E
ei-enää-parisuhteessa
Vieras
Oon kertakaikkiaan hämmentynyt, surullinen ja shokissa. Pitkään kestäneen inttämisen päätteeksi mies ilmoitti, että hän on rakastunut toiseen eikä rakasta minua enää. Tämänkin sain tosiaan tietää vasta kun tuhannetta kertaa intin ja kyselin miehen oudosta käytöksestä. Ensin mies taas valehteli asiasta, kunnes vihdoin tunnusti. Menin ihan rikki ja riekaleiksi. Lähinnä vain itkin ja kyselin. Uusi suhde on jo ollut kuulemma vähän aikaa päällä ja ei vaan kuulemma enää rakasta mua. Sen sijaan uuteen naiseensa on jo näinkin lyhyessä ajassa kuulemma rakastunut. Minun tunteisiini hän suhtautui TODELLA kylmästi. Totesi vaan, että asia on nyt näin ja sillä selvä. Kestän kyllä tiedon siitä, että mies on pettänyt minua, mutta sitä en ymmärrä, miten voi 10 yhteisen vuoden jälkeen rakkaus ja välittäminen noin vain loppua, että mies voi vaan kylmästi todeta, että asia nyt vaan on näin?? Itse en ikipäivänä kykenisi moiseen. Jos joku osaa selittää, miten mies voi käyttäytyä noin julmasti ja miten rakkaus vain yhtenä päivänä loppuu, ilman sen suurempia selittelyjä, niin luen kyllä vastauksen mielenkiinnolla. :/