Miehet: maksullisista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ajatus1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ajatus1

Vieras
Hei,

mietin kovasti alaa ja kysyisinkin nyt miehiltä, että miten se ostotapahtuma menee ja miten asiat etenee? Mitä te toivotte maksulliselta? Millainen on hyvää seksiä näissä tilanteissa?

Onko huono homma, jos ei halua myydä lainkaan anaalia?

Kelpaako nätin ja lämpimän naisen seura, joka pitää sisällään pelkäästään hierontaa, paljastelua, suihinottoa, erilaisia asentoja tietysti? Tahdotteko mastusbaatiota kiihotukseen vai mitä toivotte?

Miehet tietysti ovat yksilöllisiä näissä asioissa, mutta miten saa miehen palaamaan uudelleen, kun on kerran löytänyt turvallisen kohteen?

Kiitos, ken jaksaa valaista.

Alkuperäinen kirjoittaja mää;10835437:
Tavallinen pano takaapäin riittäisi mulle. Kuten sanoit, meitä löytyy joka lähtöön. Ammatin vaihtoko?

Tai sivutyö? :)

No jos oikeasti maksaa siitä noin 200euroa, niin kyllähän siinä pitää jo ihan tosissaan antaa parastaan. :) Näin itse koen. Kyllä miehen pitää hymyssä suin lähteä ja saada rahalle vastinetta.

Siis normaalina pidän yhdyntää eri asennoissa, suihinottoa, hierontaa, huomioimista omista tarpeista välittämättä, masturpaatio, sriptiisiä, posliinia jne. Mietin, miten olla hyvä huora.

Hei,

mietin kovasti alaa ja kysyisinkin nyt miehiltä, että miten se ostotapahtuma menee ja miten asiat etenee? Mitä te toivotte maksulliselta? Millainen on hyvää seksiä näissä tilanteissa?

Kelpaako nätin ja lämpimän naisen seura, joka pitää sisällään pelkäästään hierontaa, paljastelua, suihinottoa, erilaisia asentoja tietysti? Tahdotteko mastusbaatiota kiihotukseen vai mitä toivotte?

Miehet tietysti ovat yksilöllisiä näissä asioissa, mutta miten saa miehen palaamaan uudelleen, kun on kerran löytänyt turvallisen kohteen?

Kiitos, ken jaksaa valaista.[/QU

oikeasti kysyä, mitä oikein haluatte)

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja mää;10837314:
..........

Ymmärrän kyllä, että ajattelet sellaista laadukasta "toimintaa", mikä onkin ihan ok. Mutta varmaankin useammat miehet hakevat "pikapanoseuraa", esim. ruokatunnilla, kauppamatkalla jne.. no, ukkomiehet varsinkin. Onnea suunnitelmiisi, ehkä joskus tapaamme? :)

:)

No mutta tuohan on ihan liian helppo homma noin?

Itse luen/opiskelen ja aina olen ollut innostunut kaikista opuksista näin teknisestikkin. Anatomia on todella mielenkiintoista. Jos haluaa, niin sitä voi olla kyllä todella hyväkin. :) Kiitos vaan mää!

Minua todella kiinnostaa mitä miehet haluavat?

Tietysti jos haluat olla ensimmäinen testikappale, niin laitappa meilisi tulemaan. :)

Tietysti jos haluat olla ensimmäinen testikappale, niin laitappa meilisi tulemaan. :)

Mitä sitä sitten vaikeuttamaan? Kiitos kunniasta, olishan se hienoa olla "eka", jollei sulla ole jo pitkää jonoa? :)

Toivottavasti muutkin miehet laittavat sinulle tänne "toivomuksiaan", mutta olethan sitten myös varovainen.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja mää;10839248:
Mitä sitä sitten vaikeuttamaan? Kiitos kunniasta, olishan se hienoa olla "eka", jollei sulla ole jo pitkää jonoa? :)

Toivottavasti muutkin miehet laittavat sinulle tänne "toivomuksiaan", mutta olethan sitten myös varovainen.

Se e-mail? Luukussa ainakin voi luoda, ja ei muut, kukaan, näe, kuka olet!

Ei kaikki elä yli varojensa. :) Minua oikeasti kiihottaa vieras ja olen aina ollut hyvin seksuaalinen. Siksi mietin asioiden yhdistämistä.

Ja sulle Mää, ymmärrän kyllä. Minkä ikäinen olet? Sehän ei sinua paljasta, mutta tavallaan kirjoitat kauniisti. :)

Ei kaikki elä yli varojensa. :) Minua oikeasti kiihottaa vieras ja olen aina ollut hyvin seksuaalinen. Siksi mietin asioiden yhdistämistä.

Seksin ostaja on todennäköisesti kokematon, joka haluaa opettajattaren. Vaikka kokemattomuuden huomaa, niin miehelle se on noloa tunnustaa.

Kannattaa olla aktiivinen opettaja ja olla aluksi kikkailematta liikaa. Mies haluaa sen sinne mahdollisimman nopeasti. Ohjaa miehen penis sisääsi heti kun se seisoo. Miehelle on noloa, ellei reikä löydy:) Runsaasti asentoja, jotta mies tuntee saaneensa kunnolla. Suihinottoa tietysti, mutta anaalista ei kokemattomalle miehelle kannata edes puhua. Välillä rauhallista imartelua peniksen koosta ja miten ainutlaatuisen hyvälle se tuntui. Uusi yhdyntä väliajan jälkeen on tärkeä myös, koska muuten halukas mies ei tule tyydytetyksi. Eka kerta tulee varmasti liian nopeasti.

Viimeksi muokattu:

Ja sulle Mää, ymmärrän kyllä. Minkä ikäinen olet? Sehän ei sinua paljasta, mutta tavallaan kirjoitat kauniisti. :)

Kiitos, sinäkin kirjoitat kauniisti ja mieluisasta aiheesta. Oletko sinä oikeasti opiskelija vai muuten vaan "sivutuloista" kiinnostunut?

Viimeksi muokattu:
Hei,

Tästä blogista voisi löytyä sulle vinkkejä:

Huorapäiväkirja

Siinä opiskelijatyttö, joka myy seksuaalisia palveluja, kertoo kokemuksistaan ja työstään. Tosi mielenkiintoinen blogi, vaikken todellakaan alasta haaveilekaan... Ehkä saat siitä jotain ideoita.

Viimeksi muokattu:
Itse lähinnä kaipaisin seksiä eri asennoissa. Anaali ei kiinnosta ollenkaan. Suihinottokaan ei ole niin tärkeä. Yksi asia, joka kyllä on se mun juttu on tämä girlfriend experience, eli suuteleminen ja halailu. Joku ½ tunnin pikapano voi mennä ilmankin, mutta siinä tunnin ajassa pitää kyllä olla GFE:tä.

Itse luen/opiskelen ja aina olen ollut innostunut kaikista opuksista näin teknisestikkin. Anatomia on todella mielenkiintoista. Jos haluaa, niin sitä voi olla kyllä todella hyväkin. :) Kiitos vaan mää!

Minua todella kiinnostaa mitä miehet haluavat?

Kyllä vanhakin herra on saanut seuraa nuorista opiskelija pojista. Ilmeisesti haluuvat "kokemuksia" kun tulevat uudestaan housut nilkoissa. Kyllä on kiihkeitä seksuaalisuhteen ja haluavat kokeilla kaikkea.

Viimeksi muokattu:
Hei,

Kun akkani alkaa tympiä niin käyn katselee tutuuja poikia. Ja lähtee uudelleen hotskuun antamaan uudestaan kun tykkää mitä kaikkea halun. Pienellä rahalla saa pitkään, ilmeisesti kunditkin suostuu kun saa kunnolla melaa.

Viimeksi muokattu:
Mitä te toivotte maksulliselta? Millainen on hyvää seksiä näissä tilanteissa?

Onko huono homma, jos ei halua myydä lainkaan anaalia?.

Toivoisin että hän olisi mukava nainen jonka kanssa voisi myös jutella kaikenlaista. Minulle riittäisi oikein hyvin jos hän ensiksi ottaisi hetken aikaa suihin ja sitten antaisi naida takaapäin. Anaalia en kaipaisi ollenkaan.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä