T
Toivoton tapaus
Vieras
Kirjoitan siinä toivossa, että joku kanssasisar "takoisi järjen ääntä päähäni" Olen 43-vuotias nainen. Avioliitossani oli kaikki mahdolliset ongelmat mitä voi olla. Luottamus ihmisiin meni. Elin yksin 3 vuotta ja tapasin ihanan miehen. Mutta ongelmani oli luottamuspula joka lopussa johti eroon. Tosin aihettakin oli mm. kaunistelua miehen menneisyydestä ja flirttailua naisten kanssa. Olimme vuoden erossa ja molemmat tahoillamme mietimme asioita ja tulimme siihen tulokseen, että yritämme uudelleen ja aloitamme puhtaalta pöydältä. Muistan vieläkin selvästi kuinka eron aikana kaduin mustasukkaisuuttani ja epäilyjäni jotka johtivat eroon. Nyt olen saanut toisen mahdollisuuden, mutta tiedostan että sama luottamuspula nostaa päätään. Jos käymme jossain illanistujaisissa ja mieheni juttelee vieraan naisen kanssa , ajattelen että vähintääkin he vaihtavat puhelinnumeroita. Kyttään mieheni sosiaalistamediaa siinä "toivossa" että hän jäisi kiinni jostain epäilyttävästä. Silloin kun olemme erossa kokoajan mielessäni liikkuu mitä ihmeellisempiä epäilyjä ja kuvittelen mielessäni tilanteita joissa mieheni lirkuttelee toisille naisille. Tästä on tullut minulle pakonomainen neuroosi ja inhoan itseäni syvästi tämän vuoksi. Joka ilta päätän, että nyt tämä epäily loppuu, mutta silti se päätään nostaa. Olen aikoinani jutellut ammatti-ihmisen kanssa kolhuista, joita avioliitossa sain, mutta tällähetkellä tuntuu, että minusta ei ole vaan parisuhteeseen koska olen näin vaikea tapaus.Olisin niin kiitollinen jos joku kommentoisi asiallisesti ja auttaisi minua elämässä eteenpäin.