tiedät, mistä oma kutinas ja kirvely johtuu, niin ei tarvii suotta ihmetellä. Paitsi jos oot niin tyhmä, ettet yhtään ymmärrä siitä että voit itekin saada tauteja.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä