Onko muita JOIDEN ELÄMÄÄN KORONA EI VAIKUTA YHTÄÄN????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Teen töitä työpaikalla normaalisti. Harrastan ulkoilua. Tällä palkalla ei käydä ravintolassa eikä matkoilla. En käytä maskia enkä käsidesiä.

Ystävillä sama juttu, ollaan oltu yhdessä normaalisti.

Ihan normaalisti olen elänyt. :)

Olen istunut vuoden kotona. Samaa olen tehnyt aikaisemmatkin vuodet. Sillä tavalla ei vaikuta.

Joskus olisi kiva vaikka sählyä pelata. Se nyt ei ole vuoteen onnistunut. Tai tavata vanhempia ilman pelkoa, että tartuttaa heihin taudin.

Itse en koe vaikeaksi oloa - käyn normaalisti töissä. Suomessa ollaan pysytty, se on muutos. Nyt juuri haluaa lähteä kun ei saa.
Kyllä tässä pärjää vaikka ei leffaan/punttikselle etc. pääsekään.

Lasten elämä on mullistunut. Ei kotimaan pelejä/turnauksia, ei ulkomaan pelejä/turnauksia.
Toisen palleron piti lähteä juuri ennen koronan saapumista viikon turnausmatkalle Ruotsiin ja toinen olisi lähtenyt viikoksi Jenkkeihin.
Nyt on hyvä jos jaksavat edes motivoitua koko lajista. Toinen on ihan tärviöllä kun harrastus loppui vaihteeksi kokonaan ja toinen on onneksi nyt löytänyt taas motivaation, mutta hän pääseekin treenaamaan suht normaalisti.

Lapset tulisi huomioida jotenkin erityisesti nyt koronan aikana. Kauhistuttaa oikein, että mitä tämä aika lapsille tekee.:( Tulevaisuus näyttää!

Mulle henk.koht ei vaikuta, työnkuva on pysynyt täysin samana, samoin ulkoiluharrastus säilynyt, mutta lasteni elämään kyllä vaikuttaa ja sitä kautta välillisesti myös minun.

Teen töitä työpaikalla normaalisti. Harrastan ulkoilua. Tällä palkalla ei käydä ravintolassa eikä matkoilla. En käytä maskia enkä käsidesiä.

Ystävillä sama juttu, ollaan oltu yhdessä normaalisti.

Ihan normaalisti olen elänyt.
Ihan näin nuoren pk-seudulla asuvan lukiolaisen näkökulmasta on kyllä muuttunut ja hirveesti. Etäkoulu syö mutta kunhan päästäisiin tästä hiton viruksesta eroon. Sitä maskia voisit säkin käyttää, vaikka tämä tilanne ei vaikuta sun elämään niin voisit silti olla vastuullinen AIKUINEN ja näyttää esimerkkiä nuoremmille.

Voin sen vaan sanoa että mielenterveys ei enään kestä. Ärsyttää tuommoiset keski-ikäiset aikuiset jotka ei ymmärrä tilannetta. KÄYTTÄKÄÄ MASKIA JA KÄSIDESIÄ ja älkää tujjotelko vain omaa napaa.
kiitos.

Ihan näin nuoren pk-seudulla asuvan lukiolaisen näkökulmasta on kyllä muuttunut ja hirveesti. Etäkoulu syö mutta kunhan päästäisiin tästä hiton viruksesta eroon. Sitä maskia voisit säkin käyttää, vaikka tämä tilanne ei vaikuta sun elämään niin voisit silti olla vastuullinen AIKUINEN ja näyttää esimerkkiä nuoremmille.

Voin sen vaan sanoa että mielenterveys ei enään kestä. Ärsyttää tuommoiset keski-ikäiset aikuiset jotka ei ymmärrä tilannetta. KÄYTTÄKÄÄ MASKIA JA KÄSIDESIÄ ja älkää tujjotelko vain omaa napaa.
kiitos.
Mistä päätteli ap:n olevan keski-ikäinen?

Taitaa olla nämä nuoret aikuiset jotka laiminlyövät sekä maskien käytön että määrätyt karanteenit. Keski-ikäiset sekä seniorit noudattavat ohjeistusta mielestäni hyvin. Sairastumistilastot sekä uutiset puhuvat omasta puolestaan ketkä ovat heikoin lenkki.

Yhteistyössä