Vaihtaminen kannattaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiltsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Wiltsu

Vieras
Miehelläni on sellainen vanha museorekisteriauto, jossa on takana tilaa. Vähän niin kuin pakettiauto.

Tutustuimme, kun pienimmät lapsistani oli n. 8-vuotiaita. Mieheni usein muistelee, kun hän vei tyttäreni kouluun ekaa kertaa sillä autolla. "Se istui siellä takaosassa patjalla selkä suorana ja tarkkaili maailmaa ja kommentoi tomerasti." Nyt siitä on tullut iso tyttö. Tomeruus on lisääntynyt ja vieläkin se saa mieheni tekemään kaiken, mitä ikinä haluaa.

Uusioelämäkin voi olla hyvää. Oikein hyvää. Pitää vaan osata valita.

Miehelläni on sellainen vanha museorekisteriauto, jossa on takana tilaa. Vähän niin kuin pakettiauto.

Tutustuimme, kun pienimmät lapsistani oli n. 8-vuotiaita. Mieheni usein muistelee, kun hän vei tyttäreni kouluun ekaa kertaa sillä autolla. "Se istui siellä takaosassa patjalla selkä suorana ja tarkkaili maailmaa ja kommentoi tomerasti." Nyt siitä on tullut iso tyttö. Tomeruus on lisääntynyt ja vieläkin se saa mieheni tekemään kaiken, mitä ikinä haluaa.

Uusioelämäkin voi olla hyvää. Oikein hyvää. Pitää vaan osata valita.
Karvakäteen?

Viimeksi muokattu:
Ja miehistyä. Olen varmaan ennenkin lähtenyt täältä ja aina palannut takaisin höpöttelemään.
Yritän nyt vanheta arvokkaasti oman kultani kanssa, vaikka alter egoni sanoo koko ajan, että "väenö sinussa pessii ikkuinen poekamies."

Nyt kiitän kaikkia ellejä mukavasta seurasta, kiitos! Lähtölauluksi valitsin Reijo Taipaleen "Helmenkalastajat" löydätte sen you tubesta. Alter egoni käskee veilä sannoa, että nyt ellit silimät kiinni ja kuuntelemmaa. Jokkaenen voe kuvitella , että väenö on tarkottanu laulun juuri hälle itellee....

Alkuperäinen kirjoittaja Väenö;11284189:
Ja miehistyä. Olen varmaan ennenkin lähtenyt täältä ja aina palannut takaisin höpöttelemään.
Yritän nyt vanheta arvokkaasti oman kultani kanssa, vaikka alter egoni sanoo koko ajan, että "väenö sinussa pessii ikkuinen poekamies."

Nyt kiitän kaikkia ellejä mukavasta seurasta, kiitos! Lähtölauluksi valitsin Reijo Taipaleen "Helmenkalastajat" löydätte sen you tubesta. Alter egoni käskee veilä sannoa, että nyt ellit silimät kiinni ja kuuntelemmaa. Jokkaenen voe kuvitella , että väenö on tarkottanu laulun juuri hälle itellee....
Minun piti pisteä tämä omana avvauksena, van tänne sinun vitjaan näkkyy lipsahtannee..anteeksi kamalasti.

Helmenkalastaja - Reijo Taipale - YouTube

Kiitos musiikkilinkistä. Kuuntelin kipaleen. Olen aina tykännyt Reiskan biiseistä.

Aamulla tulee radiossa pakina Mielensäpahoittaja. Kyllä minäkin nyt niin mieleni pahoitin, kun
Väenö otti ihteensä. Tule hyvä immeinen ellit 50+ palstalle murreketjuun huastelemmaan.
Minä luulin tähän päivään asti, että Wiltsu löysi nykyisen miehensä netistä.

Kiintyminen. Olisko se sitä suurta rakkautta.

Minä kyllä osaan ihastua ja rakastua. Mutta se kiintymys.

Inhoan sanaa "sitoutua". Kuka nyt koskaan haluais sitoutua mihinkään? Tulee mieleen vankila ja kahleet.

Haluan kiintyä.

Ihaniin uusiolapsiini ja "kierrätysmieheeni".

Lauantaiset pileet oli sen verran hurjat, että pieni morkkis ja huono omatunto ajaa ajattelemaan jotain......

Kiintyminen. Olisko se sitä suurta rakkautta.

Minä kyllä osaan ihastua ja rakastua. Mutta se kiintymys.

Inhoan sanaa "sitoutua". Kuka nyt koskaan haluais sitoutua mihinkään? Tulee mieleen vankila ja kahleet.

Haluan kiintyä.

Ihaniin uusiolapsiini ja "kierrätysmieheeni".

Lauantaiset pileet oli sen verran hurjat, että pieni morkkis ja huono omatunto ajaa ajattelemaan jotain......

Kuinka monta Wiltsua tällä palstalla kirjoittelee?
Yksi on ehdottomasti uskollinen, toinen näköjään potee morkkista eikä halua sitoutua mihinkään ja kuvittelee, että koiramainen kiintymys riittää.

Viimeksi muokattu:
Vakionimimerkillä ilman rekisteröintiä on riski kirjoittaa. Sen takia kannattaa vaihdella
käyttäjänimeä.

Toivottavasti ap. saa elämänsä tasapainoon. Virheistä oppii. Niin luin mukavan jutun
ellien etusivulta. Epäonnistuminen on kuin kuoppa, josta selviää.
Ja eilen luin ilmaislehdestä, että kun olet sillalla ylitä se.

Yhteistyössä