Kun mies pihtaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liibadaaba..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liibadaaba..

Vieras
Olemme nyt olleet vuoden yhdessä mieheni kanssa. Suhteen ensimmäiset puolivuotta meni melkein pelkästään paneskeluun. Hän oli siinä hyvä, koko oli juuri sopiva ja haluja riitti. Tämä sopi minulle sillä olen hyvin seksuaalinen ihminen ja tunnen itseni kauniiksi ja seksikkääksi kun mies haluaa usein.
Kesällä kuitenkin tapahtui jotain. Miehen halut hiipuivat. Aluksi hän sanoi että häntä stressaa. Muutaman kuukauden päästä hän pirteänä totesi että kaikki stressaava on nyt ohi. Vaan kuiva kausi jatkui.

Kuivaa kautta on nyt jatkunut puoli vuotta, seksiä saan n. 1-3 kertaa kuussa mikä on aivan liian vähän. Asiaa kysyessäni mies menee vaikeaksi ja kertoo että näin on käynyt hänen jokaisessa parisuhteessaan että halut vaan hiipuu, niin käy kaikille muillekkin parisuhteissa eläville.

Ja paskat. Minun haluni eivät ole hiipuneet. Ja en niele kliseistä "vika ei ole sinussa vaan minussa" liibadaabaa. Mielessä pyörii että hänellä on toinen, olen ruma, olen lihava, olen huono, haisen. Ja kaikkea muuta.

Miten saisin miehen himot heräämään? Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Olemme nyt olleet vuoden yhdessä mieheni kanssa. Suhteen ensimmäiset puolivuotta meni melkein pelkästään paneskeluun. Hän oli siinä hyvä, koko oli juuri sopiva ja haluja riitti. Tämä sopi minulle sillä olen hyvin seksuaalinen ihminen ja tunnen itseni kauniiksi ja seksikkääksi kun mies haluaa usein.
Kesällä kuitenkin tapahtui jotain. Miehen halut hiipuivat. Aluksi hän sanoi että häntä stressaa. Muutaman kuukauden päästä hän pirteänä totesi että kaikki stressaava on nyt ohi. Vaan kuiva kausi jatkui.

Kuivaa kautta on nyt jatkunut puoli vuotta, seksiä saan n. 1-3 kertaa kuussa mikä on aivan liian vähän. Asiaa kysyessäni mies menee vaikeaksi ja kertoo että näin on käynyt hänen jokaisessa parisuhteessaan että halut vaan hiipuu, niin käy kaikille muillekkin parisuhteissa eläville.

Ja paskat. Minun haluni eivät ole hiipuneet. Ja en niele kliseistä "vika ei ole sinussa vaan minussa" liibadaabaa. Mielessä pyörii että hänellä on toinen, olen ruma, olen lihava, olen huono, haisen. Ja kaikkea muuta.

Muisteleppa suhteenne ensimmäisiä kuukausia kun seksiä oli usein, kumpi silloin teki aloitteet? Sinä vai mies?

Mies kertoi sinulle jo mistä on kyse. Hän ei siis ole luonnostaan kovin seksuaalinen ihminen vaan on esittänyt sellaista suhteen alkuajan. Tuskin tilanne tuosta miksikään muuttuu jos mies kertoi että näin on käynyt ennenkin...

Viimeksi muokattu:

Olisi syytä kaädä kauneussalongissa,laihduttaa, harjoittaa lantiopohjalihaksia ja peseytyä useammin...

Viimeksi muokattu:
seksiä saan n. 1-3 kertaa kuussa mikä on aivan liian vähän.

Miten saisin miehen himot heräämään?

Kuten joku aiemmin jo sanoikin, miehesi ei ilmeisesti vain ole yhtä seksuaalinen kuin sinä, ja sitä voi olla yhtä vaikea muuttaa kuin mitä sinunkin olisi muuttaa itseäsi. Ja myös yhtä turhaa, sillä jokaisella pitää olla oikeus haluta tai olla haluamatta silloin kun siltä tuntuu, eikä minusta toisen oikeus haluta seksiä ole sen suurempi kuin toisen oikeus olla haluamatta - tai päinvastoin. Tietenkään se ei ole mikään mukava tilanne, kun toinen joutuu kärsimään siitä, ettei saa niin usein kuin haluaisi ja toinen joutuu tuntemaan syyllisyyttä siitä, ettei anna niin usein kuin toinen haluaisi, ja jos tuntuu siltä, että tämä nyt on se suhteen kynnyskysymys, niin silloin suhteen jatkamista kannattaa harkita uudestaan. Erilaisilla haluilla varustetut ihmiset pystyvät kyllä elämään yhdessä jos haluavat ja jos tuntuu siltä, että se kannattaa, mutta jos ei, niin silloin varmaan kannattaa etsiä joku sellainen, jonka kanssa paremmin sopii yhteen.

Viimeksi muokattu:
Lisään keskusteluun kosketuksen ja helllyyden. Minulla tullut torjuttu olo, kun mies ei siedä halaamista, pussaamista tai kädestä pitelyä nykyään lainkaan. Ennen kyllä kyhnäsi kyljessä.
Seksiä on pari kertaa viikossa -se on ok. Haiseeko henkeni, olenko vastenmielinen?

Kirjoitin hänelle sähköpostin kuinka kateellinen olen niille naisille, joiden mies istuu vieressä ja joskus jopa pitää kättä ympärillä tai selän takana. Tai ottaa sängyssä kainaloon.

Tulen sairaaksi ja kiukkuiseksi, kun en saa omaa miestä halata. Hänellä "särkee päätä".
Jos näin jatkuu niin tästä tulee yhdessäolomme kynnyskysymys. Hän totesi viimeksi, että ei ole rakentavaa valittaa tuollaisesta: hän vaan on sellainen ja jos se ei mulle käy niin sitten ei voi mitään! Olemme olleet yhdessä kuusi vuotta ja ennen asiat on olleet ok.