Mies jäi kiinni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pettynyt*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pettynyt*

Vieras
Olemme olleet yhdessä yli kymmenen vuotta, suhde on ollut raastava oikeastaan koko ajan mutta olen aina antanut anteeksi ja yrittänyt sinnitellä. Miehellä on alkoholiongelma, olutta kuluu viikossa 3-4 laatikkoa (siis näitä 24 tölkin päkkejä), itse en juurikaan käytä alkoholia ollenkaan. Pettäminen on myös ollut alusta asti kuvioissa, en ole aivan varma onko suhteet johtaneet seksiin asti (miehen mukaan ei), mutta sähköposteja, teksitiviestejä, tapaamisia. Viimeksi tälläinen suhde oli jokunen vuosi sitten ja siitä hän jäi kiinni ja ero oli lähellä. Sai minut kuitenkin ylipuhuttua jatkamaan suhdetta ja pikkuhiljaa sitä alkoi taas luottaa..Kunnes viime viikolla töistä tullessani mieheni oli sammunut tietokoneen eteen ja ruudulla oli sähköposti auki (en tiennyt tuollaista postia hänellä olevankaan) ja siellä oli kymmeniä viestejä miehiltä, kyse oli ihan seksiseurasta. Olin aivan järkyttynyt. Kun mies heräsi yritin kysellä ja puhua asiasta, kyse oli kuulema vuosia sitten luodusta sähköpostistä, kyseessä pelkkä kirjoittelu, ketään ei ole tavannut, ei pettänyt ym tutut selitykset. Olen edelleen aika "pihalla" ja pettynyt, enää en jaksa olla edes vihainen, mutta ajatus kuvottaa.. Laitoin samantien asuntohakemuksen menemään, koska mieheni on ilmoittanut ettei aio tästä nykyisestä vuokra asunnosta vapaaehtoisesti lähteä. Ystäväni sanoi että voisin hankkia häädön mutta se taitaa kestää kuukausia? Jos en saa hakemaani asuntoa en todella tiedä mitä teen...

Jos en saa hakemaani asuntoa en todella tiedä mitä teen...

Ei kai se nyt sentään viimeinen vapaa asunto ole. Jos et saa sitä, niin hae seuraavaa. Ja ellet saa sitäkään niin sitten taas seuraavaa jne. Ja jos pitää päästä pois heti, niin kysy vaikka ystäviltä tai sukulaisilta voitko olla heidän luonaan viikon tai pari ja hätyyttele samalla asunnon vuokraajia tekemään päätöksensä pikaisesti.

Viimeksi muokattu:
Minä tiedän, mitä teet:
Laitat huomenna kymmenen hakemusta tai haet ainakin toista asuntoa.

Kyllä olen muitakin asuntoja katsellut, mutta ei ole oikein muita sopivia löytynyt, pakko ajatella myös vuokran suuruutta kun jään lasten kanssa yksin. Tässä nykyisessä on vain minulla vuokrasopimus mutta silti kuulema pitäisi miehelle häätö hakea oikeudesta. Valitettavasti sukulaiset asuu niin kaukana ettei ole mahdollisuutta heidän luo majoittua. Mielessä pyörii että monenkohan miehen kanssa ukkoni on käynyt panemassa, eipä kai enää tartvitse ihmetellä miksi seksi on ollut niin vähäistä..

Viimeksi muokattu:
Kyllä olen muitakin asuntoja katsellut, mutta ei ole oikein muita sopivia löytynyt, pakko ajatella myös vuokran suuruutta kun jään lasten kanssa yksin. Tässä nykyisessä on vain minulla vuokrasopimus mutta silti kuulema pitäisi miehelle häätö hakea oikeudesta. Valitettavasti sukulaiset asuu niin kaukana ettei ole mahdollisuutta heidän luo majoittua. Mielessä pyörii että monenkohan miehen kanssa ukkoni on käynyt panemassa, eipä kai enää tartvitse ihmetellä miksi seksi on ollut niin vähäistä..

Käy testeissä, sillä se selviää.

Viimeksi muokattu:
Siis joku juo noin paljon olutta!! Ja minä olen ollut vihainen miehelleni joka juo n. 2-3 tölkkiä/päivä. Ehkä johtuu siitä kun en itse tykkää kaljasta ja mies on ennen juonut salaa viinaa tosi paljon, joten nyt joudun kyttäämään ettei lankeaisi uudelleen.

Menepäs kuntasi asuntotoimeen ja kerro tilanne siellä. Kyllä sinä varmasti saat asunnon sitä kautta, koska sinulla on lapsia. Todennäköisesti saat myös vuokratukea ja tarvittaessa vuokratakuun kunnalta.
Arvokkaita neuvoje tullenee kaupanpäällisiksi.

Miehelläsi on vakavia ongelmia, jotka heijastuvat koko perheeseen. Sammuva ja örveltävä mies ei ole lasten katsottavaa.

Myötätuntoni. Teet erittäin viisaasti, kun pelastat itsesi ja alapsesi pian. Jos voisin peruuttaa elämässä, palaisin tekemään saman itsekin ajoissa, enkä liian myöhään.

Viimeksi muokattu:
Jotenkin vinksahtanut ajatusmaailma, että mies saa vuosikausia sikailla juoppona, mutta bi-henkisyyden paljastuttua, vasta se saa eroajatukset päähän. Mikset lähtenyt heti kun selvisi että olet naimisissa juopon pettäjän kanssa? Hitto vie, vanhempien pitäisi huolehtia lapsista ja turvata heidän lapsuus. Järkyttävää, että oma äiti hyväksyy lapsilleen viinan huuruisen kodin. Luuletko, että lapsesi aikuisena arvostavat sinun usean vuoden kestänyttä sinnittelyä? Hyi hitto!

Herätkää nyt kaikki juoppojen, väkivaltaisten tai muuten vanhemmuuteen sopimattomien puolisot! Eikö oma lapsi ole ihmisarvoisen lapsuuden arvoinen?

Jotenkin vinksahtanut ajatusmaailma, että mies saa vuosikausia sikailla juoppona, mutta bi-henkisyyden paljastuttua, vasta se saa eroajatukset päähän. Mikset lähtenyt heti kun selvisi että olet naimisissa juopon pettäjän kanssa? Hitto vie, vanhempien pitäisi huolehtia lapsista ja turvata heidän lapsuus. Järkyttävää, että oma äiti hyväksyy lapsilleen viinan huuruisen kodin. Luuletko, että lapsesi aikuisena arvostavat sinun usean vuoden kestänyttä sinnittelyä? Hyi hitto!

Herätkää nyt kaikki juoppojen, väkivaltaisten tai muuten vanhemmuuteen sopimattomien puolisot! Eikö oma lapsi ole ihmisarvoisen lapsuuden arvoinen?

Kunnon tekstiä, olen täysin samaa mieltä.

Viimeksi muokattu:
Siis joku juo noin paljon olutta!! Ja minä olen ollut vihainen miehelleni joka juo n. 2-3 tölkkiä/päivä. Ehkä johtuu siitä kun en itse tykkää kaljasta ja mies on ennen juonut salaa viinaa tosi paljon, joten nyt joudun kyttäämään ettei lankeaisi uudelleen.

Miehesi pitää terveyttään yllä. 2-3 annosta alkoholia päivässä pidentää elinikää km. 5-10 vuodella.

Viimeksi muokattu:
ilmeisesti apn mies on homoseksuaali.

Päättelen sen apn tästä lauseesta

.... Kunnes viime viikolla töistä tullessani mieheni oli sammunut tietokoneen eteen ja ruudulla oli sähköposti auki (en tiennyt tuollaista postia hänellä olevankaan) ja siellä oli kymmeniä viestejä miehiltä, kyse oli ihan seksiseurasta.....

Apn mies myös juo 3 x24 tai 4x24 tölkkiä olutta per viikko, siis 76-96 keppanaa tai nelosta per viikko. Litroiksi muunnettuna 26 - 31 litraa ollutta viikossa on todella hirveä määrä. Siis jotain sellaista mitä minä en edes kykene käsittämään.

Ihan sama oletko sinä ap mies tai nainen, puolisollasi on ilmiselvästi erittäin paha olla itsensä kanssa.
Jos minä olisin sinä, hänen läheisenään yrittäisin saada hänet menemään hoitoon heti tänään ja vasta sen jälkeen pohtisin muita juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja huuli pyöreenä;11409074:
ilmeisesti apn mies on homoseksuaali.

Päättelen sen apn tästä lauseesta

.... Kunnes viime viikolla töistä tullessani mieheni oli sammunut tietokoneen eteen ja ruudulla oli sähköposti auki (en tiennyt tuollaista postia hänellä olevankaan) ja siellä oli kymmeniä viestejä miehiltä, kyse oli ihan seksiseurasta.....

Wau, mikä sherlokki!

Yhteistyössä