Alkuperäinen kirjoittaja viel tällainenkin miete..;11182852:
Outoa, mihin poikaystäväsi avoimuus tähän exään liittyen nyt katosi kun hän kuitenkin niin avoimesti vuodatti Sinulle erotunteitaan? Ja äitinsäkin osallistui (minusta hieman liiallisuuksiin menevää... mutta tämä toki on vaan minu ajatus)
Kerroit että aloit aavistella jotain ennen kuin sitten tsekkasit hänen tekstarit. Mitkä muutokset näitä aavistuksia herätti - olisiko kaveripohjaisen tapaamisen odottelu aiheuttanut poikaystävässäsi niitä, vai tarvitaanko hänenkin puolelta enemmän?
Tuo textarien lukeminen on tapahtunut teillä mol.puolisesti, toki väärin, mutta ei siihen nyt kannata takertua vaan koettaa pysyä villakoiran ytimessä.
Minusta se tyttö on kokeilemassa kepillä jäätä, poikaystäväsi ehkä hämmennyksissä, jotain kiinnostuneita ajatuksia hänellä saattaa olla tytöstä, muuten olisi kertonut Sinulle.
Tsemppiä...
No sanopa muuta, ja menneisyydessä poikaystäväni kuitenkin kertoi avoimesti exänsä tekstailuista silloinkin, kun viesteissä ehdotettiin, että he tapaisivat. Että ihan kysymysmerkkinä olen täälläkin päässä, miksi salailu nyt alkoi. Ja siis tuohon äitijuttuun sanottakoon, että meillä on poikaystäväni äidin kanssa läheiset välit, olemme ikään kuin hyviä ystäviä, ja jotain noita vanhoja juttuja on keskusteluissamme tullut esille. Ehkä tämä jonkun mielestä on outoa, mutta minun mielestäni on kiva, että tulemme niin hyvin toimeen, ja poikaystäväni kyllä tietää minun ja äitinsä väleistä.
En osaa oikein sanoa tuohon, miksi aavistelin, että jotain oli vialla. Vaistot vain heräsivät. No ehkä yhtenä asiana voisin mainita sen, että huomasin ainakin kerran, että poikaystäväni sai minun läsnäollessani viestin, tarkisti sen, mutta ei vastannutkaan siihen, vain laittoi muina miehinä puhelimen takaisin pöydälle. Tuossa nyt ei tosiaan ole mitään erikoista, eikä viesti edes välttämättä ollut exältä, mutta tuo oli jäänyt mieleen. Toisena juttuna sitten oli vain hienoinen yleisilmapiirin muutos suhteessa, ja tuntui siltä, että poikaystävälläni on jotain mielen päällä. Kerran hän myös sai viestin myöhään illalla/yöllä.
Joo, itsekin toivon, ettei tuohon viestien lukemiseen nyt takerruta, ainakaan ensimmäisenä. Mielellään juttelen siitä kyllä sitten, kunhan tuo ex-asia on selvitetty, ja toivottavasti poikaystävänikin tähän pystyy.
Juu, voihan olla, että poikaystäväni itsetuntoa hieman hivelee se, että tyttö osoittaa hänelle huomiotaan ja kiinnostuksen merkkejä. Voisin itsekin kuvitella, että jos olisi joutunut noin pahasti petetyksi, niin tavallaan tulisi hieman kierolla tavalla hyvä olo siitä, että no nyt se haluaakin minut takaisin. Mutta tämä on pelkkää spekulointia. Yritän saada myöhemmin poikaystävältäni vastauksia siihen, miksi hän haluaa tai suostui näkemään tytön.