Esikoinen haaveissa vuodelle 2011/2012?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eltsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle on varmaan iskenyt joku mahatauti. :( Epätyypillinen sellainen.

Olen ihan turvoksissa ja näytän todella oudolle. Tätä on nyt jo jatkunut pari päivää.

Maha on normaali suunnilleen napaan asti ja vatsalihaksetkin näkyy. Navasta alas päin onkin sitten koko alamaha ihan täysin turvoksissa! :O Ei siis mitenkään pikkuisen, vaan ihan todella paljon, se on ihan kova ja pinkeä. Maanantaina jalassa olleet farkut ei mene enää kiinni, napin ja napinreiän väliin jää yli 10cm aukko, joten uskotte varmaan että olo tuntuu aika tukalalta. :( Näytän aika tarkkaan b-kirjaimelta mahan kohdalta.

Jos tämä olisi tapahtunut viikon kuluttua, väittäisin tätä raskausoireeksi. :) Toki pienen pieni toive olisi että tämä olisikin hyvin, hyvin aikainen oire, sillä turvotus alkoi päivä oviksen jälkeen (mahdollisena hedelmöittymispäivänä) ja kun mitään muita mahataudin oireita ei oikeastaan ole. :D Mutta kyllä mä löisin vetoa tuon mahataudin puolesta ennemmin, vaikka mikään muu kuin turvotus ei siihen viittaakkaan.

Mymmeliini, mulla on ihan samanlaista turvotusta paitsi että koko maha on järkyttävän paisunu!

Muistaakseni on ollu jo parin kierron ajan samanlaista turvotusta, maha näyttää siltä ku olisin ainakin viidennellä kuulla raskaana :D Mitkään farkut ei oo menny suosiol jalkaan vaa oon viilettäny nyt parin viikon ajan verkkareissa :D

Toivotaan että on merkki alkaneesta raskaudesta eikä lihoamisesta (tätä viimeistä on varmasti omalla kohdalla) ! ;)

Hei taas tänne. Voisin laittaa vaikka pääni pantiksi että ovuloin pe/la aikana. Pillereiden lopettamisen takia kierto ollut hieman sekaisin, mutta oireet olivat nyt niin selvät :D Malttamattomana olen tätä odottanut, mutta seuraillaan nyt muutama viikko mitä tapahtuu.
Voikun saisi hetkeksi muutakin ajateltavaa :D
Luulen Mymmeliini, että jos olisi jotakin mahatautia olisi sinulla muitakin oireita ;)

Onnea oviksesta eppe! :)

Taas on toiveet korkealla tämän kierron suhteen. :) Nyt on jo 4. päivä oviksesta ja en ole vielä tiputellut yhtään! \o/ Wihii! Yleensä aina (viimeiset 4 vuotta) tiputtelut alkaa tosiaan ovista seuraavana päivänä (ilman lääkeapuja) ja jatkuu menkkoihin asti. Tämä on jo puolivoittoa, vaikka ei mahdollinen alkio pysyisikään mukana, niin limakalvot ainakin on vielä messissä ja vieläpä ihan "luomuna". :D

Nämä on näitä elämän pieniä iloja...

Sunnuntai 7.11

Yrityksen aloittaneet:
nimim.....................ikä.................YK......................KP..................jännäpäivä

SL........................30...................2......................27-28...................6.11
Dahlia- ................21..................11.. ..................30-32..................11.11
Nanna79..............31...................2.......................28......................11.11
Tiina.....................23..................3........................28......................12.11
Myy-84.................26..................2........................28.....................12.11
Mymmeliini...........26...................3.......................28.....................19.11
kais-a...................22..................2........................36......................26.11
Sajj......................22..................2......................30-33...................4.12
mari974...............36...................1........................?.........................?
Kittycat.................25..................1........................?.........................?
Janette.................29.................~1v.....................?.........................?
eppe.....................21...................2.......................?..........................?

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim.......................ikä..........................................yritys alkaa

Marsku...................29............................................syksyllä 2010
eltsu.......................29............................................joulukuu 2010?
Rose.......................24............................................kesällä 2011
Marjutan................26............................................kesällä 2011

Plussanneet:
nimim..................ikä.................plussa............LA................monennesta tärppäsi

emmuk...............24..................12.10..............?..........................yk1

-----------------------------------------------------------------------
Listan saa päivitettyä "lainaa viestiin"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Noniin, jokohan niitä plussia alkaa putkahdella, täällä yhdellä jos toisella alkaa sujua nää hommat ;)

Meillä mennään kp 28/30-32 ja pelottavia menkkakipuja on ollu koko päivän ilmassa, aikasemmin ei oo tullu näin aikasin noita kipuiluja että pärähtääkö ne menkat sitten parin päivän sisällä.. Tosin nyt on ollu sen verran kaikenlaisia outoja tuntemuksia ilmassa että jos sittenkin tärppäis tässä kierrossa, ei voi tietää.

SL ja kumppanit, missä mennään? Onko teillä Nanna, Tiina ja Myy mitään fiiliksiä vielä ollut? Ja tule tule emmuk kertomaan meille kuulumisia! :)

Kiva nähdä, että täällä ollaan positiivisella mielellä! Ja tosiaankin jänniä aikoja eletään useilla. Tsemppiä kaikille!:)
Mulla ollut nyt tän ketjun seuraaminen jäänyt vähemmälle, kun tullut kiireitä gradun kanssa ja raskauskin mennyt miten mennyt.
Lyhyesti kerrottuna kaikki nyt ihan ok, mutta varhaisraskauden ultrassa kävi ilmi, että mulla on kaksiosainen kohtu. Kaikki ok, mut sitten noin viikko sitten aloin vuotamaan verta ja ihan kunnolla. Välillä oikein "hulahti" veret ja pari tosi isoa hyytymää. Olinkin saanut jo varhaisultrassa lähetteen naistentautien plk:lle ja odottelin sit sinne. Olin niin varma, että on tullut keskenmeno. No, ultrassa sitten näkyi sikiö ja kaikki oli oikein hyvin. Hetkeksi taas pystyi huokaisemaan helpotuksesta.
Edelleen epäilyttää tuo kaksiosainen kohtu...Kaikkea olen netistä lukenut. Ja taas viikon päästä pitää kuulema mennä ultraan tarkastamaan onko kaikki ok. Oikein mitään ei lääkärit oo sit enempää sanonut. Noh, on vain toivottava parasta!)

Toivotaan, että teidän tulevien raskauksien alkumetrit ei ole näin sekavia ja monimutkaisia :D

Yrityksen aloittaneet:
nimim.....................ikä.................YK.. ....................KP..................jännäpäivä

SL........................30...................2.... ..................27-28...................6.11
Dahlia- ................21..................11.. ..................30-32..................11.11
Nanna79..............31...................2.............. .........28......................11.11
Tiina.....................23..................3........ ................28......................12.11
Myy-84.................26..................2............ ............28.....................13.11
Mymmeliini...........26...................3................. ......28.....................19.11
kais-a...................22..................2.......... ..............36......................26.11
Sajj......................22..................2....... ...............30-33...................4.12
mari974...............36...................1............. ...........?.........................?
Kittycat.................25..................1............ ............?.........................?
Janette.................29.................~1v........... ..........?.........................?
eppe.....................21...................2....... ................?..........................?

nimim.......................ikä................... .......................yritys alkaa

Marsku...................29............................. ...............syksyllä 2010
eltsu.......................29......................... ...................joulukuu 2010?
Rose.......................24......................... ...................kesällä 2011
Marjutan................26................................ ............kesällä 2011

Plussanneet:
nimim..................ikä.................plussa. ...........LA................monennesta tärppäsi

emmuk...............24..................12.10.......... ....?..........................yk1

Muutinpa tuon jännäpäivän omalta osaltani, sillä jos nyt mennään kp23:ssa niin eikös jännäpäivä, eli oletettu menkkojen alkamispäivä ole 13.11.?

Täällä mennään tällä hetkellä epäuskon ja masennuksen fiiliksissä. Tiedän että on liian aikaista murehtia ja että meillä on vasta toinen yk menossa... Silti juuri nyt mielessä pyörii kauhukuvat lapsettomuudesta ja ikuisesta yrityksestä. Olen saanut hiljattain kuulla positiivisia raskausuutisia sekä työpaikaltani että lähipiiristäni. Olen vilpittömästi onnellinen näiden ihmisten puolesta, mutta silti saan itseni kiinni kadehtimasta sitä kuinka helposti toiset raskautuvat.
Itkettävän masentavat fiilikset päällä, vaikka pitäisi iloita toisten onnesta ja luottaa tulevaan. En mä aina tajuakaan miten helvetisti sitä omaa lasta kaipaa lähelleen.

Oho, emmuk oli käynyt kertomassa kuulumisiaan samaan aikaan kun näpyttelin omaa viestiäni. Mikä sattuma!
Mitä tuo kaksiosainen kohtu oikeen tarkoittaa? Itse en ole moisesta aikaisemmin kuullut. Entä selvisikö sinulle mistä verenvuoto johtui?
Toivotaan että kaikista alkutaipaleen hämmennyksistä huolimatta loppuraskaus tulee sujumaan vaivattomasti!

Ymmärrän täysin Myy-84 tunteesi. Samanlaisia ehti jo minullekin silloin tulla, vaikka tosiaan oli vasta ensimmäinen yritys. Mutta samalla kyllä uskon, että me jotka todella lapsia haluamme, niin niitä siunaantuu ennemmin tai myöhemmin.. Itselläni tällä hetkellä epätodellinen ja pelokas fiilis siitä, että kun nyt näin nopeesti raskauduttiin, niin jotain pahaa on vielä tulossa. En oikein uskalla olla onnellinen, kun kokoajan on sellainen olo, että ei kaikki voi näin helposti mennä.. Kai se koko tämä projekti on jonkinlaista tasapainoilua.. Oikein iso halaus Myylle!

Ja omaa napaa sitten kai taas.. Itsellänikään ei ole vielä paljon tietoa kaksiosaisesta kohdusta. Ultrassa näkyi ihan selvästi kaksi kohtua vierekkäin, täysin erilliset. Oikealla puolella sikiö, vasemmalla ei mitään. Vuodon syy ei vielä selvillä, mutta lääkärit uskoivat, että tämä toinen kohtu vuotaa, tavallaan kai menkat oli? Kun on kaksi kohtua, niin ne on sitten pienempiäkin..Saa nähdä miten mahtuu kasvamaan. Ja kuulema raskaaksi tulo vaikeampaa ja toisen kolmanneksen keskenmenoriski suurempi kuin normaalisti. Ja että alatiesynnytys ei välttämättä onnistu, kun vauva ei mahdu kohdussa sit kääntymään. Eli sellaista:)

Toivorikasta alkavaa viikkoa kaikille!

Tosi kurja juttu tuo sinun kohtusi, emmuk! :/ Pidetään peukkuja että tuo vuoto oli vain valemenkat, sillä eikös tuo vuodon ajankohta täsmäisi aika hyvin menkkoihin, jos et olisi raskaana.. (tai sitten sun kroppa reagoi ultrauksiin kuten minun, vuotamalla. En osaa sanoa uskallanko itse alkuraskauden ultraan, sillä kuten jo mainitsin vuoto+alkuraskaus ei ole hyvä yhdistelmä ja minulla ultrausta seuraa aina vuoto, oli kp mikä hyvänsä.)

Google kyllä kertoo vaikka mitä kauhutarinoita, mutta tähän kannattaa ennemmin luottaa:
Lääketieteellinen Aikakauskirja Duodecim - Lääketieteellinen aikakauskirja Duodecim

Otsikko saattaa hämätä, mutta:
"kohtupoikkeavuus aiheuttaa harvoin keskenmenon" :)

Duodecim on luotettava lähde (sieltä ne lääkäritkin tietonsa saavat), toisin kuin nuo kaikki mammapalstat, jotka on täynnä "asiantuntijoita" ilman mitään muita lähteitä kuin oma mielipide. Tiedätkö muuten istukan paikan?

Ihan mielenkiinnosta, kuinka monella teistä yrittäjistä on kohtu & munasarjat ultrattu joskus? Itse olen ollut ulrattavana jo monta kertaa, viimeisen kk sisään kolmesti, joten minusta tuo tuntuu perustutkimukselta.

Myy, tiedän tunteen. :/ Sain itsekin kuulla yhden tutun olevan raskaana, ekasta kierrosta oli tärpännyt. Toiset saa kyllä kaiken vähän liian helpolla.

Tosi kurja juttu tuo sinun kohtusi, emmuk! :/ Pidetään peukkuja että tuo vuoto oli vain valemenkat, sillä eikös tuo vuodon ajankohta täsmäisi aika hyvin menkkoihin, jos et olisi raskaana.. (tai sitten sun kroppa reagoi ultrauksiin kuten minun, vuotamalla. En osaa sanoa uskallanko itse alkuraskauden ultraan, sillä kuten jo mainitsin vuoto+alkuraskaus ei ole hyvä yhdistelmä ja minulla ultrausta seuraa aina vuoto, oli kp mikä hyvänsä.)

..

Ihan mielenkiinnosta, kuinka monella teistä yrittäjistä on kohtu & munasarjat ultrattu joskus? Itse olen ollut ulrattavana jo monta kertaa, viimeisen kk sisään kolmesti, joten minusta tuo tuntuu perustutkimukselta.

Komppaan Mymmeliiniä, toivottavasti emmuk raskaus sujuu loppuun saakka hyvin vaikka alku olikin hankala! Kaikki peukut pysyy täällä pystyssä! :) Joko tiedät lasketun ajan?

En ole käyny siellä ultrassa vaikka mieli on tehny, vähän on pelottanut että jos siellä paljastuukin jotain :/ Oletko yksityisellä käynyt vai julkisella?

Tunti sitten meinasin lentää pyrstölleni kun aloinkin sitten vuotamaan, tosin ei ollenkaan samaan tahtiin kun menkkojen alussa ja tämä vuoto oli sellaista tosi vähäistä - just sellasta tuhrun tapasta mutta ei mitenkään hyytynyttä vaan sellaista limaan sekoitettua verta... Vaikeaa selittää :D Todella outoa. Ja nyt jo :O

Viimeksi muokattu:

-------------------

Mulla ei oo ainakaan koskaan ultrattu kohtua tai munasarjoja. Ei itse asiassa mitään ikinä.

Kiitos tsemppauksista! Tuli jo eilen illalla paljon parempi mieli kun kävin täällä pikaisesti kurkkaamassa viimeisimmät kommentit. :)

Multa on ultrattu monesti; pari kertaa kystan takia ja pari kertaa kierukan asennuksen ja poiston yhteydessä. Viimeisin kerta oli tämän vuoden maaliskuussa kun kävin gynellä selvittämässä kierron puolivälissä esiintyneitä kipuja ja vuotoja sekä pyytämässä arviota siitä onko kaikki lisääntymisen kannalta ok. Tästä taisin aikaisemminkin tässä ketjussa kertoa... Tuolloin gyne ultrasi kohdun ja munasarjat jotka olivat siistit, vasemmassa munasarjassa oli jopa 12mm follikkeli kypsymässä, mikä oli ilahduttava uutinen. Gyne totesi että kiertoni on tästä päätellen palautunut hienosti hormonaalisen ehkäisyn jäljiltä ja kehotti alkamaan toimiin jos lasta meinataan tehdä. :) Tuolloin vielä arvottiin ja pähkäiltiin päätöksen kanssa, mutta tilanne tuskin on mihinkään puolessa vuodessa muuttunut.
Tuolloin follikkelin ollessa 12mm oli kp 12, joten gynen arviot siitä että munasolu irtoaisi parin päivän päästä tukee epäilyjäni oviksen ajankohdasta.

Viimeksi muokattu:
Noni, pitkästä aikaa täällä. On muka ollut niin kiire olla siellä ja täällä ja sitten kipeenä ja muuta että lukenut olen, mutta ei ole vaan jaksanut kirjoittaa.

Tohon ultraukseen, niin mulla ultrattiin kuukausi sitten kun mä kävin lekurissa kun en tunnistanut ovis kipeja ovis kivuiksi vaan ihmettelin miksi olen niin kipeä. No tällä kierrolla selvisin oviskivuista huomattavasti vähemmällä, vähä pisteli mutta ei onneks muuta.
Kai se eka kerta oli vain kun juuri oli pillerit jättäny ja hormonit alko hyrrää.

Torstaina mulla pitäs olla sitten menkat jos ei taas tärpänny. Jos nyt tärppäis niin sitten voisikin tehdä testin isänpäivänä sopivasti ;)

Noista oireiluista ja muista niin mä olen koittanu olla niitä miettimättä. Aina on välillä jotain krampannu tai muuta mutta olen sitten pistänyt vaan oviksen, viinilasillisen, ruuan tms piikkiin etten ala turhaan joko murehtimaan tai toivomaan mitään.

Muuten fiilikset on vaihdellu kovastikin. Joka toinen päivä mä mietin, että oonko mä nyt ihan varma että mä haluan lapsen. Kovasti puskee ne itsekkäät ajattelut päälle, että ens loma ei olekaan kaksin tai että sitten ei vaan mennä ja lähtä noin vain ja ja ja.....
Ja sitten joka toinen päivä taas mietin, että olispas se ihanaa kun se oma sitten tossa....
Tossa just tokasinkin kaverille, että kun olis sellanen simppeli kova vauvakuume niin olis helpompaa. Mä kun en itseasiassa silleen sitä kuumeile niinkuin mun toinen kaveri jotka vuosia yrittivät ja toivoivat ennenku tärppäs. Itse taas tiedän haluavani sen, mutta kun vastuu pelottaa niin tiedän haluavani sen _joskus_.... Nyt vaan alkaa ikä paukkua että pitää ottaa itsestään niskasta kiinni ja alkaa tekemään päätöksiä.

Tälläsiä sekavia täällä ;)

Äh, menkathan ne alkoi la-su välisenä yönä. Eli lähes tismalleen samoin kuin viime kierrossa. Vähän jo salaa ehdin riemuitsemaan, kun pari päivää ennen vuodon alkua kaikki "menkkamaiset" oireet hävisivät...Kolmas yritys lähti siis käyntiin. Vastoin suunnitelmiani, aion kyllä tässä kierrossa testata ovulaatiota.

Myy-84 ymmärrän oikein hyvin sun ajatuksia ja tuntemuksia. Vaikka yk:a ei vielä montaa takana, nousee kaikenlaisia uhkakuvia (myös se pahin) mieleen.

Dahlialle peukut pystyssä, ettei menkat ala.

Kaikille siis positiivisia tuulia ja hyvää alkavaa viikkoa :)

Oletteko muuten kaikki arvoisat yrittäjäystävät bonganneet ovulaation aikana "limoja"? Minä en ole. Ja sekin mietityttää...

No niin, nyt on sitten yk 1 käynnistynyt :). Olen niin onnellinen, että mies vihdoinkin uskalsi lähteä hommaan mukaan!!! En osannut näin äkkiseltään lisätä itseäni tohon listaan...mistä löytyy lainaa viestiin nappula?

Jes hienoa Marsku, onnea yrityksiin! :) Lainaa -nappula on tuossa esim. sinun jättämän viestin alalaidassa ;) eli se pitää napsauttaa sieltä ja sitten aloittaa kirjoittamaan normaalisti viestiä.

Ja niin tais ne menkat alkaa, jään kattelemaan jos ne vaikka kuivuis kasaan jo nyt.. :D

Marskulle tuhannesti onnea! Ihanaa saada sinutkin listalla "ylöspäin".

SL ja Dahlia, harmittelut menkoista. Eikös teillä Dahlia tule 12kk yritystä täyteen ja näin ollen aukea mahdollisuus päästä hedelmällisyystutkimuksiin?

Nanna79:n vaihteleviin fiiliksiin voin yhtyä täysin. Tuntuu että mulla mieli vaihtelee kierron mukaan; alkukierrosta olen täynnä energiaa ja elämääni mahtuu niin paljon toimintaa etten ehdi edes ajatella raskautta, päinvastoin se tuntuu jotenkin ylimääräiseltä ja vieraalta ajatukselta. Loppukierrosta taas alan kaivata sitä omaa lasta niin paljon että välillä sattuu.
Tämänkin kierron alussa olin sitä mieltä että kierron päättyminen seuraaviin menkkoihin olisi helpotus; pääsisin duunin pikkujouluihin ja kaverin synttäreille rellestämään, saisin keskityttyä opiskeluun jne... Nyt kun menkkoihin on enää viikko, olen sitä mieltä ettei niiden todellakaan tarvitsisi alkaa ollenkaan ja että lapsi on se mitä haluan eniten maailmassa, viis baari-illoista ja opiskelupaineista. Taitaa hormonit tehdä tehtävänsä kierron myötä. :)

Mulla alkaa näköjään pms-oireet nykyään yhä aikaisemmin. Rinnat on taas ihan julmetun kipeät ja turvonneet, tuntuu kuin olisin saanut parissa yössä yhden kuppikoon lisää. Mahassa myös muljahtelee, jos en olisi kokenut samaa viime kierrossa niin olisin ihan varma että nää on nyt niitä The Raskausoireita. Mutta ei, pms:ksi näitä vahvasti veikkaan.

Oletteko muuten kaikki arvoisat yrittäjäystävät bonganneet ovulaation aikana "limoja"? Minä en ole. Ja sekin mietityttää...

Mulla liman koostumus ja vaihtelu kierron aikana täsmää hyvin kaikkeen mitä olen ovulaatiolimasta ja valkovuodosta kierron aikana lukenut. Useimmiten kp14-15 kieppeillä lima on selvästi lisääntynyt, toisinaan saattaa tulla jopa valtava limatulppa mutta se on huomattavasti harvinaisempaa.

Viimeksi muokattu:
nimim.....................ikä.................YK.. ....................KP..................jännäpäivä

SL........................30...................2.... ..................27-28...................6.11
Nanna79..............31...................2.............. .........28......................11.11
Tiina.....................23..................3........ ................28......................12.11
Myy-84.................26..................2............ ............28.....................13.11
Mymmeliini...........26...................3................. ......28.....................19.11
kais-a...................22..................2.......... ..............36......................26.11
Sajj......................22..................2....... ...............30-33...................4.12
mari974...............36...................1............. ...........?.........................?
Kittycat.................25..................1............ ............?.........................?
Janette.................29.................~1v........... ..........?.........................?
eppe.....................21...................2....... ................?..........................?
Marsku........................29....................1.........................11.......................24.11?

nimim.......................ikä................... .......................yritys alkaa

Marsku...................29............................. ...............marraskuu 2010
eltsu.......................29......................... ...................joulukuu 2010?
Rose.......................24......................... ...................kesällä 2011
Marjutan................26................................ ............kesällä 2011

Oletko yksityisellä käynyt vai julkisella?

Sekä että. Suurin osa on ollut julkisella puolella.

Joskus limat tuntuu todella hyvin ja näyttää aivan oikeilta. Joskus taas havaittavissa ei ole mitään. Tässä kuussa minulla oli kuulemma (gynen mukaan) todella hyvän näköiset ovislimat, mutta itse en kyllä oikein huomannut. Ekaa kertaa elämässäni tosin saatoin bongata limatulpan, jonka pitäisi enteillä ovista. Tuo oli kyllä hyyyyyvin hämmentävä kokemus... o.O

Onnea Marsku! :D Tuo sun kp ei (toivottavasti!!) ole oikein, siihen pitäisi laittaa kuinka pitkä normaali kiertosi on.

ON. Luulin aamulla iloinneeni turhan aikaisin tuon tiputtelun loppumisesta, sillä se näytti alkaneen taas. :/ Vaan sitäpä kesti vain hetken ja määrä oli todella pieni verrattuna "normaaliin". :D (ole kiinnittymisvuoto, ole kiinnittymisvuoto...!!!) Epämääräinen turvotus jatkuu, mutta muita outoja oireita ei olekaan. Mahaa tietenkin nipistelee kohdusta ja munasarjoista, vasenta nyt muuten vaan ja oikeatakin hieman, mutta noista ei voi päätellä yhtään mitään. Olin muuten oikeassa, kun arvelin oviksen tapahtuvan oikealta puolelta (ultran mukaan tässä kuussa ovis oli oikealta puolelta). :)

Viimeksi muokattu:
Maanantai 8.11

Yrityksen aloittaneet:
nimim.....................ikä.................YK......................KP..................jännäpäivä

Nanna79..............31...................2.......................28......................11.11
Tiina.....................23..................3........................28......................12.11
Myy-84.................26..................2........................28.....................12.11
Mymmeliini...........26...................3.......................28.....................19.11
kais-a...................22..................2........................36......................26.11
Sajj......................22..................2......................30-33...................4.12
SL........................30...................3......................27-28...................4.12
Marsku.................29...................1........................?.........................?
mari974...............36...................1........................?.........................?
Kittycat.................25..................1........................?.........................?
Janette.................29.................~1v.....................?.........................?
eppe.....................21...................2.......................?..........................?

nimim.......................ikä..........................................yritys alkaa

eltsu.......................29............................................joulukuu 2010?
Rose.......................24............................................kesällä 2011
Marjutan................26............................................kesällä 2011

Plussanneet:
nimim..................ikä.................plussa............LA................monennesta tärppäsi

emmuk...............24..................12.10..............?..........................yk1

Listan saa päivitettyä "lainaa viestiin"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Nopea päivitys vaan listaan, kun 0lin koko päivän 13,5h töissä..

Tuota listaa ei taida pystyä päivittämään (ts.lainaamaan), jollei ole kirjautunut käyttäjänä sisään..

Tiistai 9.11

Yrityksen aloittaneet:

Marsku.................29...................1........................28......................26.11
SL........................30...................3......................27-28...................4.12

Plussanneet:

Yhteistyössä