Tässä teille Wiltsu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiltsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Wiltsu

Vieras
Ettei tarvi häiriköidä toisten ketjuja, tässä teille ikioma Wiltsu-ketju. Tässä voitte puida Wiltsun tekemisiä ihan rauhassa. Jos tulee kysymyksiä, vastailen niihin parhaan kykyni mukaan.

Ja, kun teillä ei ole mitään muutakaan tekemistä, voitte penkoa sen minun kirjoittamani lauseen, jossa olen myöntänyt maanneeni "karvakäden" kanssa. Alkuperäinen "karvakättä" koskeva ketjunikin löytyy täältä jostain. En vaan itse jaksa sitä kaivaa esiin. Jos se nyt jotain kiinnostaa...

Toivon, että ymmärrätte siirtyä tähän ketjuun, kun Wiltsu-kysymyksiä herää tai tekee mieli kommentoida Wiltsun edesottamuksia. Jotta nämä asialliset keskustelut säilyisivät asiallisina.

Kiitos!

Näitten suurisuisten(taitaa olla vaan kaks) puskahuutelijoitten kommentit ja kysymykset loppuvat justiinsa, kun siihen on saatu voorumi ja lupa.
Ettei tarvi häiriköidä toisten ketjuja, tässä teille ikioma Wiltsu-ketju. Tässä voitte puida Wiltsun tekemisiä ihan rauhassa. Jos tulee kysymyksiä, vastailen niihin parhaan kykyni mukaan.

Ja, kun teillä ei ole mitään muutakaan tekemistä, voitte penkoa sen minun kirjoittamani lauseen, jossa olen myöntänyt maanneeni "karvakäden" kanssa. Alkuperäinen "karvakättä" koskeva ketjunikin löytyy täältä jostain. En vaan itse jaksa sitä kaivaa esiin. Jos se nyt jotain kiinnostaa...

Toivon, että ymmärrätte siirtyä tähän ketjuun, kun Wiltsu-kysymyksiä herää tai tekee mieli kommentoida Wiltsun edesottamuksia. Jotta nämä asialliset keskustelut säilyisivät asiallisina.

Kiitos!

Viimeksi muokattu:
Näitten suurisuisten(taitaa olla vaan kaks) puskahuutelijoitten kommentit ja kysymykset loppuvat justiinsa, kun siihen on saatu voorumi ja lupa.

Eihän ketju ole ollut vasta kuin reilun tunnin esillä. Itse käyn noin kaksi kertaa päivässä netissä. Tää on se toinen. Tjaa, pitäiskö tulla tänään kolmannenkin kerran kurkkaamaan, vaikka iltasumpin jälkeen.
Ja kuule witsi, pitäydy nyt siinä yhdessä nikissäsi.

Kaiken kaikkiaan säälittävä huomionhakuketju. Voi sinua rassukkaa :(

Yhden kysymyksenkin voisin heittää. Miksi kerrot itsestäsi niin avoimesti kaiken. Pettämiset, henk.koht. tietojasi ym. Etkö pelkää, että joku kertoo miehellesi tuosta "karvakäsi" episodista, tai muille asianosaisille, joista olet täällä tarinoinut? En usko, että työtoverisi, miehesi ja muu yhteisösi ovat kuitenkaan niin otettuja paljastuksistasi.

Viimeksi muokattu:
Yhden kysymyksenkin voisin heittää. Miksi kerrot itsestäsi niin avoimesti kaiken. Pettämiset, henk.koht. tietojasi ym. Etkö pelkää, että joku kertoo miehellesi tuosta "karvakäsi" episodista, tai muille asianosaisille, joista olet täällä tarinoinut? En usko, että työtoverisi, miehesi ja muu yhteisösi ovat kuitenkaan niin otettuja paljastuksistasi.
Olen paljastanut henkilöllisyyteni näillä palstoilla kymmenisen vuotta sitten. En tee sitä enää. Ne, jotka ovat jaksaneet roikkua mukana kuvioissani jo sen kymmenisen vuotta, jaksanevat edelleenkin olla luottamukseni arvoisia. Kiitos siitä.

Meinaatko, etten kerro livenä asioita yhtä avoimesti kuin täällä?

Olen just sellainen kuin olen.

"Karvakäsiepisodi" on teidän luomaa illuusiota. Mikä ikinä lienee. Minusta sitä on hauskaa seurata, mutta muutaman vakikirjoittajan luoma kuvitelma se on.

En paljasta ketään netissä tunnistettavasti.

Viimeksi muokattu:
Se siitä, kun väität muuta.
Onko suhde nyt kuopattu, vai vieläkö mietit häntä? Jäikö yö vain siihen yhteen? Jäikö kumpikaan puolisoilleen kiinni?

Hmmm. "karvakäsiepisodia" ei ole ollut. Usko tai älä.

Mutta joo, suhteen virittely on ollut. Mietin häntä joka päivä. Yö ei jäänyt yhteen. Niitä on ollut monta. Mulla ei ole mitään, mistä jäis kiinni (virittelyt olen kertonut miehelleni), suhdemies toivottavasti ei jäänyt kiinni mistään. En toivo hänelle enkä perheelleen mitään pahaa. Enkä vaimolleenkaan.

Viimeksi muokattu:
Hmmm. "karvakäsiepisodia" ei ole ollut. Usko tai älä.

Mutta joo, suhteen virittely on ollut. Mietin häntä joka päivä. Yö ei jäänyt yhteen. Niitä on ollut monta. Mulla ei ole mitään, mistä jäis kiinni (virittelyt olen kertonut miehelleni), suhdemies toivottavasti ei jäänyt kiinni mistään. En toivo hänelle enkä perheelleen mitään pahaa. Enkä vaimolleenkaan.

Kerroitko miehellesi ennen hotelliöitä vai niiden jälkeen virityksistäsi? Eikö hän raivostunut, masentunut, lamaantunut? Kuinka pystyit tekemään teon aina vain uudelleen, vaikka varmasti miestäsi sattui?
Luulen, jos itse pettäisin, niin yhden kerran saisin ehkä anteeksi, toista en varmasti. En halua edes testata. En uskaltaisi riskeerata tätä elämää joka meillä on. En, vaikka ihastuisin johonkin.

Viimeksi muokattu:
Kerroitko miehellesi ennen hotelliöitä vai niiden jälkeen virityksistäsi? Eikö hän raivostunut, masentunut, lamaantunut? Kuinka pystyit tekemään teon aina vain uudelleen, vaikka varmasti miestäsi sattui?
Luulen, jos itse pettäisin, niin yhden kerran saisin ehkä anteeksi, toista en varmasti. En halua edes testata. En uskaltaisi riskeerata tätä elämää joka meillä on. En, vaikka ihastuisin johonkin.

Kerroin ennen hotelliyötä, että virittelen. Ei raivostunut. Masentui ja lamaantui. En ole tehnyt mitään aina vain uudelleen. Tai siis mitä ja minkä teon? Jos mun ajatukset on toisaalla, se on enemmän pettämistä kuin se kullin kulkeminen emättimen aukon ohi.

Mun on pakko riskeerata tämä elämä, koska se on ainoa, joka mulla on.

Viimeksi muokattu:
Kerroin ennen hotelliyötä, että virittelen. Ei raivostunut. Masentui ja lamaantui. En ole tehnyt mitään aina vain uudelleen. Tai siis mitä ja minkä teon? Jos mun ajatukset on toisaalla, se on enemmän pettämistä kuin se kullin kulkeminen emättimen aukon ohi.

Mun on pakko riskeerata tämä elämä, koska se on ainoa, joka mulla on.

"Yö ei jäänyt yhteen."?

Miten itse reagoisit, jos miehesi kertoisi sinulle sen minkä sinä kerroit hänelle? Ja lähtisi naisen kanssa yhteistä yötä viettämään. Mitä luulet, kuinka kauan kestäisi päästä asian yli, niin, ettei enää tuntuisi pahalta? Vai tuntuisiko se miltään, vai ajttelistko asiaa vain teknisenä suorituksena?

Viimeksi muokattu:
"Yö ei jäänyt yhteen."?

Miten itse reagoisit, jos miehesi kertoisi sinulle sen minkä sinä kerroit hänelle? Ja lähtisi naisen kanssa yhteistä yötä viettämään. Mitä luulet, kuinka kauan kestäisi päästä asian yli, niin, ettei enää tuntuisi pahalta? Vai tuntuisiko se miltään, vai ajttelistko asiaa vain teknisenä suorituksena?

En tietenkään kertonut lähteväni yötä viettämään toisen miehen kanssa. Ei tuollaiset pienet yksityiskohdat ole tärkeitä eivätkä kuulu avioliittoni keskinäiseen sopimukseen.

En missään tapauksessa haluaisi kuulla, että miehelläni on suhde. Siksi en koskaan urki mitään mistään. En käy mieheni sähköposteilla enkä lue hänen tekstiviestejään (ei olisi edes mahdollista; tekstiviestiasetus hänelläkin on äänettömällä). Ja olen kieltänyt kertomasta minulle, jos niin olisi. Minua ei kiinnosta niin kauan kuin miestäni ei kiinnosta kertoa. Parisuhteemme ja perheemme on meille molemmille tärkeitä.

Viimeksi muokattu:
witsin jorinat ovat niin ympärpyöreitä että niistä ei saa mitään tolokkua. Yksinäinen työtön vanhapiika lukee kotona Reginaa ja jorisee ajan tappamiseksi.

Kiitos!
KARVAKÄSI KARVAKÄSI KARVAKÄSI KARVAKÄSI............................................................................esiin

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä