V
vierailija
Vieras
Usko nyt vaan Natoon hyvä miesPalstasuvakilla on vaihteeksi maaninen vaihe...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Usko nyt vaan Natoon hyvä miesPalstasuvakilla on vaihteeksi maaninen vaihe...
Täh, Sipilän, Orpon ja Soinin PersKeKo-porvarithan ne ajoivat kymmeniä tuhansia musliminuorukaisia Suomeen 2015 alkaen.
Veikkaan, että normaali demokratiaan kuuluva kritiikki koetaan "häirintänä". Ap voisi toki laittaa lähteen sille, että ps on tämän verkkohäirinnän takana.
Minulle on sanottu, että kriisejä ei saa huomioida, jos hallitusohjelman tavoitteet eivät täyty. Hallitusta ei saa arvostella työllisyysasteen nostamisen epäonnistumisesta, kun on koronakriisi meneillään. Sitten ei liene sopivaa vedota vuoden -15 mamukriisiin myöskään.
Huora ja ämmä on persujen normaalia kritiikkiä? Selvä.Veikkaan, että normaali demokratiaan kuuluva kritiikki koetaan "häirintänä". Ap voisi toki laittaa lähteen sille, että ps on tämän verkkohäirinnän takana.
Hyvä kysymys. Kaikesta muusta ollaan ylpeitä ja silloin, kun joku puhuu teurastettavista lehmistä, niin myhäillään ja naureskellaan, et siinäpä akka sai taas kyytiä, mut sit, kun kysytään suorasn, niin puhutaan vaan jostain "kritiikistä". Ehkä se on vain yks keino lisää tohon vähättelyyn.On se kyllä tämän palstankin persumielillä ihme homma kun ei voi myöntää, että juuri heidän piirissä näitä alatyylin "kriitikoita" piisaa. Miksette voi myöntää? Eihän se (kai) teidän tekosia ole? Tai ehkä onkin, kun on niin vaikeeta.
Huo ra ja äm mä on persujen normaalia kritiikkiä? Selvä.
Sä niin sanoit, en mä.No jos sinun mielestäsi huor a ja äm mä ovat demokratiaan kuuluvaa kritiikkiä, niin mikäs siinä.
Älä hei viitsi uhriutua. Meidän teinimme joskus käyttäytyy tuolla tavalla. En ole ennen oletettavasti aikuisella tuollaista käytöstä nähnyt.
Sä niin sanoit, en mä.
Sulta ei vissiin saa kysyy yhtään mitään tai kiukuttelee tai uhriutuu saman tien? Sulla tuntuu olevan vähän semmoinen asenne, et sua pitäis kuunnella vaan hiljaa, mitä saarnaat tai mitä aukot sattuu tuhnautteleen.
Aapeelta silkkaa vihapuhetta.Veikkaan, että normaali demokratiaan kuuluva kritiikki koetaan "häirintänä". Ap voisi toki laittaa lähteen sille, että ps on tämän verkkohäirinnän takana.
Minulle on sanottu, että kriisejä ei saa huomioida, jos hallitusohjelman tavoitteet eivät täyty. Hallitusta ei saa arvostella työllisyysasteen nostamisen epäonnistumisesta, kun on koronakriisi meneillään. Sitten ei liene sopivaa vedota vuoden -15 mamukriisiin myöskään.
Missä olen sanonut, että huo ra ja äm mä ovat demokratiaan soveltuvaa kritiikkiä?
Lopeta tuo valehtelu. Sinulla on sellainen asenne, että yrität tunkea sanoja muiden suuhun. Hyvin teinimäinen tapa kommunikoida.
Vesalakin on kans yks punikki.- YouTube
YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa.youtu.be
Ja suklaa on väärän väristä.Vesalakin on kans yks punikki.
Toki saat olla sitä mieltä.Ja suklaa on väärän väristä.
Incel-pojat harjoittavat tätä verkkovihaa jokaisessa maassa. Suomessa oppositio on alkanut kosiskelemaan tätä kansanosaa. He toivovat, että voisivat tehdä "trumpit" hankkimalla taustalleen kaikenlaiset häiriintyneet äänestämään ja mikäs siinä. Antavat vain meille normoille vähän vinksahtaneen kuvan puolueistaan.Jopa Natokin huomioinut persujen massiivisen hallitusvastaisen naisvihamielisen verkkohäirinnän
Tuore Nato-raportti: Suomen hallitukseen kohdistunut laajaa naisvihamielistä verkkohäirintää
"Nato StratComin raportista uutisoi Politico-lehden Euroopan versio.![]()
Tuore Nato-raportti: Suomen hallitukseen kohdistunut laajaa naisvihamielistä verkkohäirintää
Nato StratComin raportista uutisoi Politico-lehden Euroopan versio.www.is.fi
Suomen naisvetoinen hallitus saa internetissä osakseen valtavan määrän naisvihamielistä häirintää. Tähän tulokseen on tultu tuoreessa raportissa, jonka julkaisi sotilasliitto Naton strategisen viestinnän osaamiskeskus StratCom keskiviikkona.
Raportti perustuu vuoden 2020 maaliskuun ja heinäkuun välisenä aikana kerättyyn aineistoon. Siitä uutisoi keskiviikkona Politico-lehden Euroopan ja EU:n asioita käsittelevä versio.
Raportin julkaisutilaisuudessa datatutkija Rolf Fredheim kuvaili, kuinka maailman mediassa laajaa huomiota saanut pääministeri Sanna Marinin hallitus vastaanotti tutkimusjakson aikana ”järkyttävän suuria määriä loukkaavia viestejä”.
– Viittä eniten kohteina ollutta ministeriä, jotka kaikki ovat naisia, kohdeltiin musertavalla tavalla ja misogynistisesti kaltoin hyökkäämällä heidän arvojaan vastaan, halventamalla heidän päätöksentekokykyään sekä kyseenalaistamalla heidän kykynsä johtamiseen, Nato StartComin raportissa sanotaan."
Kyse on erittäin poikkeuksellisen laajasta toiminnasta, joka on huomioitu verkkovalvontaa tekevien kansainvälisten organisaatioidenkin puolelta.
Missä olen sanonut, että huo ra ja äm mä ovat demokratiaan soveltuvaa kritiikkiä?
Lopeta tuo valehtelu. Sinulla on sellainen asenne, että yrität tunkea sanoja muiden suuhun. Hyvin teinimäinen tapa kommunikoida.
Sanna Marin ja muut naisministerit massiivisen trollitehdasvainon kohteenaBiden avittaa hieman Naton verkkotiedustelutiedolla kun sai tarpeekseen oman maansa äärioikeistopopulismista. Hyvä Joe
Get over it.