V
vierailija
Vieras
Keksi nyt ensin ne syytteetSinutkin pitäisi saada oikeuden punnittavaksi. Olisi hyvä tietää oletko rikollinen vai et.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Keksi nyt ensin ne syytteetSinutkin pitäisi saada oikeuden punnittavaksi. Olisi hyvä tietää oletko rikollinen vai et.
Ne on helppo keksiä heti kun tiedetään kuka on syullinen.Keksi nyt ensin ne syytteet
Vasemmiston vihakiima on loputon.Minusta sota-ajan rikoksissa pitäisi huomioida silloinen tilanne eikä verrata tai liittää niitä tähän päivään. Emmeköhän ole oppineet, kärsineet ja käsitelleet sodan hirveyksiä kukin kohdallamme. Tehtyä ei saa tekemättömäksi. Ne asiat mitä tapahtui 1940-luvulla ovat menetettyjä mutta se mitä tapahtuu nyt on olennaista ettei ihmisten tarvitse 80 vuoden kuluttua palata asiaan ja repiä jälleen kipeitä arpia auki.
Eli mistä tiedät, että hän on nähnyt?
Sinutkin pitäisi saada oikeuden punnittavaksi. Olisi hyvä tietää oletko rikollinen vai et.
Väärin. Saksassa tehtiin 2. maailmansodan jälkeen päätös, että vain ylimmät natsiupseerit joutuivat tuomiolle, koska käytännössä koko kansa oli natseja, eikä kaikkia voinut mitenkään tuomita vankilaan. Nuorella sihteeriköllä ei ollut mitään ratkaisevaa merkitystä keskitysleirin toiminnassa, hän ei tehnyt päätöksiä, eikä tappanut suoraan ketään.
Mistä itse tiedät?
linkki?
Ei Hitlerkään itse tappanut yhtään keskitysleiriläistä.Väärin. Saksassa tehtiin 2. maailmansodan jälkeen päätös, että vain ylimmät natsiupseerit joutuivat tuomiolle, koska käytännössä koko kansa oli natseja, eikä kaikkia voinut mitenkään tuomita vankilaan. Nuorella sihteeriköllä ei ollut mitään ratkaisevaa merkitystä keskitysleirin toiminnassa, hän ei tehnyt päätöksiä, eikä tappanut suoraan ketään.
Ei Hitlerkään itse tappanut yhtään keskitysleiriläistä.
Ei niin. Tappajat olivat tavallisia saksalaisia miehiä ja naisia jotka menivät valtavirran mukana.Ei Hitlerkään itse tappanut yhtään keskitysleiriläistä.
Puhut ristiriitaisesti. Molemmat niin Hitler kuin sihteeri tyttö katsoivat sivusta ja edesauttoivat tappamista, mutta sun mielestä vain toinen on syyllinen.Ei niin. Silti hänet olisi tuomittu, jos olisi jäänyt eloon.
Puhut ristiriitaisesti. Molemmat niin Hitler kuin sihteeri tyttö katsoivat sivusta ja edesauttoivat tappamista, mutta sun mielestä vain toinen on syyllinen.
Niinhän sä luulet...sopii mulle, ei ole pelkoa mistään, entäs itse?
Lue vaikka Auschwitzin apteekkari.
Eikun linkki siihen et Saksa on päättänyt ettei tuomita kuin suuriarvoiset henkilöt.
Kuule, tekee sullekin ihan hyvää lukea ihan OIKEA kirja.
Ja kuule, sulle tekee ihan hyvää todistaa väitteesi, eikä taas levitellä väärää faktaa.
Riippuu kunnasta onko kirjasto auki1. Mene kirjastoon. 2. Lainaa tuo kirja. 3. Lue.
Onko vaikeaa?
Riippuu kunnasta onko kirjasto auki
1. Mene kirjastoon. 2. Lainaa tuo kirja. 3. Lue.
Onko vaikeaa?
Etsi todistelinkki, linkitä se tähän, onko vaikeaa?