Lauantai 23.10
Yrityksen aloittaneet:
nimim.....................ikä.................YK......................KP..................jännäpäivä
Sajj......................22..................2........................30.....................30.10
Dahlia- ................21..................11.. ..................30-32...................11.11
Nanna79..............31...................2.......................28......................11.11
Tiina.....................23..................3........................28.....................12.11
Myy-84.................26..................2........................28.....................12.11
Mymmeliini..........26...................3........................28.....................19.11
kais-a...................22..................1........................?.........................?
mari974...............36...................1........................?.........................?
Kittycat.................25..................1........................?.........................?
Janette.................29.................~1v.....................?.........................?
Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim.......................ikä..........................................yritys alkaa
Marsku...................29............................................syksyllä 2010
eltsu.......................29............................................joulukuu 2010?
Rose.......................24............................................kesällä 2011
Plussanneet:
nimim..................ikä.................plussa............LA................monennesta tärppäsi
emmuk...............24..................12.10..............?..........................yk1
-----------------------------------------------------------------------
Listan saa päivitettyä "lainaa viestiin"-napin avulla
YK3 alkoi sitten tänään. :/
Tämä kierros olikin sitten vain 26 päivää, normaalia lyhempi siis. Tarkalleen 14 vrk oviksesta alkoi menkat, että siihen nähden kroppa pelittää. Harmittaa kyllä kun ei tärpännyt, mutta tosin ei ollut odotukset kovin korkealla tässä kuussa, kun olen kaiken maailman naistenvaivojen takia joutunut juoksemaan sekä gynellä että naistentautien päivystyksessä asti ja lisäksi vuotanut verta selittämättömästä syystä jo viikon verran...

Että parempi oikeastaan kun alkoivat etuajassa.
Vaikka ihan kökköä kitua täällä menkkakivuissa itsekseen kun mies on työmatkalla ensi viikkoon. Ja olisin halunnut hotdogeja, mutta en voinut niitä lähteä kaupasta ostamaan kun sattui niin paljon. Itkin sitten hotdogien puutosta kippurassa sohvalla.

Naisena olo ei ole aina niin ihanaa, mutta ei miehilläkään ole kovin helppoa ole kun joutuu kestämään mielialanvaihteluita. (Miehelle on todella hankala selittää, miksi tarvitsee itkeä puoli tuntia juuston lattialle pudottamista. "nyyh, nyyh, ei mulla ole mitään oikeaa hätää, nyyh, mutta tuo juusto, nyyh, putosi lattialle! nyyh, nyyh, menen nyt sänkyyn itkemään, nyyh, mutta en mä oikeasti, nyyh, ole yhtään surullinen, nyyh, nyyh, nyyh.."

)
On ne pms:n mielialavaihtelut vaan niin jänniä, tuollaisetkin asiat tuntuu maailman suurimmalta vaikka samalla tietää kuinka tyhmiä ne oikeasti on.
Eltsu, mä näin ekat jouluvalot eilen!! Eli kohta pääset vaihtamaan listaa
Myy, hyvä että ymmärsin väärin.

Toki tuollainen henkinen tuki on tärkeää ja tuo kaveri kyllä vaikuttaa enemmän jo ystävältä kuin opiskelukaverilta. Itse olen myös parhaat ystäväni saanut opiskelujen kautta, lukiosta ja yliopistolta.