uusi mies tuttavuus,liian hätäinen asioitten suhteen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahistaa ja paljon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahistaa ja paljon

Vieras
olen nyt 2 viikkoa tuntenu miehen ja ollaan melkein sen ajan oltukki yhessä.
tuntuu että se on niin ihastunu kautta rakastunu minnuun,että kokoajan pitäs olla yhesä.
hän on jo pyytänyt tai sanonut että haluaa minut "emännäksi" hänen taloon,hän on JO puhunut kihloista,naimisiin menosta..voi helv...
viime perjantaina vaihto jo päivityksen facebookkiin,et parisuhteessa.itse en ole vielä laittanut enkä laita.
olen sanonut että oon ite ollut melkein 2 vuotta yksin,niin sitä on jotenki tottunu yksinoloon,ettei tartte olla 24h yhesä kokoajan.
ja toiseksi en ole päässyt vielä yli edellisestä suhteesta,vaikka se loppui yli 2v sitten,mut ollaan kuitenkin nähty säännöllisen epäsäännölisesti.
minusta se pitää melkein heti kolahtaa,se jokin,mut ei mulla oo ainakaan vielä mitään tapahtunu.tykkään kyllä hänestä,mut ...en tiedä.
tuokin ahistaa kun se on niin hätäinen kihlojen ym.suhteen.että huh.
mitä minun pitäs tehdä? laitanko välit poikki vai katonko mitä tuleman pitää?
tuo exsäki kummittelee kuiten taustalla,rakastan häntä vieläkin..

olen nyt 2 viikkoa tuntenu miehen ja ollaan melkein sen ajan oltukki yhessä.
tuntuu että se on niin ihastunu kautta rakastunu minnuun,että kokoajan pitäs olla yhesä.
hän on jo pyytänyt tai sanonut että haluaa minut "emännäksi" hänen taloon,hän on JO puhunut kihloista,naimisiin menosta..voi helv...
viime perjantaina vaihto jo päivityksen facebookkiin,et parisuhteessa.itse en ole vielä laittanut enkä laita.
olen sanonut että oon ite ollut melkein 2 vuotta yksin,niin sitä on jotenki tottunu yksinoloon,ettei tartte olla 24h yhesä kokoajan.
ja toiseksi en ole päässyt vielä yli edellisestä suhteesta,vaikka se loppui yli 2v sitten,mut ollaan kuitenkin nähty säännöllisen epäsäännölisesti.
minusta se pitää melkein heti kolahtaa,se jokin,mut ei mulla oo ainakaan vielä mitään tapahtunu.tykkään kyllä hänestä,mut ...en tiedä.
tuokin ahistaa kun se on niin hätäinen kihlojen ym.suhteen.että huh.
mitä minun pitäs tehdä? laitanko välit poikki vai katonko mitä tuleman pitää?
tuo exsäki kummittelee kuiten taustalla,rakastan häntä vieläkin..

Anna ajan näyttää. ..Jos tyyppi on hyvä ja hiukan tykkäätkin, niin mikä hätänä??
Miksi roikut siinä ex:ssä? Et tällä tavoin pääse hänestä ikinä eroon..Kunnolla välit selviksi ja se on sitten siinä. Silloin voi uudelle rakkaudellekin tulla tilaa.

Viimeksi muokattu:
Anna ajan näyttää. ..Jos tyyppi on hyvä ja hiukan tykkäätkin, niin mikä hätänä??
Miksi roikut siinä ex:ssä? Et tällä tavoin pääse hänestä ikinä eroon..Kunnolla välit selviksi ja se on sitten siinä. Silloin voi uudelle rakkaudellekin tulla tilaa.

tykkään siitä,kiltti ja huolehtivainen,mut ei minun puolelta sillain minkäänlaista kipinää.
ei haluta ees pussailla hänen kans,puhumattakaan seksistä.. täytyyhän siinä nyt jotain kipinääkin olla,että haluaa ees toista.
kivaa on yhdessä,mutta kun kotona olen yksikseen,niin ei ole ees ikävä...
minusta se pitää kolahtaa jollain tasolla,eikä vaan tyyliin että "ihan kiva" tapaus..

Viimeksi muokattu:
Tiedän tunteen, toinen elää rakentamissaan pilvilinnoissa ja toinen pyörittelee epäuskoisena päätään...
Mulla ei tuollainen johda mihinkään, oma ahdistukseni paisuu ja muuttuu lopulta vastenmielisyyden tunteeksi koiramaisella tavalla palvovaa tyyppiä kohtaan. Kaksi kuolaavaa, häntää heiluttavaa koiraa olisi oikeinkin mainio yhdistelmä!

Eipä muuta kommentoitavaa, ihmiset ovat erilaisia mutta vastaavassa tilanteessa sanoisin nätisti ettei kiinnosta kaveruutta enempää. Harrastamalla kiltteyttään seksiä altavastaajan kanssa oma itsetunto saa kovan kolauksen enkä suosittele kenellekään.

Eipä muuta kommentoitavaa, ihmiset ovat erilaisia mutta vastaavassa tilanteessa sanoisin nätisti ettei kiinnosta kaveruutta enempää. Harrastamalla kiltteyttään seksiä altavastaajan kanssa oma itsetunto saa kovan kolauksen enkä suosittele kenellekään.

Juu, ap voisi ottaa hieman takapakkia, kohta on joulu/uusi vuosi, ja spanielipuudeli sormuksensa kanssa heilumassa. Toinen juttu on se, että äijistä tulee hyvin usein vittumaisia, kun ne saa pakit. Se irrottautuminen täytyy tehdä nyt, muuten olet kusessa.

Viimeksi muokattu:
Pitteä muistoa, että 50% liitoesta peättyy erroon ja tutkie tarkaa, että pissoamisvehkeet ja muut systeemit pelovaa ja soppii yhtee.
Sinkkujaha on Suomessahi ainahi milijoona ja moalimalla lisseä jos teältä ei löyvy...

Mulla aina hälytyskellot kilkattaa, jos jollakulla on asioitten kanssa liika kiire. Se on ihan sama, onko kyseessä kihlat tai kauppa, jossa myyjä hoputtaa pikaiseen päätökseen. Jottain vikkaa silloin täytyy olla, jollei saa rauhassa tutustua ja funtsia.

No sulla on vikana se, jottei kaveri sytytä. Kaverilla voipi olla jottain piilossa pidettävää, jota ei passaa paljastaa, ennenkuin on panta kaulassa ja saalis varmistettu. Voipihan se olla tietysti vilpitön ja hättäilee, jotta karkaisit.

Sano sille kuitenkin pikimmiten, jotta tämä peli ei nyt sinua innosta. Reilumpaa se on kuin keksiä hätävalheita ja pitkittää tarinaa.

Minäkin olisin huolissani. Taidat olla tekemisissä tyypin kanssa, joka on ihastunut omaan tunteeseensa. Sitten kun tunteisiin rakastunut menettää tunteensa, niin kohteena oleva tavallinen ihminen virheineen ei olekaan enää niin ponnistelemisen arvoinen.