E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja keski-ikäinen nainen;10598622:Viestisi oli yksi järkevimmistä viesteistä täällä. Onneksi löytyy niitäkin miehiä jotka arvostavat muuta kuin barbi-nuken omaavia vartaloita. Itsekkin olisin aika koominen näky jos omistaisin isot rinnat tällä vartalolla.
että jos jollain aikuusella on pienempi nii sääliks käy...
AA-B on mielestäni kivoimmat. Taidan tosin olla vähemmistössä.
Onko mulla sopivan kokoset?
Tissit - Kuvakasa-Tissit-1335.jpg
Naisellisenkauniit.Onko mulla sopivan kokoset?
Tissit - Kuvakasa-Tissit-1335.jpg
tv- ohjelmassa "asiaa seksistä" eräs nainen kertoi rintojen koosta juuri sen, mikä on lähes sataprosenttinen totuus.
Tytär kysyi, oliko äiti ollut nuorena jostain asiasta huolissaan, koskien omaa kehitystään tytöstä naiseksi.
Äiti vastasi, että kaikkein eniten hän oli peloissaan siitä, jos hän jäisi pienirintaiseksi.
Eli kyllä se naistenkin kannalta on selvää, että rinnat eivät saa olla pienet. Mutta onko sitten oltava isot vai keskikokoiset ?
Avovaimollani on DD-kokoiset rinnat, ja myönnän kyllä täysin, että nautin itse niistä aivan suunnattomasti - kuin myös hän! Ne ovat vielä uskomattoman kiinteät, kun näin hänet alasti ensimmäistä kertaa luulin, että kyseessä oli silarit... aiempien petikavereiden kanssa en hirveästi kiinnittänyt tissien kokoon huomiota, mutta jos nyt jostain syystä joutuisi vaihtamaan, en kyllä alle D-kupin varmaan edes lähtisi yrittämään.
Mikä on paras rintojen koko?
AA 11 (hyvin pieni)
A 13 (pieni)
B 15 (keskikoko)
C 17 (täyteläinen)
D 19 (suurehko)
DD/E 21 (suuri)
F 25 (hyvin suuri
Jos käyttää peniksen koko logiikkaa RINNOISTA ,D-stä piennemmät ovat surkean pienirintaisia, DD:t alkavat olemaan keskikokoa.
Ai sulle ei kelpaa 49-50 kiloinen hoikka nainen, jolla on luomu D-kupit ja pieni pyöreä pylly? Eipä sillä, en sinua olisi huolinutkaan, sillä valinnanvaraa riittää kyllä![]()