Mies paremman näköinen kuin nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei-supermalli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei-supermalli

Vieras
Tuon yhden aiheesta liippaavan aloituksen innoittamana aloitan vastaavan aiheen...

Mieheni on äärimmäisen komea, atleettinen ja muutoinkin hurmaava, ja hän saakin ihailua ja huomiota osakseen missä tahansa olemmekin. Aluksi olin toki itsekin otettu siitä että muutkin haluavat minut valinnutta ihanaa miestä.. Mutta nyt asia on kääntynyt päälaelleen.

Hänen ystävänsä oli sanonut hänelle että hän saisi ulkonäöllisesti paremmankin, hänen eksänsä ovat olleet supermalli- kaliberia, minä olen heitä päätä lyhyempi ja muutenkin aivan kauneuden suhteen tavallisen näköinen, vaikka toki muutoin olemukseni on varmasti kivan- ja hyvännäköinen, jos ei kauneudessa, niin habituksessa.

Hän on jopa epäsuorasti sanonut minulle ettei pidä minua kauniina, kerran kysyin asiasta, ja hän sanoi että on kanssani upean persoonani tähden ja koska meillä on samat intressit, elämäntyylit, tulemme mahtavasti juttuun jne. Nämä on toki todella tärkeitä asioita, mutta minua on alkanut hiertämään se, etten ole samalla "tasolla" ulkonäöllisesti. Ikävää ajatella jos jotkun ulkopuolisetkin miettivät mitä supermallin näköinen mies tekee tuikitavallisen naisen kanssa. Joskus naiset tulevat jopa iskemään häntä vaikka seison vieressä! He ilmeisesti kuvittelevat että olen frendi, ettei tuollainen mies voisi edes pitää minua tyttöystävänään.

En ole aiemmin ollut erityisen ulkonäkökeskitteinen ihminen, mutta itsetuntoani on alkanut hiertämään tämä, ja minua ärsyttää että olen näkymätön hänen rinnallaan.

Tämä haittaa minua todella paljon, mutta en kai minä miestä voi jättää koska hän on "liian" komea!

Meillä taas menee toisinpäin. Kaikki ystäväni ovat kysyneet alusta lähtien miksi valitsin "tuon näköisen" miehen. Kukaan ei ole sanonut suoraan avomieheni olevan ruma ja sitä hän ei olekaan, mutta hän ei ole ns. tasoani. Tämä tuntuu edelleen kurjalta ja huomaan toisinaan toivovani, että avomieheni olisi paremman näköinen ettei aina tarvitsi selittää tai pahimmassa tapauksessa hävetä. Luin joskus tutkimuksen jonka mukaan kestävin suhde on saman tasoisilla enkä epäile tätä lainkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Nimimerkitön;11282029:
Meillä taas menee toisinpäin. Kaikki ystäväni ovat kysyneet alusta lähtien miksi valitsin "tuon näköisen" miehen. Kukaan ei ole sanonut suoraan avomieheni olevan ruma ja sitä hän ei olekaan, mutta hän ei ole ns. tasoani. Tämä tuntuu edelleen kurjalta ja huomaan toisinaan toivovani, että avomieheni olisi paremman näköinen ettei aina tarvitsi selittää tai pahimmassa tapauksessa hävetä. Luin joskus tutkimuksen jonka mukaan kestävin suhde on saman tasoisilla enkä epäile tätä lainkaan.

Minkä ikäisiä te olette? Karmeaa, jos sinäkin häpeät kumppanisi ulkonäköä ja jopa puolustelet miksi olet hänen kanssaan. Taidatte molemmat liikkua jossain idioottien piireissä.

Jos teille on tärkeämpää ulkonäkö kuin suhteen sisältö ja laatu, niin sääliksi käy.
Ehkäpä elämä opettaa teitäkin. Naitte mr universumin, joka osoittaustuu luonnehäiriöiseksi psykopaatiksi ja elätee sitten ihanaa elämää kun molemmat olett niin hyvänäköisiä.

Jos miehelläsi on ollut supermallinaisia vastaavia tyttöystäviä, mutta miksi siis ei ole enää heidän kanssaan. Eli ei se ulkoinen supermallius ihmistä paremmaksi tee.
Yleisesti nämä "totuuden" toitottajat haluavat vain saada toisen henkilön mitättömäksi sanomisillaan.
Pikemmin ajattele näin, että miehelläsi on hyvä tuuri, kun sinut on saanut. Joten romukoppaan ajattelu, että tämmönen mää sitten olen.
Tätini on ollut naimisissa "komistuksen" kanssa yli 40v ja hyvin heillä menee. Nuorempana hän oli ns. tavis mutta hänestä huokuu itsevarmuutta, huumoria ja yställisyyttä. Heillä natsaa pariskuntana.
Kyllä se pidemmän kaavan mukainen avioliitto tarvitsee sitä hyvää luonnetta.

Alkuperäinen kirjoittaja turun tyttö;11282038:
Jos miehelläsi on ollut supermallinaisia vastaavia tyttöystäviä, mutta miksi siis ei ole enää heidän kanssaan. Eli ei se ulkoinen supermallius ihmistä paremmaksi tee.
Yleisesti nämä "totuuden" toitottajat haluavat vain saada toisen henkilön mitättömäksi sanomisillaan.
Pikemmin ajattele näin, että miehelläsi on hyvä tuuri, kun sinut on saanut. Joten romukoppaan ajattelu, että tämmönen mää sitten olen.
Tätini on ollut naimisissa "komistuksen" kanssa yli 40v ja hyvin heillä menee. Nuorempana hän oli ns. tavis mutta hänestä huokuu itsevarmuutta, huumoria ja yställisyyttä. Heillä natsaa pariskuntana.
Kyllä se pidemmän kaavan mukainen avioliitto tarvitsee sitä hyvää luonnetta.
Aevan tavis, van vanehemuutta oon muuttunu melekoseksi alhvaurrooksi. Naemisissa ollu yli 40-v.
Vaemo vahtii minnuo ku havukka, etteivät vaen muut vie...

Tämä on sitä varsin oikijjaa tottuutta, monen vanahan avioparin avioliitosa. Vaemo valavoo, katteloo ja miärää mitä pittää tehä ja olla. Käöpi vuatekaupasaki valihtemasa vuatteet. Ja kyssyy, onko varsin käypäset. Käyp ne, net ei sua ainakkaa ahista.
Hirvijjää, jos joku toenen nainen varsinnii Väenön kohalla. Alakaa kahtelemmaan Väenöä enämpi.
Vaemo sannoo kotipuolesa, että taasko sinä vilikuilit muita. En se minä olluna, vaan naeset. Anti olla viimmene kerta. Jiät iliman ensitalaven villasukkia.
Eipä mittää hättää, kaik hyvin. Keitäkkönä kahavia kulta..

Alkuperäinen kirjoittaja turun tyttö;11282071:
Tämä on sitä varsin oikijjaa tottuutta, monen vanahan avioparin avioliitosa. Vaemo valavoo, katteloo ja miärää mitä pittää tehä ja olla. Käöpi vuatekaupasaki valihtemasa vuatteet. Ja kyssyy, onko varsin käypäset. Käyp ne, net ei sua ainakkaa ahista.
Hirvijjää, jos joku toenen nainen varsinnii Väenön kohalla. Alakaa kahtelemmaan Väenöä enämpi.
Vaemo sannoo kotipuolesa, että taasko sinä vilikuilit muita. En se minä olluna, vaan naeset. Anti olla viimmene kerta. Jiät iliman ensitalaven villasukkia.
Eipä mittää hättää, kaik hyvin. Keitäkkönä kahavia kulta..
Minä kulenni kilolasit peässä ja tuulipukkuun sonnustautuneena ja muutenni koetan näytellä vaatimatonta..ei aena jaksa naesten tyrkyttämmie päeväkahveja lipitellä..

Fakta on se, että jos rumalla naisella on komea mies, tai päinvastoin, kauniilla naisella on ruma mies, seuraus on se, että tämmöinen pariskunta takuulla huomataan !

Usein myös, kumppanin upea ulkonäkö vielä korostuu entisestään , kun vierellä on vähemmän upeen näköinen seuralainen. Tiedän jopa erään todella komean miehen, joka seurusteli tavisnaisen kanssa vain sen vuoksi, että se lisäsi hänen saamaansa huomiota. Onneksi tämä nainen huomasi mistä on kysymys, ja jätti miehen.

Kiva kun on jo niin vanha ja ruma, että ei tartte enää itse olla ulkonäkö kilpailussa mukana, nimittäin se on kyllä mennyt ihan överiksi nykyisin. Tuntuu , että ulkonäkö on se ykkönen, ja vasta sitten tulee kaikki muu.

Alkuperäiselle sanon, että usko mitä miehesi sanoo, ja ole iloinen siitä että Sinulla on komea mies!

Alkuperäiselle sanon, että usko mitä miehesi sanoo, ja ole iloinen siitä että Sinulla on komea mies!

Komea mies luo stressiä parisuhteeseen, tai kaunis nainen. Exälleni soitteli naiset vuosien takaa, ja vaikka en mustis ollutkaan, niin kyllä se suoraan sanoen viinutti ankarasti. Lähinnä kai siksi, että itselle tuli arvottomuuden tunne, aivan kuin ei olisi ihmisenä olemassakaan, vaikka netistä googlaamalla mieheni nimen selvisi kyllä, että hän on tiukasti naimisissa. Ja se ulkonäkö ei kauniilla tai komealla todellakaan karise iän myötä. KOmea mies on komea vanhanakin, samoin kuin kaunis nainen on kaunis vanhanakin.

Viimeksi muokattu:
Kauneus katoaa vanhana ! Vaikka kuinka yrittää elää terveellisesti ja käyttää tonneittain rasvoja ja nuorennusseerumeita, ryppyjä tulee, ryhti menee kasaan, jne.

Monet filmitähdet ovat olleett jumalaisen komeita nuorena kuten esim. Gere, Baldwin, Brando, onhan näitä esimerkkejä naisissakin. Katohan äijyköitä, kyllä on komeus karissut.

Piruvieköön, minä en näytä enää samalta kuin 23 -vuotiaana, jolloin minua Hesassa kadulla töihin kävellessäni pysäyteltiin ja kysyttiin treffeille ! Aikas rauhassa saan nykyisin kulkea ::))

Tuo, että naiset tulevat iskemään komeaa miestä, on kyllä totta. Aikoinaan , heti kun selkäni käänsin = en ollut paikalla, niin jo oli naiset ukkokultani kimpussa. Porukassa ollaan edelleen, syksyllä tulee 37 vuotta. Nyt saa toi ukkokin olla ihan rauhassa, paitsi että häntä luullaan noin 10 vuotta ikäistään nuoremmaksi.

Jos kauneus katoaa niin komeus periytyy, näin meille on käynyt, meillä on tosi " kauniskakara "( vaikka ei enää kakara olekaan, vaan nuori aikuinen ) niinkuin tuttavat, ystävät ja sukulaiset häntä kuvaavat. Isäänsä tullut ! - perskules.

Kauneus katoaa vanhana ! Vaikka kuinka yrittää elää terveellisesti ja käyttää tonneittain rasvoja ja nuorennusseerumeita, ryppyjä tulee, ryhti menee kasaan, jne.

Monet filmitähdet ovat olleett jumalaisen komeita nuorena kuten esim. Gere, Baldwin, Brando, onhan näitä esimerkkejä naisissakin. Katohan äijyköitä, kyllä on komeus karissut.

Piruvieköön, minä en näytä enää samalta kuin 23 -vuotiaana, jolloin minua Hesassa kadulla töihin kävellessäni pysäyteltiin ja kysyttiin treffeille ! Aikas rauhassa saan nykyisin kulkea ::))

Sie olit varmaan hyvin söötti nuorena. Mutta tiedätkös mikä on kauniin naisen ja söötin naisen ero? Se söpöys katoaa iän myötä, mutta kaunis nainen on kaunis vanhanakin.

Viimeksi muokattu:
Sie olit varmaan hyvin söötti nuorena. Mutta tiedätkös mikä on kauniin naisen ja söötin naisen ero? Se söpöys katoaa iän myötä, mutta kaunis nainen on kaunis vanhanakin.

No juu, mutta en ollut söpö, enkä söötti.

Enemminkin minun kauneuteni oli kovan työn tulos, ja osansa oli hyvillä geeneilläkin varmaan. Kahdeksantoista vuotiaaseen saakka olin todella lihava, ruma, ja ulkonäköni vuoksi myös koulukiusattu.

Myönnettävä on , että ulkonäköpaineet olivat aikamoisen kovat jo tuolloin, mutta ei vielä niin kovat kuin nykyisin.

Päätin muuttua, ja onnistuin siinä. Ryhdyin koko elämäni kestävälle laihdutuskuurille, joka jatkuu edelleen. Minusta tuli, tottakai, urheiluhullu, treenasin ja liikuin joka päivä. Kaikki rahavarani käytin ulkonäköni kohentamiseen ja vaatteisiin. Onnekseni minulla oli komea isä, ja todella kaunis äiti. Mitä vanhemmaksi tulin sitä enemmän äidin näköiseksi tulin, sehän sopi minulle.

Anoppivainaa sanoi kerran, että kyllä sulla on sitten komeat kintut, ja kauniit polvet !
Minulle tehtiin äskettäin polvileikkaus. Ortopedi sanoi leikkauksen jälkeen, että polveni on saanut osumaa jo vuosia sitten, todennäköisesti urheillessa. Ortopedi sanoi myös, että hän ei saa polveani enää yhtä kauniiksi kun toinen polveni on, vaan se jää " muhkuraiseksi " koska ikänikin jo vaikuttaa asiaan.

Tätä tarkoitan , kun sanon että kauneus katoaa, polveni kauneus, hehhee, katosi vanhan urheiluvamman ja kuluman vuoksi. Pidän vielä kiinni tuosta, että kun ihminen vanhenee niin kyllä fyysinen kauneus hiipuu pikkuhiljaa.

Mutta minäpä tiedän mitä on olla ruma, ja vastaavasti myös vähemmän ruma, tai hyvin monen mielestä suorastaan kaunis !

Johtoajatukseni on, että en arvostele toisten naisten ulkonäköä , saati sitten painoa , tai vaatevalintoja. En koskaan arvostele noita em. asioita naisissa joita tunnnen, ja joiden kanssa olen tekemisissä. ( Julkkikset on asia erikseen )

Viimeksi muokattu:

Tämä on kyllä totta. Mieheni isoäiti on nuoruudenkuvissa soma kuin kissanpoika, mutta ei enää tunnistaisi samaksi ihmiseksi. Itselläni on toisentyyppinen luusto, korkeat poskipäät ja nenä, ja yhäkin ventovierailta tulee kohteliaisuuksia. No, ettei menisi liian itserakkaaksi - kyllähän se maan vetovoima jo tekee työtään ja tyhjännauraminen näkyy silmänympäryksissä. ;)

Mutta tuo että mies on paremman näköinen kuin nainen...sitä nyt on niin paljon kaikenlaisia muiden mielipiteitä joista ei pitäisi välittää. Iällä, ulkomuodolla, varakkuudella ja maineella on tietenkin merkitystä jos tarvitsee puolisoa jolla voi pönkittää itseään ja ylpeillä ystävilleen, mutta jos aikuiset ihmiset löytävät elämänkumppanikseen SOPIVAN ihmisen, ei tällaiselle ulkonäköasialle saa antaa liikaa painoa.

Viimeksi muokattu:
Tuon yhden aiheesta liippaavan aloituksen innoittamana aloitan vastaavan aiheen...

Mieheni on äärimmäisen komea, atleettinen ja muutoinkin hurmaava, ja hän saakin ihailua ja huomiota osakseen missä tahansa olemmekin. Aluksi olin toki itsekin otettu siitä että muutkin haluavat minut valinnutta ihanaa miestä.. Mutta nyt asia on kääntynyt päälaelleen.

Hänen ystävänsä oli sanonut hänelle että hän saisi ulkonäöllisesti paremmankin, hänen eksänsä ovat olleet supermalli- kaliberia, minä olen heitä päätä lyhyempi ja muutenkin aivan kauneuden suhteen tavallisen näköinen, vaikka toki muutoin olemukseni on varmasti kivan- ja hyvännäköinen, jos ei kauneudessa, niin habituksessa.

Hän on jopa epäsuorasti sanonut minulle ettei pidä minua kauniina, kerran kysyin asiasta, ja hän sanoi että on kanssani upean persoonani tähden ja koska meillä on samat intressit, elämäntyylit, tulemme mahtavasti juttuun jne. Nämä on toki todella tärkeitä asioita, mutta minua on alkanut hiertämään se, etten ole samalla "tasolla" ulkonäöllisesti. Ikävää ajatella jos jotkun ulkopuolisetkin miettivät mitä supermallin näköinen mies tekee tuikitavallisen naisen kanssa. Joskus naiset tulevat jopa iskemään häntä vaikka seison vieressä! He ilmeisesti kuvittelevat että olen frendi, ettei tuollainen mies voisi edes pitää minua tyttöystävänään.

En ole aiemmin ollut erityisen ulkonäkökeskitteinen ihminen, mutta itsetuntoani on alkanut hiertämään tämä, ja minua ärsyttää että olen näkymätön hänen rinnallaan.

Tämä haittaa minua todella paljon, mutta en kai minä miestä voi jättää koska hän on "liian" komea!

Viimeksi muokattu:
Meillä on tämä kääntynyt päälaelleen suhteen aikana. Mieheni oli hyvin komea nuorempana kun minä olen mielestäni enemmän tavis-tasoa, tai korkeintaan söpö. Vuosien kuluessa minä olen kuitenkin pysynyt hoikkana ja jopa kaunistunut, ehkä itsetunnon kasvettua iän myötä ja osittain kun olen oppinut mitkä vaatteet pukevat minua, mikä hiusmalli ja -väri jne. Mies taas on lihonut valtavasti, eikä välitä mitä retkuja päälleen vetää.

Minua tämä harmittaa, tiedän ettei ulkonäkö ole tärkeintä mutta kyllähän sitä haluaa olla miehestään ylpeä ulkonäönkin tasolla. Kyllä se hävettää esitellä mies uusille kollegoille kun näkee heidän katseestaan että mitäs sinä tuollaisen kanssa teet. Eniten harmittaa kyllä se että aina odotetaan että naisen tulisi pitää huolta itsestään (muuten mies hankkii nuoremman/kauniimman tai kritisoi miten se eukko kulkee kotona verkkareissa), mutta näköjään miesten ei tarvitse pitää huolta itsestään.

Aloittajalle sanoisin että ole ylpeä miehestäsi, hän on valinnut sinut. Minä olen aina sanonut että haluan mieluummin tulla valituksi suhteeseen persoonani kuin ulkonäköni vuoksi. Vaikka olenkin sitä mieltä että jokainen (niin nainen kuin mies) voi tehdä parhaansa ollakseen puhdas, käyttää pukevia vaatteita ja pitää huolta siitä ulkonäöstä minkä on saanut. Parempi tavis mies joka pitää huolta itsestään kuin entinen komea joka ei sitä tee.