Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
joooh.. 13-vuotiaana laivassa tuntemattoman kanssa, jotain 17-20v ikäluokkaa. Ei kaduttanut.
Niin, miltä se tuntui sinulla?
Toivoisin asiallisia vastauksia, niin miehiltä kuin naisiltakin.
Missä se tapahtui? Kaduttiko jälkeenpäin? Oliko ehkäisy mukana?
olen 12.v ja olin meidän koulun kuumimman pojan kanssa syömässä romanttisesti kuitenkin minulle tuli vessa hätä ja poika halusi väkisin mukaan ja sanoin odota kopin ulkopuolella mutta hän pelkäsi että joku nainen raiskaa hänet kuitenkin kun riisuin housuni ihmettelin miksi hän on alasti sitten hän alkoi riisua minuakin ihmettelin mitä hän aikoo sitten hän vain työnsi munansa minun sisälle ja alkoi nussia todella lujaa seksi kesti kolme tuntia ihmettelin miten hän jaksaa alussa se oli outoa ja uutta ja tuntui ihan mukavalta mutta kun n.5 minuuttia oli kulunut se tuntui epämiellyttävältä sanoin hänelle sata kertaa että lopeta en pidä tästä ja muuta vastaavaa mutta hän vain jatkoi eikä kuunnellut minua en uskalla kertoa vanhemmilleni ja kun tein raskaus testin se näytti positiivista eli olen siis raskaana miten minun pitäisi toimia?
eli siis tossa 5päivää sitten menetin neitsyyden, ja se kyllä sattu ja mietin että onko ihann normaalia, että vieläkin alapäässä aristaa?
Minä vanhempana naisena olen ihastunut nuoriin mitkä haluu poikuudestaan eroon. On jotenkin kinkkii kun saa seisomaan ja melkein heti laukee. Toisista saa kun neuvoo kunnon panokavereita kun haluu opiskella mitä nainen haluaa.
11-vuotiaana autotallissa jonkun tuntemattoman 70-vuotiaan kanssa. Oli ihanaa.